Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Konkurssi tulossa - mitä tehdä, yh-äiti, kaikki tuhoutuu

Vierailija
29.03.2024 |

Yritys menossa konurssiin. Tilitoimisto. Syy luottotappiot. Asiakkaat ei maksa. Rakennusliikkeet ja ravintolat, Käytetty jo luottolimiitti. Lastenkin elämä tuhoutuu. Koti, koulu, kaverit??

Kuolema on ratkaisu.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko jää velkaa? 

Vierailija
2/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yrittäminenkään helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin.

Vierailija
4/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmaan samat tuet kuin muutkin köyhemmät täällä. Jaksamista toivotan.

Vierailija
5/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap kuolema ratkaisu. Olet tärkeä lapsillesi. Varmaan voit kirjanpitäjänä löytää töitä joltain vieraalta.

Vierailija
6/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainaa 90 000 ja yrityksellä ( olen takaaja) 45000. Olen ollut vakavasti sairaana ja se vaikutti. 

Vierailija
7/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tää tunnetrolli 

Vierailija
8/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap; sairaus estää kokopäiväisen työn. Olen kokeillut/miettinyt kaikki keinot. Toinen lapsista jo masentunut. Hirveä syyllisyys painaa.  Mies ja ystävät lähtivät kun sairastuin. Ihmiset on oikeesti julmia ja hylkää sairaan yksilön. En vaan jaksa. Mies voi kasvattaa lapset, kun kuolen tässä. 

Vierailija
9/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutkin selvinneet ja kirjanpitäjillä aina töitä. Älä valita.

Vierailija
10/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset nauttimaan ylisuurista korvauksista. Niistä samoista joita teidän yrittäjien etujärjestöt ovat nyt leikkaamassa. Leikkausten avulla yrityksesi tilanne paranee, kuitenkin. 

Yrittäjänä varmaan äänestit kokoomusta joten eihän minun tarvitse tätä sinulle kertoa. 

Vierailija
11/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntolainaa 90 000 ja yrityksellä ( olen takaaja) 45000. Olen ollut vakavasti sairaana ja se vaikutti. 

Haet sitten velkajärjestelyä. Asunnon voit säästää, jos onnistut saamaan töitä ja tulo sen verran, että saat sen maksetuksi. Konkurssin partaalla olevia tai sen jo tehneitä yrittäjiä on paljon.

Vierailija
12/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiljaa ja tue SAK:ta

Painava syy!

Vierailija
13/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hiljaa ja tue SAK:ta

Painava syy!

Kerrankin on yrittäjän ja työntejöiden ammattiliiton ajama asia yhtenevä. 

Yrittäjää odottaa konkurssi ja työttömyys. SAK lakkoilee työttömyysturvan leikkauksia vastaan. 

Vierailija
14/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, ei yritys saa mitään tukia. Vain isot ja demariministerien kaverit saa. En saa enkä ole saanut  yhtään mitään. Ja itselle jää velkoja 140 000. Yksin kova homma maksaa. Ikää on 50 v. Olen tehnyt kaikkeni. 

Vierailija
15/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap; sairaus estää kokopäiväisen työn. Olen kokeillut/miettinyt kaikki keinot. Toinen lapsista jo masentunut. Hirveä syyllisyys painaa.  Mies ja ystävät lähtivät kun sairastuin. Ihmiset on oikeesti julmia ja hylkää sairaan yksilön. En vaan jaksa. Mies voi kasvattaa lapset, kun kuolen tässä. 

Ap,älä kirjoittele tänne. Täällä on erittäin ilkeitä ihmisiä ja etenkin erittäin yrittäjävastaisia ihmisiä. He eivät tajua, että on kunnollisia pienyrittäjiä, jotka eivät ole mitään riistäjiä. Varaa aika vaikka diakonille. Tsemppiä!

Vierailija
16/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, ei yritys saa mitään tukia. Vain isot ja demariministerien kaverit saa. En saa enkä ole saanut  yhtään mitään. Ja itselle jää velkoja 140 000. Yksin kova homma maksaa. Ikää on 50 v. Olen tehnyt kaikkeni. 

Eikö tämä ole se ota itseäsi niskasta kiinni-yhteiskunta, jota te kokoomuslaiset olette toivoneet. 

Demareiden taikaseinästä olisi tullut rahaa sinullekin. Te suljitte sen. 

Vierailija
17/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko asiakkaita kehoittaa maksamaan laskun, ettei tule konkurssia ja kertoa tilanteesta. Lisäksi ei enää luottoja, jos ala on herkkä maksamattomuudelle. Vain poikkeustapauksissa jos on syy asiakkaalla, että antaa joustoa tai pienissä erissä. Onko konkurssin selvittelijää, ostaako joku konkurssipesän vai voiko jotain pelastaa. Entä jos selvittäisi tilanteen, onko velkajärjestelyä, jos se ei siitä tokene. Voiko velkojille tiedottaa tai soitella, etteivät ihmettele mikä on. Pidä taukoja, ota lomaakin, älä koko ajan ajattele asiaa. On myös kriisityöntekijä. Sukulainenkin voisi auttaa ja neuvoa. Jopa äiti tai sisko tms. Älä jää yksin miettimään, jos tuleekin vielä eri näkökulmia tai mahdollisuuksia.

Vierailija
18/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole se ota itseäsi niskasta kiinni-yhteiskunta, jota te kokoomuslaiset olette toivoneet. 

Demareiden taikaseinästä olisi tullut rahaa sinullekin. Te suljitte sen. 

Ei ole koskaan meille pienyrittäjille tullut mitään rahaa yhteiskunnalta.

Vierailija
19/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aika työ toisen palveluksessa, kirjanpitäjälle on heti töitä. Lapset asumaan isälle. Asiat järjestyy. 

Vierailija
20/94 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, myy asunto, lopeta yritystoiminta ja hae tavallista palkkatyötä (edes osa-aikaista) ja estä velkasumman kasvaminen. Sen jälkeen hae velkajärjestelyyn jäljellä olevien lainojen suhteen ja hae kaikki mahdolliset tuet. Jos asunnon myyminen kattaa edes velat, sinulle jää pahimmillaan 45 000€ lainaa jota voit maksaa pois pikkuhiljaa osa- tai kokoaikatyölla jonkun muun palveluksessa. Vaikka toinen lapsesi olisi masentunut, lapset silti ennemmin valitsevat elävän vanhemman kuin mitään muuta. Älä luovuta.