Kiirastorstai: mitä sinusta löytyy google-haulla
Kommentit (29)
Juttua yhdestä urheilijasta, jolla on sama nimi kuin mulla.
Opinnäytetyö ja joutavaa scheissea millä ei ole enää mitään merkitystä. Kuvia ei lainkaan. Facessa on profiilikuva, mutta se ei näy julkisella haulla.
Ei yhtään mitään. Enkä aio asiaa muuttaa.
Näin it-ammattilaisena ei juuri mitään.
M57
Vierailija kirjoitti:
Näin it-ammattilaisena ei juuri mitään.
M57
Sama ja samat perustelut.
N56
IMDb
Olen joissain jutuissa ollut assarina, ja näköjään se oli eka Googlehakutulos.
Ei mitään. Jonkun toisen nimisiä he henkilöitä tulee itseä hakemalla. Ei ole nimikaimoja ja mitään lapsuuden harrastus/koulu historiaa ei löydy nykyisellä sukunimellä (11v avioliitossa).
Ai saatana. :-) Itsestäni ei löydy mitään mutta löytyy täyskaima joka kasvattaa koiria jotka minusta näyttävät lähinnä tappajakoirilta. Ja nimi ei edes ole mitenkään yleinen.
Samannimisen henkilön facebook sivu
Samannimisiä henkilöitä 2-3. Alempana hakutuloksissa pari työhöni liittyvää juttua.
Harrastustoimintaan liittyviä juttuja. LinkedIn.
Opinnäytetyöni, harjoittelussa tehdyt blogi-kirjoitukset, haastattelut ja ala-asteeni kotisivut
Pari juttua mun omistamasta koirasta ja työjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Samannimisen henkilön facebook sivu
Juu minullakin, vaan ei löydy minua onneksi. Olen ainut Suomessa tällä nimiyhdistelmällä joten olen ymmärtänyt pitää matalaa profiilia.
Yrityksen tietoja, toimiala ja ly-tunnus. Yritys on lopetettu vuosia sitten, mutta kai ne näkyy ikuisesti.
Löytyy kuvia, haastatteluja, videoita,
Nimikaimaa ei ole.
Häpeän joitakin kuvia, eivät ole oma ottamia eikä kaikki ammattilaisenkaan, eivätkä siten edustavia.
Olen kehuskellut itseäni ja yritystäni, ja niistä löytyy juttua. Samalla teeskentelin hyväsydämistä lahjoittajaa.