Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa hyva mieli paivakodin vanhempain keskustelusta. Paivakodin tati kehui lastamme ihanasti; lapsemme on hoitajien mielesta

Vierailija
19.01.2007 |

todella älykäs, ikäisiään edellä, sosiaalinen ja vielä niin kauniskin. Mitään huonoa sanottavaa ei ollut, ilahduin todella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatteles jos olisi siihen loppuun sanonut, että on vaan vähän ruma... ?

Vierailija
2/5 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täti ei viitsi edes opetella tuntemaan lapsia, vaan länkyttää saman kaikille vanhemmille ja taas on rauha maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua alko hihityttää vallan toi kolmosen kommentti :)

Vierailija
4/5 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä äitinä olossa ei liikaa saa palautetta " työstään" . Omaakin mieltäni todella lämmitti eskarikeskustelussa kun ope kehui tyttöä sosiaaliseksi, taitavaksi, innostuneeksi yms. Mies tietenkin siihen, että kaikista ne sillätavalla sanovat, mut Miksi sanoisivat. Mä en ainakaan kehu turhaan, jätän sitten sanomatta kokonaan mitään kommenttia.

Ainahan sitä lapsistaan haluaa kuulla hyvää. Paras mitä mä olen saanut palautetta oli kun samalla viikolla toisistaan tietämättä sekä oma äiti että anoppi sanoivat, että meidän lapsista huomaa, et niitä on pidetty hyvin!!! Voiko sen parempaa palautetta saada? Tuli vielä sellaiseen tilanteeseen kun olin itse ihan alamaissa ja podin " huonoäiti" -syndroomaa... syyllisyyttähän me äidit aina saadaan kokea, et kiva kun tulee pönkitystä itsetunnolle.

Vierailija
5/5 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk henkilönä ei kyllä tulisi mieleen kenenkään näköä mennä arvostelemaan on se sitten hyvää tai huonoa.

Toivottavasti myös puhui asiaa eikä ole näitä ihmisiä,jotka eivät uskalla puhua totuutta jos on jotain negatiivistä asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme