Annatko rahaa köyhille?
Miten on?Annatko rahaa köyhille?Lahjoitako rahaa hyväntekeväisyyteen?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Aina on mahdollista että joutuu huijatuksi jos jotain antaa.
Täähän se on hyvä tekosyy olla antamatta. "Huijausta", "ei mene perille".
Vierailija kirjoitti:
Ukrainaan menee 500€ joka kuukausi. Toisinaan laitan vielä extraa päälle.
Pelastakaa Lapset, Hyvä joulumieli tms. Näihin satunnaisesti.
Lahjoitin 5 euroa joka kuukausi monen vuoden ajan.Sitten tämä jäejestö menetti rahankeräysluvan.Järjestön vastuuhenkilöt
saivat syytteet monista rahankeräys rikoksista.Tuomittiin oikeudessa ehdolliseen vankeuteen.Joutuivat maksamaan isot korvaukset,Järjestö sai vielä ison sakon.Toiminta on jo loppunut.
Kotimaan lasten keräyksiin lahjoitan, en ikinä muihin. Ulkomaille syydetään ihan tarpeeksi muutenkin.
Joo, omille lapsilleni, 2 opiskelee ja yksi on armeijassa.
Petterille ja Riikalle menee suoraveloituksena kuukausilahjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Aina on mahdollista että joutuu huijatuksi jos jotain antaa.
Ei antajaa voi huijata. Jos kiitosta kaipaat, silloinhan on kyse kaupankäynnistä. Ns. pedon merkistä.
Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
Ja hän sanoi kyyhkysten myyjille: "Viekää pois nämä täältä. Älkää tehkö minun Isäni huonetta markkinahuoneeksi."
Annan, jos kohtaan köyhän joka tarvitsee. Itsekin olen köyhä. Ennen olin kuukausilahjoittajana Unicefille, mutta en enää anna mihinkään tällaiseen järjestöön. Oikeasti nykyään inhoan unicefia, spr:ää, Amnestya, wwf:ää. Yök!
Kaikki työssäkäyvät lahjoittaa verojen muodossa.
Omille lapsille annan myös rahaa. Molemmat opskelevat ja tuloja ei ole.
Kyllä. Kirjoittelen eri palstoille, että Mene töihin! Huutelen sitä välillä myös kadulla.