Reaktiosi, jos saisit tietää miehesi käyneen maksullisissa?
Otsikossa kysymys.
Sinkkuna tehnyt tätä, miten suhtautuisit?
Kommentit (310)
Tyyppi menettäisi ihmisarvonsa silmissäni ja tekisin hänen elämästään helvettiä, ellei tajuaisi lähteä siitä.
Jos tuet Ihmiskauppaa et ole ansainnut elää yhteiskunnassamme.
Käyttämällä maksullisia lisäät kysyntää, joka on syy miksi Baltian maista kaapataan peruskouluikäisiä ja pakotetaan seksityöhön.
Jokainen aikuinen tietää kyllä, mitä seuraamuksia aiheuttaa, mutta silti ostajat eivät välitä.
Seksi on naiselle vain keino kiristää ja hyväksikäyttöä miestä ja naiset menettäisi tämän valta aseman jos miehille hyväksyttäisiin maksullisissa käynti. Kuka mies enää suostuisi kiristettäväksi ja hyväksikäytettäväksi jos seksiä saisi ostaa. Tästä syystä suomessakin seksin myyminen on laillista mutta ostaminen laitonta
Vierailija kirjoitti:
et sinäkään miehellesi ilmainen ole
No kerro ihmeessä mistä mies on minulle maksanut, minua todellakin kiinnostaisi tietää?
Vierailija kirjoitti:
Joka nainen on jollain tasolla maksullinen. Toiset vaatii rehellisesti rahaa, toiset vaatii lahjoja, toiset vaatii palveluja ja toiset vaatii huomiota mutta joka nainen vaatii jonkun maksun mieheltä että suostuu seksiin miehen kanssa
Sinulla on siis sellainen käsitys, että naisilla ei ole omia seksuaalisia haluja ja tarpeita?
Vierailija kirjoitti:
Seksi on naiselle vain keino kiristää ja hyväksikäyttöä miestä ja naiset menettäisi tämän valta aseman jos miehille hyväksyttäisiin maksullisissa käynti. Kuka mies enää suostuisi kiristettäväksi ja hyväksikäytettäväksi jos seksiä saisi ostaa. Tästä syystä suomessakin seksin myyminen on laillista mutta ostaminen laitonta
Tässä nyt on ihan kaikki pielessä.
Aika moni mies on ihan normaaleissa parisuhteissa, vaikka Suomessa seksin ostaminen ON LAILLISTA.
Jos kokee parisuhteen olevan kiristämistä ja hyväksikäyttöä, suosittelen prostituioidun sijaan hakeutumaan terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä ala suhteeseen vaan pysyttele niissä maksullisissa, siinä ongelmasi ratkaisu. Tuollainen säälittävä palstauikuttelu ei ole miehekästä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et siitä tiedä yhtään mitään. Suurin osa suomalaisista parisuhteista on tasapuolisia. Sitten on niitäkin, joissa mies on lokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro ihmeessä mistä mies on minulle maksanut, minua todellakin kiinnostaisi tietää?
No vähintään tuhlannut aikaansa treffeihin ja lepertelyyn
Vierailija kirjoitti:
KÄynyt maksullisissa eli
1. maksanut yökerhon sisäänpääsystä
2. tarjonnut drinkkejä naiselle
3. lähtenyt naisen matkaan jatkoille (tietysti maksoi taksin)
Onpas matala äly sinulla mutta olkoot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et siitä tiedä yhtään mitään. Suurin osa suomalaisista parisuhteista on tasapuolisia. Sitten on niitäkin, joissa mies on lokki.
Ai sun mielestä suurin osa naisista antaa tarpeeksi miehelleen? En usko koska miksi muuten on ympäri maailman aikojen alusta asti miehet valittanu pihtaavia vaimoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka nainen on jollain tasolla maksullinen. Toiset vaatii rehellisesti rahaa, toiset vaatii lahjoja, toiset vaatii palveluja ja toiset vaatii huomiota mutta joka nainen vaatii jonkun maksun mieheltä että suostuu seksiin miehen kanssa
Sinulla on siis sellainen käsitys, että naisilla ei ole omia seksuaalisia haluja ja tarpeita?
Ei tietenkään ole vaan seksi on vain väline saada jotain muuta
Vierailija kirjoitti:
Osta nukke, se ei vaadu yhtään mitään, makaa siinä aina valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta nukke, se ei vaadu yhtään mitään, makaa siinä aina valmiina.
Kuulostaa mun exältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on säälittävä selitys. Eli toisin sanoen ei olekaan maksanut yhtään mitään, sehän tiedettiin. Täällä nyt ruikuttaa yksi uliukko kun ei naiset halua olla sen kanssa, mistään parisuhteesta sinulla ei ole tietoakaan ja sen huomaa helvetin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kannattaa todellakin mennä sinne maksullisiin tuolla asenteella. Mutta kannattaa jättää tämän avauksen jatkovaihe väliin eli parisuhteeseen hakeutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sun mielestä suurin osa naisista antaa tarpeeksi miehelleen? En usko koska miksi muuten on ympäri maailman aikojen alusta asti miehet valittanu pihtaavia vaimoja.
Vaimo pihtaa vain jos mies antaa huonoa seksiä, siinä sulle mietittävää.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi menettäisi ihmisarvonsa silmissäni ja tekisin hänen elämästään helvettiä, ellei tajuaisi lähteä siitä.
Jos tuet Ihmiskauppaa et ole ansainnut elää yhteiskunnassamme.
Käyttämällä maksullisia lisäät kysyntää, joka on syy miksi Baltian maista kaapataan peruskouluikäisiä ja pakotetaan seksityöhön.
Jokainen aikuinen tietää kyllä, mitä seuraamuksia aiheuttaa, mutta silti ostajat eivät välitä.
Mistä tähän ihmiskaupan keksit, kyllä Suomessa valtaosa on ihan vapaaehtoisia ammattilaisia.
Näkee ettet ymmärrä todellisuudesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole vaan seksi on vain väline saada jotain muuta
Niinpä. Enpä usko, että noin ajattelevien miestenkään seksielämä on mitään ilotulitusta. Aivot on tärkein sukupuolielin.