Auttakaa kokematonta: Deitin ristiriitaiset puheet ja toiminta
Olen tapaillut muutaman kerran mielenkiintoista miestä. Ja jo ekoilla treffeillä hän puhui omakotitalosta ja naisen ja miehen rooleista ja missä haluaisi asua tulevaisuudessa. Kuka ripustaa verhot ikkunaan jne. Itse hämmennyin hänen suoruudestaan, koska epäilen hänen olevan pelimies, vaikka onkin tosi hermostunut.
Pussaillessa hän sanoi, että tätä voisi tehdä vaikka joka päivä. Ite oon hitaampi liikkeissäni. En osaa sanoa muutaman tapaamisen jälkeen, että onko hän se oikea.
Pyysin häntä syömään ravintolaan kanssani, hän ei suostunut. Pyysin luokseni kahville, sekään ei käynyt hänelle.
Hän puhuu kovaan ääneen ja kehuu itseään ja omaisuuttaan. Jos yritän kertoa itsestäni, hän vaihtaa puheenaihetta. Räplää puhelintaan ja ramppaa tupakalla koko ajan.
Olen hyvin hämmentynyt.
Kommentit (45)
Puhe on halpaa. Teot ratkaisevat.
No sehän on aito pelimies. Tulee kylmä kuuma suihkuja pyytämättä ja yllättäen. Jos vielä murskaa itsetunnon ja alkaa rakkauspommittamaan, niin vielä voi olla jopa mahdollisuus saada narsissi pääsiäiseksi kukkimaan.
Mikä tuossa oli se mielenkiintoinen osuus?
Vaikka olisit kokematon, älä sentään ihan halpaan mene. Tuo ei varmaan ole se, mitä haluat, vai onko?
Taas yksi nainen joka löytänyt idiootti ääliön itselleen jota on pakko pussailla ja antaa sille pillua.
Tulee mieleen "välttelevä/ristiriitainen kiintymyssuhde". Jos on tottunut sellaiseen lapsena, helposti jatkaa sitä aikuisena ja pitää puoleensavetävänä ja mielenkiintoisena hankalia tyyppejä, koska yrittää ratkaista perusturvallisuutensa traumaa.