Auttakaa kokematonta: Deitin ristiriitaiset puheet ja toiminta
Olen tapaillut muutaman kerran mielenkiintoista miestä. Ja jo ekoilla treffeillä hän puhui omakotitalosta ja naisen ja miehen rooleista ja missä haluaisi asua tulevaisuudessa. Kuka ripustaa verhot ikkunaan jne. Itse hämmennyin hänen suoruudestaan, koska epäilen hänen olevan pelimies, vaikka onkin tosi hermostunut.
Pussaillessa hän sanoi, että tätä voisi tehdä vaikka joka päivä. Ite oon hitaampi liikkeissäni. En osaa sanoa muutaman tapaamisen jälkeen, että onko hän se oikea.
Pyysin häntä syömään ravintolaan kanssani, hän ei suostunut. Pyysin luokseni kahville, sekään ei käynyt hänelle.
Hän puhuu kovaan ääneen ja kehuu itseään ja omaisuuttaan. Jos yritän kertoa itsestäni, hän vaihtaa puheenaihetta. Räplää puhelintaan ja ramppaa tupakalla koko ajan.
Olen hyvin hämmentynyt.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on noin mulkero käytökseltään, niin miksi edes vaivaudut kuuntelemaan hänen puheitaan?
Koska osaa imarrella.
Helppo sun on sieltä puskista huudella, että miks miks. Sitähän tässä aapee itsekin ihmettelee.
Mieshän kohtelee ap:tä kuin roskaa. Käsittämätöntä, että pari imartelua pyyhkii tuon todella huonon käytöksen pois.
Niinpä. Niin moni ottaa paskaa niskaan, koksa kuvittelee olevansa vaan roskaa, mitä voi kohdella kuin vaan.
Mikä siinä on? Mikä meillä ihmisillä on?
Miksi mennään turvakotiin? Miksi annetaan ajaa päälle, eikä pidetä omia rajoja tärkeinä - tai ei ainakaan pidetä niistä kiinni?
Se imarreltu olo? Sekoittaa pään.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä mielenkiintoista kuinka naisen mieli toimii. Naisen saaminen on uskomattoman vaikeaa mutta sitten kun nainen itse päättää johonkin sitoutua niin siihen sitten sitoudutaan vaikka väkisin. Välittämättä siitä minkälainen ääliö tai mieslapsi on kyseessä. Jotkut menevät naimisiinkin tuollaisten kanssa ja niitä tarinoita on tämäkin foorumi täynnä. Kunnollisia aikuisia miehiä olisi saatavilla vaikka kuinka paljon jos naiset itse viitsisivät olla edes vähän aloitteellisia.
Aika valikoivaa lukemista, kun 100% kommentoineista sanoo että heitä nyt tunkiolla tuollainen roska. Mutta "kaikki naiset" kun yksi, eli aloittaja, on vähän yksinkertainen.
Ollaan tosiaan tavattu vasta 3 kertaa. Ja 4ttä kertaa ei taida tulla. Halusin antaa hälle mahdollisuuden koska otti sitkeästi aina uudestaan yhteyttä.
Sanoin viime tapaamisen jälkeen että miula ei ole tästä jutusta hyvä tunne. Halutaan eri asioita.
Ehkäpä kyseessä on aikuinen mies joka on edelleen keskenkasvuinen poika.
Luotan omaan intuitioon ja annan hänen mennä etsimään sopivampaa kumppania
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä mielenkiintoista kuinka naisen mieli toimii. Naisen saaminen on uskomattoman vaikeaa mutta sitten kun nainen itse päättää johonkin sitoutua niin siihen sitten sitoudutaan vaikka väkisin. Välittämättä siitä minkälainen ääliö tai mieslapsi on kyseessä. Jotkut menevät naimisiinkin tuollaisten kanssa ja niitä tarinoita on tämäkin foorumi täynnä. Kunnollisia aikuisia miehiä olisi saatavilla vaikka kuinka paljon jos naiset itse viitsisivät olla edes vähän aloitteellisia.
Olen huomannut saman, mutta miehenä. Välillä "säätänyt" sellaisten naisten kanssa jotka eivät ole lopulta hirveästi kiinnostaneet, mutta sitten nämä takertuvat kiinni vaikken ilmaise enää mitään mielenkiintoa nähdä tai jatkaa suhdetta ja toivotan parempaa miesonnea ensi kerralla. Eivät suostu eroon vaan yrittävät väen vängällä jatkaa.
Sitten kun olisi joku joka kiinnostaa minua oikeasti, niin tapailu sen sijaan loppuu naisen suunnalta ihan satunnaisista syistä kuten "me taidetaan asua liian kaukana toisistamme" (lue: 4 kilometriä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on noin mulkero käytökseltään, niin miksi edes vaivaudut kuuntelemaan hänen puheitaan?
Koska osaa imarrella.
Helppo sun on sieltä puskista huudella, että miks miks. Sitähän tässä aapee itsekin ihmettelee.
Mieshän kohtelee ap:tä kuin roskaa. Käsittämätöntä, että pari imartelua pyyhkii tuon todella huonon käytöksen pois.
Niinpä. Niin moni ottaa paskaa niskaan, koksa kuvittelee olevansa vaan roskaa, mitä voi kohdella kuin vaan.
Mikä siinä on? Mikä meillä ihmisillä on?
Miksi mennään turvakotiin? Miksi annetaan ajaa päälle, eikä pidetä omia rajoja tärkeinä - tai ei ainakaan pidetä niistä kiinni?
Se imarreltu olo? Sekoittaa pään.
Omia rajoja ei pidetä tärkeinä, jos niitä ei ole vielä muodostunut. Moni on jyrätty lapsuuskotonaan ja vaatii tietoisen kasvamisen aikuisena hahmottaa omat rajansa ja opetella puolustamaan niitä. Lisäksi monelta puuttuu malli terveestä ja tasapainoisesta suhteesta. Tuolta mieheltäkin se puuttuu. Siksi hän käyttäytyy kuten käyttäytyy, omana itsenään ja yrittää hetkittäin olla mukava, että saa naisen nalkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman, mutta miehenä. Välillä "säätänyt" sellaisten naisten kanssa jotka eivät ole lopulta hirveästi kiinnostaneet, mutta sitten nämä takertuvat kiinni vaikken ilmaise enää mitään mielenkiintoa nähdä tai jatkaa suhdetta ja toivotan parempaa miesonnea ensi kerralla. Eivät suostu eroon vaan yrittävät väen vängällä jatkaa.
Sitten kun olisi joku jok
Miksi säädät sellaisten naisten kanssa, jotka eivät kiinnosta? Ehkä se karkoittaa sen kiinnostavankin naisen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman, mutta miehenä. Välillä "säätänyt" sellaisten naisten kanssa jotka eivät ole lopulta hirveästi kiinnostaneet, mutta sitten nämä takertuvat kiinni vaikken ilmaise enää mitään mielenkiintoa nähdä tai jatkaa suhdetta ja toivotan parempaa miesonnea ensi kerralla. Eivät suostu eroon vaan yrittävät väen vä
Siksi koska fyysiset tarpeet. Mutta nainen persoonana mitäänsanomaton tai jopa rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Tuo aloitteellisuus on hyvä pointti. Naiset odottavat että heidät tullaan pokaamaan eli joku löytää heidät jolloin pitää valita siitä mitä tarjotaan. Silloin kun pokailee itse voi myös itse valita ketä pokailee.
Vierailija kirjoitti:
No juuri tämä! Kaikki on kiinni siitä että miten naisella päässä vinksahtaa tai ei vinksahda. Jos vinksahtaa, niin saa olla vaikka minkälainen kusipää ja nainen ei lähde kirveelläkään. Miehen toiminnalla on vain marginaalinen vaikutus näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri tämä! Kaikki on kiinni siitä että miten naisella päässä vinksahtaa tai ei vinksahda. Jos vinksahtaa, niin saa olla vaikka minkälainen kusipää ja nainen ei lähde kirveelläkään. Miehen toiminnalla on vain marginaalinen vaikutus näissä asioissa.
Sitten parin vuoden naimisissa olon ja muutaman kersan jälkeen aletaan vauvapalstalla ulisemaan minkälainen kusbo se äijä on vaikka on ollut tasan samanlainen aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman, mutta miehenä. Välillä "säätänyt" sellaisten naisten kanssa jotka eivät ole lopulta hirveästi kiinnostaneet, mutta sitten nämä takertuvat kiinni vaikken ilmaise enää mitään mielenkiintoa nähdä tai jatkaa suhdetta ja toivotan parempaa miesonnea ensi kerr
Siksi koska fyysiset tarpeet. Mutta nainen persoonana mitäänsanomaton tai jopa rasittava.
Kuten sanoin, tuo kusipäisyys karkoittaa sitten ne naiset, joista oikeasti olisit kiinnostunut.
Puhe on aina vain puhetta. Teot kertoo totuuden.
"Olen huomannut saman, mutta miehenä. Välillä "säätänyt" sellaisten naisten kanssa jotka eivät ole lopulta hirveästi kiinnostaneet, mutta sitten nämä takertuvat kiinni vaikken ilmaise enää mitään mielenkiintoa nähdä tai jatkaa suhdetta ja toivotan parempaa miesonnea ensi kerralla. Eivät suostu eroon vaan yrittävät väen vängällä jatkaa.
Sitten kun olisi joku joka kiinnostaa minua oikeasti, niin tapailu sen sijaan loppuu naisen suunnalta ihan satunnaisista syistä kuten "me taidetaan asua liian kaukana toisistamme" (lue: 4 kilometriä)."
Samoja kokemuksia täällä, silloin kun oikein yrität niin homma kaatuu johonkin epämääräiseen hattaraan, mutta annas olla jos olet välinpitämätön ja etäinen niin voi että miten on uskollisesti nainen rinnalla eikä tahdo lähteä minnekään.
Turha tässä touhussa on mitään johdonmukaisuutta tai logiikkaa hakea. Naiset sanovat yhtä ja tekevät toista, tai eivät itsekään tiedä mitä haluavat ja sanovat sen minkä ajattelevat korrektiksi vastaukseksi.
Kehuskelee omistuksillaan ja maalailee taivaanrantaa, jossa asutte yhdessä omakotitalossa? Ja seuraavassa hetkessä on tyly ja etäinen?
Miten tuosta voi helpostikin nähdä sellaisen tulevaisuuden, jossa Sinä olet mukana jakamassa ja maksamassa kustannuksia, mutta emotionaalisesti yksin, ja tuo hössöttäjä elää omistuksiensa kanssa jossain omassa todellisuudessaan?
Aikoinaan tapailin naista, jolle harvoin sopi mikään tapaaminen. Jos sopi, niin oltiin joko hänen tai minun luona. Kerran käväistiin pikaisesti oluella. Mikään keskustan mesta ei sopinut. Kun vihdoin erääseen paikkaan sitten mentiin, niin pälyili koko ajan ympärilleen, ikään kuin odottaen jotakin ilmestyvän yhtäkkiä? Nyt voi sanoa, että onneksi hän pelasi kahta tai useampaa peliä yhtä aikaa, ja "menetin" hänet toiselle miehelle. Nyt jälkiviisaana, en ilmaiseksikaan huolisi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa itekään sanoa mikä hämmentää. Ehkäpä koska itsellä on hämmentynyt ja manipuloitu olo aina sen jälkeen ku ollaan tavattu. Enkä tosiaan enää haluakaan tavata, koska meillä ei ole mitään yhteistä.
Lähinnä mietin että onko tämäkin yksi keino pitää toinen otteessa ja "saatavilla" kun välillä puhutaan yhteisestä tulevaisuudesta ja välillä ollaan tyly. Hirveän vaikea saada tällaisesta ihmisestä mitään selkoa tai otetta kun luisuu aina käsistä kun keskustellaan jostain syvällisemmästä. Ja välillä on taas tosi hellä ja ihana.
Sit on olemassa sellainenkin kuin 'epävakaa persoonallisuus', joka teettää tuota käytöstä ilman mitään suunnitelmallisuutta.
Olet tavannut täyden moukan, mutta toisaalta itsekin vaikutat tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on lopettamassa deittailun parien deittien jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
"Olen huomannut saman, mutta miehenä. Välillä "säätänyt" sellaisten naisten kanssa jotka eivät ole lopulta hirveästi kiinnostaneet, mutta sitten nämä takertuvat kiinni vaikken ilmaise enää mitään mielenkiintoa nähdä tai jatkaa suhdetta ja toivotan parempaa miesonnea ensi kerralla. Eivät suostu eroon vaan yrittävät väen vängällä jatkaa.
Sitten kun olisi joku joka kiinnostaa minua oikeasti, niin tapailu sen sijaan loppuu naisen suunnalta ihan satunnaisista syistä kuten "me taidetaan asua liian kaukana toisistamme" (lue: 4 kilometriä)."
Samoja kokemuksia täällä, silloin kun oikein yrität niin homma kaatuu johonkin epämääräiseen hattaraan, mutta annas olla jos olet välinpitämätön ja etäinen niin voi että miten on uskollisesti nainen rinnalla eikä tahdo lähteä minnekään.
Turha tässä touhussa on mitään johdonmukaisuutta tai logiikkaa hakea. Naiset sanovat yhtä ja tekevät tois
Mitä ilmeisimmin näissä on kyse eri henkilöistä. Se, että eri naiset ovat erilaisia, ei tarkoita, että "nainen on epälooginen". Nainen ei tarkoita koko naissukupuolta, vaan niitä keskenään eri lailla toimivia yksilöitä. Se, että yksi tyyppi toimii tietyllä tavalla, ei kerro mitään siitä, miten joku toinen toimii. Se säännönmukaisuus ja logiikka on juuri siinä: jokainen on omanlaisena - tutustu ihmiseen, niin saat tietää, kuinka juuri hän toimii.
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa itekään sanoa mikä hämmentää. Ehkäpä koska itsellä on hämmentynyt ja manipuloitu olo aina sen jälkeen ku ollaan tavattu. Enkä tosiaan enää haluakaan tavata, koska meillä ei ole mitään yhteistä.
Lähinnä mietin että onko tämäkin yksi keino pitää toinen otteessa ja "saatavilla" kun välillä puhutaan yhteisestä tulevaisuudesta ja välillä ollaan tyly. Hirveän vaikea saada tällaisesta ihmisestä mitään selkoa tai otetta kun luisuu aina käsistä kun keskustellaan jostain syvällisemmästä. Ja välillä on taas tosi hellä ja ihana.
Miksi sun pitäisi sen kummemmin ottaa hänestä selkoa? Avainsanat tuossa ovat "tyly" ja "vaikea saada ihmisestä mitään selkoa". Jos toinen luisuu aina käsistä, kun puhutaan syvällisemmästä, se on vain merkki siitä, että hän ei haluaisi syvällisemmästä puhua. Jos itse haluat, vedä tuosta johtopäätöksesi. Älä mieti, mikä se toinen pohjimmiltaan on tai mitä HÄN haluaa, vaan mieti, mitä ITSE haluat - haluatko kumppanin, joka toimii noin? Haluatko suhteen, jossa sulla on hämmentynyt olo etkä tiedä yhtään, missä mennään? Jos et, niin vedä johtopäätöksesi ja lopeta koko juttu.
Niin. Tunnistan itsekin olleeni vastaavassa tilanteessa.
Neuvoisin sinua katsomaan sen ajan kuin haluat, koska jossain vaiheessa itse tiedät mitä haluat ja mikä juttu tuo on.
Pidä omat tunteesi ja oma ajattelusi kaikkein tärkeimpänä. Luota itseesi.
Pelit on pelejä.