Minkälainen nainen menee Tinderiin?
Olen kotoisin pienehköstä kaupungista, jossa sielläkin on tuhansia oman ikäluokkani naisia joista iso osa on sinkkuja. Ihan mielenkiinnosta katsoin tilanteen Tinderissä. Näistä tuhansista naisista siellä oli kaksi! Täytyy siis olla jollain tavoin erikoinen nainen, että sinne menee.
Kertokaa naiset, jotka siellä olette, mikä teitä sinne oikein ajaa. Haluatteko olla tuhansien miesten huomion keskipisteenä? Onko teillä paljastelun halua? Haluatteko kertoa tutuille ja naapureille jotain? Mistä on kyse? M40
menee Tinderiin tuhansien miesten kuolattavaksi
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaa on tutkittu. Suurin osa naisista menee Tinderiin testaamaan markkina-arvoaan. Jos nykysuhteessa tulee vaikeaa, he voivat valita hakeako markkinoilta uuden kumppanin vai pitääkö heidän nöyrtyä ja pysyä vanhassa suhteessa.
Laitatko lähteen tähän, suomalaisista tehdyn tutkimuksen miellellään. kiitos.
Tutkimusta on jo pilvin pimein ei tarvitse kuin googlata. Tuo YLE:n viittaama tutkimus ei ole sieltä parhaasta päästä. On ihan eri asia miksi ihmiset on Tinderissä kuin minkä he vastaavat siellä olon syyksi. Oikean syyn löytäminen vaatii tutkimukseltakin vähän enemmän kuin lomakkeellisen pintaraapaisua. Jokaisella on tietenkin omat syynsä, mutta todella naiivia ajatella, että suurin osa hakee Tinderistä jotain todellista rakkautta. Ei maailman onnellisin kansakaan voi ihan noin paljon itseään pettää -
No laita sitten niitä linkkejä äläkä lässytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä aloituksessa on kaikki väärin. Kirjaimselliesti.
Kerrotko ap nyt aluksi, millainen ihminen itse olet, kun menit Tinderiin?
En ole Tinderissä ja se vähä mitä tuolla kurkistuksella näin kertoi kaiken. Etäisesti tunnen nuo kaksi naista. Ei tuollainen minua kiinnosta. Haluan löytää normaalin parisuhteen. En ole kiinnostunut jonkun Tinderjulkkiksen kanssa siipeilystä. Naisethan on siellä kymmenien tuhansien miesten kuolauksen kohteena.
Vähän vaan kurkkasin. Juu juu, niinhän me kaikki. Mikä ihme edes on Tinderjulkki?
No yksinäinen kuten minä. Haluaisin miehen.
Nimim. kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaa on tutkittu. Suurin osa naisista menee Tinderiin testaamaan markkina-arvoaan. Jos nykysuhteessa tulee vaikeaa, he voivat valita hakeako markkinoilta uuden kumppanin vai pitääkö heidän nöyrtyä ja pysyä vanhassa suhteessa.
Laitatko lähteen tähän, suomalaisista tehdyn tutkimuksen miellellään. kiitos.
Tutkimusta on jo pilvin pimein ei tarvitse kuin googlata. Tuo YLE:n viittaama tutkimus ei ole sieltä parhaasta päästä. On ihan eri asia miksi ihmiset on Tinderissä kuin minkä he vastaavat siellä olon syyksi. Oikean syyn löytäminen vaatii tutkimukseltakin vähän enemmän kuin lomakkeellisen pintaraapaisua. Jokaisella on tietenkin omat syynsä, mutta todella naiivia ajatella, että suurin osa hakee Tinderistä jotain todellista rakkautta. Ei maailman onnellisin kansakaan voi ihan noin paljon itseään pettää -
Oikeastaan sun höpinöissä ei ole mitään logiikkaa.
Mulle kävi niin, että Tinderissä törmäsin naapurirapussa asuvaan nuoreen naiseen. Meille ei tullut matchia, kun hän ei reagoinut. Pari viikkoa sen jälleen törmäsimme illalla taloyhtiö pihalla. Uskaltauduin juttusille ja nyt ollaan puolen vuoden jälkeen muuttamassa yhteen. En ole kertonut enkä aio kertoakaan Tinderistä, kun hänkään ei ole sitä nostanut esille.
No mä olin siellä pari vuotta sitten. Tuli vaan olo, että olin jo ollut kauan edellisen parisuhteen jälkeen sinkkuna, ja en haluaisi enää olla yksin. Ihan tavallinen hieman alle nelikymppinen nainen olin. Löysinkin sitten nykyisen aviomieheni kolmansilta treffeiltä, eli kovin kauaa en Tinderissä ehtinyt pyöriä.