Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidiksi yksin?

Vierailija
28.03.2024 |

No äiti mä olen jo aikuiselle lapselleni, mutta olisin halunnut ison perheen. Sitä ei mulle suotu erinäisistä syistä.

Nyt reilu 40-vuotiaana mietin, että jos vielä pystyisin tulemaan raskaaksi. Mulla on seksisuhde erään miehen kanssa ja voisin ihan hyvin jättää pillerit pois miehen tietämättä. Joko tulisin raskaaksi tai en. Mieheltä en vaatisi mitään eikä hänen tarvitsisi lasta tunnustaa omakseen. Mies pääsisi kuin koira veräjästä ja mä saisin lapsen. 

Olen vakituisessa työssä ihan ok palkalla ja asumme aikuisen lapseni kanssa omakotitalossa. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä lastakin kohtaan todella väärin, että ei saa tietää isäänsä, joka asuu vielä samalla kylällä. Lisäksi vielä riski joutua kiusatuksi, kun käykin ilmi, että on saanut alkunsa niin, että äiti huijasi pettäjämiehen isäksi.

Lapsettomuushoidoilla syntyneillä eri tilanne, kun voi kuitenkin rehellisesti kertoa, että äiti halusi kovasti lasta, ja joku mies lahjoitti siemenet. Ja lapsi voi halutessaan aikuisena selvittää lahjoittajan.

Vierailija
42/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on miestä kohtaan todella väärin, huijata isäksi/siittäjäksi.

Et voi tietää mitä syitä miehellä voi olla haluamatta lapsia. Hänellä voi olla esim. suvussa sairauksia joita ei halua siirtää eteenpäin (ja joista ei halua kertoa), ja/tai joitakin muita henkilökohtaisia syitä olla lisääntymättä.

Etkä voi tietää, olisiko miehelle ok, että hänellä olisi jälkeläinen, jonka elämään/elatukseen hän ei osallistu. On todella väärin huijata hänet lisääntymään, koska hän saattaisi suuresti kärsiä ristiriidasta, että ei halua osallistua ja olla isä, mutta ei myöskään halua, että hänellä on "isätön" jälkeläinen.

Miehellä on jo kaksi aikuista lasta. Ei me olla missään parisuhteessa joten ei todellakaan olla puhuttu lasten saamisesta. Kyse on seksisuhteesta varatun miehen kanssa. 

Ap

Tämä katkaisi kamelin selän. Aloitus on provo.

Ap, luuletko että me uskomme mitä tahansa? Noin sairasta ihmistä ei voi olla olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n perustelut ovat vain tyyliä mut kun mä haluun ja muutkin tekee näin. Eniten kuviossa surettaa mahdollinen tuleva lapsi, tällainen moraalinen helmi ainoana kasvattajana.

Vierailija
44/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ap varma, ettei sille miehelle ole tehty vasektomiaa?

Mä toivon, että on tehty.

Vierailija
45/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Oli pakko käyttää kortsua siihen asti, että sain pillerit. 

Ap

Vierailija
46/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on miestä kohtaan todella väärin, huijata isäksi/siittäjäksi.

Et voi tietää mitä syitä miehellä voi olla haluamatta lapsia. Hänellä voi olla esim. suvussa sairauksia joita ei halua siirtää eteenpäin (ja joista ei halua kertoa), ja/tai joitakin muita henkilökohtaisia syitä olla lisääntymättä.

Etkä voi tietää, olisiko miehelle ok, että hänellä olisi jälkeläinen, jonka elämään/elatukseen hän ei osallistu. On todella väärin huijata hänet lisääntymään, koska hän saattaisi suuresti kärsiä ristiriidasta, että ei halua osallistua ja olla isä, mutta ei myöskään halua, että hänellä on "isätön" jälkeläinen.

Miehellä on jo kaksi aikuista lasta. Ei me olla missään parisuhteessa joten ei todellakaan olla puhuttu lasten saamisesta. Kyse on seksisuhteesta varatun miehen kanssa. 

Kuvittele mitä tahdot. Mä olen kuitenkin tosissasi enkä mikään trolli. Ei ole mun päänsärky sun harhakuvitelmat.

Ap

Vierailija
47/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että on tehty.

Ei ole tehty. Itke lisää.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän