Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidiksi yksin?

Vierailija
28.03.2024 |

No äiti mä olen jo aikuiselle lapselleni, mutta olisin halunnut ison perheen. Sitä ei mulle suotu erinäisistä syistä.

Nyt reilu 40-vuotiaana mietin, että jos vielä pystyisin tulemaan raskaaksi. Mulla on seksisuhde erään miehen kanssa ja voisin ihan hyvin jättää pillerit pois miehen tietämättä. Joko tulisin raskaaksi tai en. Mieheltä en vaatisi mitään eikä hänen tarvitsisi lasta tunnustaa omakseen. Mies pääsisi kuin koira veräjästä ja mä saisin lapsen. 

Olen vakituisessa työssä ihan ok palkalla ja asumme aikuisen lapseni kanssa omakotitalossa. 

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/47 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahallani tekisi. Joku sisäinen ääni varottaa. Vauva-arjen kestäminen yksin, ilman puolisoa, on monelle helv. . .n  vaikeaa paikka. Ja vaikka kuinka ihanaksi  sen vauvan kasvattaisit, jotain murrosikätemppuja kuitenkin tulee ja olet silloin 52 - 53. Ja kun lähtee opiskelemaan, olet lähes 60. Ehei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tahallani tekisi. Joku sisäinen ääni varottaa. Vauva-arjen kestäminen yksin, ilman puolisoa, on monelle helv. . .n  vaikeaa paikka. Ja vaikka kuinka ihanaksi  sen vauvan kasvattaisit, jotain murrosikätemppuja kuitenkin tulee ja olet silloin 52 - 53. Ja kun lähtee opiskelemaan, olet lähes 60. Ehei. 

En mä ikääni tässä mieti. Paremmin mä vauvan kanssa valvomiset jaksaisin nyt kuin reilu 20-vuotiaana. Sä et tekisi yli 40-vuotiaana lasta, mutta toiset tekee.

Ap

Vierailija
4/47 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole oikeutta tehdä isää kenestäkään miehestä tahtomattaan.

Vierailija
5/47 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tarvitsisi lapsen elämään osallistua. 

Ap

Vierailija
6/47 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämäntilanne vielä hetken aikaa hektinen joten ihan vielä en jätä ehkäisyä pois.

Ap

Vierailija
8/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu.

Vierailija
9/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen.

Vierailija
10/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole siitä kyse vaan sinun kusipäisyydestä.

Vierailija
11/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän keksitty juttu tämä taas on. Miksi ihmiset kehittelee kaikenlaisia tarinoita tänne, onko elämä vaan niin yksitoikkoista ja yksinäistä ?

Vierailija
12/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikollinen.

Ai sä vai? Mä en ole.

Ap

Vierailija
13/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole siitä kyse vaan sinun kusipäisyydestä.

No voi snif. Ei vaikuta sun elämään mitenkään eikä kyllä sen miehenkään. Miehen ei tarvitse olla mahdollisen lapsen elämässä eikä maksaa elareita. Ei ole isä vaan siittäjä.

Ap

Vierailija
14/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän keksitty juttu tämä taas on. Miksi ihmiset kehittelee kaikenlaisia tarinoita tänne, onko elämä vaan niin yksitoikkoista ja yksinäistä ?

Ei ole keksitty juttu vaan ihan oikeasti jätän ehkäisyn pois muutaman kuukauden sisällä. Tulen raskaaksi tai en, sen näyttää aika.

Missä tynnyrissä sä oikein olet elänyt jos et tiennyt naisten tekevän tällaista?

Ap

Vierailija
15/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et vaatisi mieheltä mitään, etkä yhteiskunnalta ? Edes yh korotuksia lapsilisään etkä kelan maksamaa elatusmaksuja? Entä mitä kun lapsi alkaisi kyselemään isästä ? Mitä sitten ? Maailman itsekkäin teko on ryhtyä äidiksi yksin, se on väärin lasta kohtaan ja se on väärin isää kohtaa.

Vierailija
16/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et vaatisi mieheltä mitään, etkä yhteiskunnalta ? Edes yh korotuksia lapsilisään etkä kelan maksamaa elatusmaksuja? Entä mitä kun lapsi alkaisi kyselemään isästä ? Mitä sitten ? Maailman itsekkäin teko on ryhtyä äidiksi yksin, se on väärin lasta kohtaan ja se on väärin isää kohtaa.

Ei ole mitään isää, vain siittäjä. En vaatisi mieheltä elareita tai mitään muutakaan. Pääsisi kuin koira veräjästä. Lapsilisä Kelasta eikä mitään muuta. Lapselle sanosin, että en tiedä kuka hänen isänsä on. 

Ap

Vierailija
17/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään isää, vain siittäjä. En vaatisi mieheltä elareita tai mitään muutakaan. Pääsisi kuin koira veräjästä. Lapsilisä Kelasta eikä mitään muuta. Lapselle sanosin, että en tiedä kuka hänen isänsä on. 

Ap

Spermapankista haetaan siittäjän geenit. Toisen huijaaminen isäksi on alhainen teko. Viimeistään 18 vuoden päästä sulla ei ole sanavaltaa tapaako lapsi isäänsä.

Vierailija
18/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja lapsi olisi kävelevä valhe, ja 100 v päästä kuollut valhe.

Vierailija
19/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et käy täysillä.

Vierailija
20/47 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole keksitty juttu vaan ihan oikeasti jätän ehkäisyn pois muutaman kuukauden sisällä. Tulen raskaaksi tai en, sen näyttää aika.

Missä tynnyrissä sä oikein olet elänyt jos et tiennyt naisten tekevän tällaista?

Ap

Tämän on pakko olla provo. Kukaan ei voi olla noin sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi