pukeutumisongelma
miten äiti pukeutuu ristiäisiin? auttakaa, ihan oikeesti
Kommentit (9)
Mulla ainakin mahtui omat tavalliset vaatteet ihan hyvin päälle jo kahden viikon sisällä synnytyksestä ja eikös ristiäiset pidetä yleensä silloin kun lapsi on jo kaksi kuukautta vanha? Huolehdin vain että yläosa on sellainen, että pystyt vaivatta imettämään eli ei tosiaan mitään kotelomekkoa. Vaikka puolihame paitapuseron kanssa tms.
kaikille, jopa useammille äideille, vanhat vaatteet eivät mahdu päälle. Jos sulla mahtuu, se ei todellakaan ole mikään suuren suuri otanta....
Mulla ainakin mahtui omat tavalliset vaatteet ihan hyvin päälle jo kahden viikon sisällä synnytyksestä ja eikös ristiäiset pidetä yleensä silloin kun lapsi on jo kaksi kuukautta vanha? Huolehdin vain että yläosa on sellainen, että pystyt vaivatta imettämään eli ei tosiaan mitään kotelomekkoa. Vaikka puolihame paitapuseron kanssa tms.
parhaiten valokuvissa onnistuu sellainen jolla on kuvioton yksivärinen vaate päällä, ei musta eikä valkoinen.
Siisti hame ja paitapusero on ihan hyvä - eikä se haittaa jos vähän jostain kiristää; vieraat tietää kyllä, että olet vähän aikaa sitten synnyttänyt :)
Itse pukeuduin juhlavaan housupukuun. Ongelmana voi tietysti olla, että ei tahdo mikään mennä päälle :/
Mutta jos imetät, vältä kokomekkoa! Voi tulla hankalia tilanteita eteen..
musta puolihame ja kauluspaita