Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pukeutumisongelma

Vierailija
06.09.2008 |

miten äiti pukeutuu ristiäisiin? auttakaa, ihan oikeesti

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta puolihame ja kauluspaita

Vierailija
2/9 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin mahtui omat tavalliset vaatteet ihan hyvin päälle jo kahden viikon sisällä synnytyksestä ja eikös ristiäiset pidetä yleensä silloin kun lapsi on jo kaksi kuukautta vanha? Huolehdin vain että yläosa on sellainen, että pystyt vaivatta imettämään eli ei tosiaan mitään kotelomekkoa. Vaikka puolihame paitapuseron kanssa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille, jopa useammille äideille, vanhat vaatteet eivät mahdu päälle. Jos sulla mahtuu, se ei todellakaan ole mikään suuren suuri otanta....

Mulla ainakin mahtui omat tavalliset vaatteet ihan hyvin päälle jo kahden viikon sisällä synnytyksestä ja eikös ristiäiset pidetä yleensä silloin kun lapsi on jo kaksi kuukautta vanha? Huolehdin vain että yläosa on sellainen, että pystyt vaivatta imettämään eli ei tosiaan mitään kotelomekkoa. Vaikka puolihame paitapuseron kanssa tms.

Vierailija
4/9 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö mustat housut ja mustavalkea paita?

Vierailija
5/9 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten valokuvissa onnistuu sellainen jolla on kuvioton yksivärinen vaate päällä, ei musta eikä valkoinen.

Vierailija
6/9 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkä hame ja paitapusero.

Vierailija
7/9 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti hame ja paitapusero on ihan hyvä - eikä se haittaa jos vähän jostain kiristää; vieraat tietää kyllä, että olet vähän aikaa sitten synnyttänyt :)

Vierailija
8/9 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeuduin juhlavaan housupukuun. Ongelmana voi tietysti olla, että ei tahdo mikään mennä päälle :/

Vierailija
9/9 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos imetät, vältä kokomekkoa! Voi tulla hankalia tilanteita eteen..