Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienellä tv:llä dvd näyttää yhtä hyvältä kuin bluray.

Vierailija
28.03.2024 |

4k matskusta puhumattakaan. Eli minulla 32 tuumainen tv ja dvd ja bluray yhtä hyvän näköisiä. Fullhd tv joten pitäisi olla hyötyä bluraystä. Dvd saa halvemmalla ostettua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö DVD:tä ja Blurayta myydään???? Minä kuvittelin niiden olevan ollut menneen talven lumia jo monta vuotta. 

Vierailija
2/6 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ajattelit siirtyä nykytekniikkaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö DVD:tä ja Blurayta myydään???? Minä kuvittelin niiden olevan ollut menneen talven lumia jo monta vuotta. 

Myydäänhän niitä. Cdon ja monissa paikoissa. Käytettynä löytyy huuto.net ja tori. Itsellä näitä jonkunverran. Justiinsa ostin lisää katsottavaa 100ella.

Vierailija
4/6 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jatkat dvd:eiden ostamista, niin sinulla ei tule tarvetta koskaan hankkia uutta isompaa televisiotakaan, kun se tarkoittaisi sitä, että DVD-kirjastosi huono kuvan laatu alkaisi näkymään ja häiritsemään.

Nykymittapuussa 32 tuuman televisio on sellainen makkarin makkarin kakkostelevisio.

Vierailija
5/6 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tarvitsee nykytekniikkaa? Minulla on 20-tuuman tv ja betavideonauhuri. Mielestäni kuvanlaatu on loistava, kun vertaa vhs-nauhoituksen laatuun.

Vierailija
6/6 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tarvitsee nykytekniikkaa? Minulla on 20-tuuman tv ja betavideonauhuri. Mielestäni kuvanlaatu on loistava, kun vertaa vhs-nauhoituksen laatuun.

Beta oli parempi teknologia kuin VHS. Ja ei siinä mitään, katsele vaikka mustavalkotelkkaria jos tykkäät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi