Etsi aikuista naista, jolla karvainen intiimialue.
Moikka.
Vieläkö löytyy aikuisia naisia, jotka eivät yritä olla "pikkutyttöjä", vaan ovat ylpeästi aikuisia naisia?
Itseäni kiihottaa nimenomaan aikuinen nainen, joka ei yritä olla mitään muuta, kuin ihana itsensä karvoineen päivineen.
En oikein ole koskaan ollut kiinnostunut, enkä ymmärtänyt tuota sheivaus buumia..
Minusta se, että naisella on intiimi alueen karvoitus on tosi seksikästä ja aikuisella naisella ne kuuluukin siellä olla.
Kommentit (11)
Nää jotka pitää karvattomia pikkutyttöinä pitää luultavasti myös 11-12 vuotiaita sukukypsinä naisina, kun karvatkin kerran kasvaa...
Minulla on toisinaan, toisinaan ajelen pois. Tällä hetkellä on osittain - koitan sheivata kuitenkin ns. bikinialueen karvattomaksi. Minulle itselleni on sama onko karvoja vai ei, jos joskus mies on tykännyt posliinista enemmän, niin on itse saaanut sheivata minut. Se onnistuu muutenkin helpommin niin, että toinen sheivaa. Tykkäisin kyllä sellaisesta lyhyestä karvaisesta mallista, mutta en oikein tiedä milla konstilla karvat voisi ajella - ehkä partakone, mutta en omista sellaista enkä aio hankkia.
(ja olen nähnyt muuten muiakin naisia, joilla on karvat alapäässä)
Etsi itse. Minä etsin naista, joka siistii turrinsa.
Oisko hyvännäköisesti karvoittuneita sellaiset kuin Kisa Fae, hairy Rani , hairy Josefine, Leah Jorgenssen, Rebel Fuzz ja Cokcteau Twink, Queen Esie? Täytyy sanoa että vähän meinaa tonottaa, kun vielä saisiva tkaikki tatut pois itsestään maisemaa pilaamasta
Karvojen takaisin kasvaminen on niin kamalaa että ei ikinä. Sitä paitsi, ajateltu alapää näyttää ihan broilerilta.
Vierailija kirjoitti:
Nää jotka pitää karvattomia pikkutyttöinä pitää luultavasti myös 11-12 vuotiaita sukukypsinä naisina, kun karvatkin kerran kasvaa...
Sitähän nämä pedot yrittävät täällä uskotella sadoissa viesteissään. "Naiseuden merkki" on pillukarvojen kasvu joten tämä mun 13-vuotias on ihan täysi nainen.
Kannattaisi ihan itse ilmoittautua Niuvanniemeen jos ei kykene erottamaan aikuista naista 10-vuotiaasta mistään muusta kuin pillukarvoista.
"Vieläkö löytyy aikuisia naisia, jotka eivät yritä olla "pikkutyttöjä", vaan ovat ylpeästi aikuisia naisia? "
Kyllä vain. Tulit juuri oikeaan paikkaan.
Ne ovat täällä. Molemmat.
Onhan meitä. Toisinaan kyllä ajelen. Esim. kesäksi, jos kaipaa viileän tuulen tuomaa helpotusta.
Kyllä on, nyt antanut kainalokarvojenkin kasvaa rauhassa.
Kuinka moni nainen muka oikeasti on karvaton sen takia että yrittää olla pikkutyttö. En mä ainakaan. Sairasta ees ajatella niin ja sotkea pikkutytöt seksiasioihin. Ilmeisesti ku meet naisen Kaa sänkyyn ja paljastuu karvaton pillu ajattelet pikkutyttöjä. Hyihyi