Ihan kurkkua kuristaa kun tää Juha Tapion levy on niin KAUNIS!!!!
Kommentit (67)
Ja oli jo silloin kova rämpyttämään omaa kitaraansa ja laulamaan niitä ripariveisuja ;)
Oli kyllä silloin aika nörtin näköinen ;D
Tais olla joka riparilla isosena tai musiikkimiehenä siihen aikaan!!
niistä ajoista;) Riparilta on kuvia muistona ja koulukuvissakin Juha näkyy ;) Naapurinpoikahan se melkein oli ja oon ollu itekin isonen sen kanssa samalla leirillä ja kulkenut samalla autolla...Wau, ootteko kateellisia ;D ;D
Onkos täällä muita samoilla ripareilla ja nuortenilloissa käyneitä siltä nimeltä mainitsemattomalta pikku-kylältä, josta Juha Tapio on kotoisin ja koulunsa käynyt??
En löytänyt Ohikiitävää, mutta löysin Mitä silmät ei nää.
Ai hitsi tää biisi Haaveilija on aivaan sairaan hyvä!!! En edes tiedostanut/ muistanut että on juha Tapion biisi, vaikka soi 2-3 vuotta sitten paljon esim. Novalla.
..." ja luvan jos saisin sun kyyneleesi kuivaisin, pystyyn sun pääs nostaisin, varoen koskettaisin. Niin kauan sua odotin..."
" ...odotin sua ennekuin sä tiesit musta mitään, kaiken aikaa tuntenut sut oon..."
*HUOKAILEE TÄÄLLÄ HAAVEILIJA AP*
Minua se taas kuristaa kurkusta, koska se on mielestäni niin tekopyhää jeesustelua, että! Ahdistavaa tuollainen.
No, eihän sellaiset voi koskettavaa ja herkkää musiikkia kuunnellakaan kun niiltä hajoo pää...
Mustakin juha Tapio on tosi hyvä!
Onhan se hienoa että nainen kelpaa...
Vierailija:
Onhan se hienoa että nainen kelpaa...
Kuulin hänen musikkiaan ensimmäisen kerran vuosi sitten, siltä istumalta tilasin kaikki hänen siihen asti julkaistut levynsä.
kolme biisiä siltä olen kuullut ja tosi ihania kaikki, kauniita lauluja. Ja se kelpaat kelle vaan kyllä kolahtaa varmasti moneen eronneeseen..
ja aivan ihanat sävelet on lauluissa " Vain sun" ja " Ei ainoastaan tulta"
Teillä ei luonnollisestikaan ole Juha Tapion tuotantoa, niin miten voitte niiden parin biisin perusteella, jotka radiossa soi, väittää hänen musiikkiaan ällöttäväksi, huonoksi tai paskaksi??!
Vierailija:
Teillä ei luonnollisestikaan ole Juha Tapion tuotantoa, niin miten voitte niiden parin biisin perusteella, jotka radiossa soi, väittää hänen musiikkiaan ällöttäväksi, huonoksi tai paskaksi??!
Johan se on monta vuotta jollottanut niitä nyyhky-biisejään. Mä vaihdan kanavaa kun se rupeaa hoilaamaan.
Ikinä en menis rahojani tuhlaamaan juha pojan levyyn.
Siskoni on tullut murrosiässä uskoon, ja kuuntelee vain ja ainoastaan gosbelia. Häneltä siis löytyy koko Juha Tapion tuotanto, ja pari kertaa on saanut minutkin raahattua parille keikalle. :(
Itse en voi sietää mitään gosbelia, joten mielestäni myös Juha Tapio on aivan kaamean ahdistavaa musiikkia.
Jos hän ei olisi sellainen himouskovainen, ja tekisi ei-hengellistä musiikkia, niin sitten varmasti pitäisin hänen musiikistaan. Osaa nimittäin soittaa, säveltää ja sanoittaa. Harmi vain ettei aatteet kohtaa yhtään. :(
Syy miksen voi sietää sitä, ja pidän sitä on todella ahdistavana, on se, että jos en kertakaikkiaan usko mihinkään, niin silloin hengellinen musiikki on ahdistavaa. Minulle se on siis sellaista... vaikea selittää... ikään kuin valheellista, aivopesua jne.
ja tekee sanoituksia myös muille, kuuluillekin artisteille, joiden tyyli poikkeaa aika paljon omasta!
olettekos käynyt www. juhatapio. com? Siellä mm. keskustelupalsta, jossa modena juha itse ja osallistuu keskusteluun.
Vierailija:
Siskoni on tullut murrosiässä uskoon, ja kuuntelee vain ja ainoastaan gosbelia. Häneltä siis löytyy koko Juha Tapion tuotanto, ja pari kertaa on saanut minutkin raahattua parille keikalle. :(Itse en voi sietää mitään gosbelia, joten mielestäni myös Juha Tapio on aivan kaamean ahdistavaa musiikkia.
Jos hän ei olisi sellainen himouskovainen, ja tekisi ei-hengellistä musiikkia, niin sitten varmasti pitäisin hänen musiikistaan. Osaa nimittäin soittaa, säveltää ja sanoittaa. Harmi vain ettei aatteet kohtaa yhtään. :(
Syy miksen voi sietää sitä, ja pidän sitä on todella ahdistavana, on se, että jos en kertakaikkiaan usko mihinkään, niin silloin hengellinen musiikki on ahdistavaa. Minulle se on siis sellaista... vaikea selittää... ikään kuin valheellista, aivopesua jne.
Paljon parempi kuin se liehuletti =)
Sä nyt et taida tietää kovinkaa tarkkaan Juha Tapiosta.
Olen todellakin ollut GOSBEL-tapahtumissa, missä JUHA TAPIO on esiintynyt ja puhunut juuri uskostaan JUMALAAN.
Ja kuinka hän musiikillaan lähettää JUMALAN sanaa eteen päin jne.
JUHA TAPIO on VAHVASTI USKOVAINEN, tunnustaa uskonsa ja puhuu Jumalasta (myös musiikkinsa kautta).
GOSBEL-tapahtumissa hän rukoilee yleisön kanssa, puhuu Jumalasta, ylistää Jumalaa ja kertoo kappaleiden yhetyksistä Jumalaan ja uskoon.
jne. jne. jne.
Vierailija:
Sä nyt et taida tietää kovinkaa tarkkaan Juha Tapiosta.Olen todellakin ollut GOSBEL-tapahtumissa, missä JUHA TAPIO on esiintynyt ja puhunut juuri uskostaan JUMALAAN.
Ja kuinka hän musiikillaan lähettää JUMALAN sanaa eteen päin jne.
JUHA TAPIO on VAHVASTI USKOVAINEN, tunnustaa uskonsa ja puhuu Jumalasta (myös musiikkinsa kautta).
GOSBEL-tapahtumissa hän rukoilee yleisön kanssa, puhuu Jumalasta, ylistää Jumalaa ja kertoo kappaleiden yhetyksistä Jumalaan ja uskoon.
jne. jne. jne.
Sä olet vissiin sitten niin köyhä ihminen, ettei sulla ole rohkeutta uskoa mihinkään?!
Ja eipä kyllä kuulu sanoituksista uskonnollisuus eikä nettisivuillakaan asia käy ilmi, joten ei tosiaan vaikuta miltään puputtamiselta. Gospel- tilaisuudet on tietysti asia erikseen, siellä on kai tarkoituskin puhua uskonasioista??
Juha Tapio on ollut esiintymässä.