Jos joku olisi suhun tosi kiintynyt ja yrittäisi mennä eteenpäin
Niin miksi koko ajan muistuttelisit itsestäsi tälle ihmiselle? Miksi ottaisit yhteyttä? Jos tietäisit että hän yrittää jatkaa elämäänsä ilman sua.
Kommentit (4)
Mulla siis kimpussa mies, johon olin ihastunut mutta kun mulla on jo puoliso niin haluan pitää hänet.
Niin tää mies joka kautta yrittää ottaa yhteyttä ja palata näihin vanhoihin asioihin. Ensin hyvällä ja sitten pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla siis kimpussa mies, johon olin ihastunut mutta kun mulla on jo puoliso niin haluan pitää hänet.
Niin tää mies joka kautta yrittää ottaa yhteyttä ja palata näihin vanhoihin asioihin. Ensin hyvällä ja sitten pahalla.
Itsepä olet soppas keittänyt, kärsi nyt.
Vierailija kirjoitti:
No pahallahan se sitten. Se haluaa sut takaisin. Ei voi sanoa kuin kikkelis kokkelis, mitäs läksit nii-i.
Tietääkö oma mies, vai romahtaako kohta...
Varmaan veemäisyyttäni ja pitääkseni varalla. Tai saadakseni nöyrtymään, tekemään mitä tahansa jos ero oli kiinni jostain sellaisesta missä hän voisi luovuttaa.