Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Mies ja minä halutaan eri asioita asumiseen liittyen

Vierailija
27.03.2024 |

Eli... olemme varovasti puhuneet isomman asunnon hankinnasta. Mies ei lämpene maalle muutosta, mikä on mun ainoa vaihtoehto. Mies haluaisi helppoa asumista, jotta jää aikaa harrastuksille ja haluaa asua kaupungissa eli haluaa asua asunto-osakkeessa. Kumpikin siis haluaa eri asioita. Mulle rivitalo on ehdoton no no, miehelle ok. Paikkakunnalla ei ole niin väliä mulle, kunhan se on maaseutumaista. 

Mikä ratkaisu?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluukin että kumpi tämän lystin maksaa?

Kumpikin. Älä siitä huoli. Ap

Tykkäätkö muuten anaaliseksistä? Ja onko halukkuutesi siihen riippuvainen asumismuodosta?

Vierailija
22/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kumpi ottaa enemmän vastuuta ylläpitotöistä? hmm  mies tuntee kumppaninsa?

Mies tietenkin kun osaa talotekniset jutut. Minä kaikki mikä liittyy huushollin muuhun pyörittämiseen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä teillä on ylipäätään?

Miksi tämmöisistä asioista ei jutella jo tutustumisvaiheessa 🤦 

Vierailija
24/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumpikaan ei jousta, niin sitten kumpikaan ei jousta... kuulostaa siltä, että toivotte elämältä eri asioita, niin kuin itsekin sanoit. Kun kerran kumpikin tietää mitä ehdottomasti haluaa, niin muutatte erillenne, ehkä lopetatte suhteenkin ja hankitte kumppanit, jotka haluavat samaa elämältä kuin te itse. Hoidatte eron kauniisti, ja kiitätte toisianne yhteisestä ajasta. Tämän aikaa olitte yhdessä, nyt on sika uudelle.

Mikä sika?

Vierailija
25/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan liian iso asia olla eri mieltä parisuhteessa. Joo, kompromissi, kumpikin jää johonkin välitilaan, muutto maalle, toinen jää onnettomaksi, jne. 

Totta! Ap

Vierailija
26/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tietenkin kun osaa talotekniset jutut. Minä kaikki mikä liittyy huushollin muuhun pyörittämiseen. Ap

Miksi se olisi miehen homma, jos kerros- tai rivitalossa homman hoitaisi huoltomies? Kyllä se sinun kontollesi jää.

Vierailija
27/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ratkaisu on, että opettelet kirjoittamaan provosi kunnolla. Nämä tekeleet on niin huonoja, että sinut pitäisi ŧappaa heti. Häivy! 

Vierailija
28/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ratkaisu on, että opettelet kirjoittamaan provosi kunnolla. Nämä tekeleet on niin huonoja, että sinut pitäisi ŧappaa heti. Häivy! 

Ei ole provo. Miksi olisi? Onko muka niin tavatonta tällaiset jutut? Enpä usko. Ap

Vierailija
29/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Näin helvetin huonoista räpellyksistä pitäisi ehdottomasti määrätä tapettavaksi. 

Vierailija
30/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Miksi olisi? Onko muka niin tavatonta tällaiset jutut? Enpä usko. Ap

Länkyti, länkyti, mene viŧŧuun älisemästä. 

Vierailija
31/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä en ainakaan ole se sama tyttö kuin 15 vuotta sitten. Halusin silloin myös sen ns standardin, lapset, parisuhteen, omakotitalon, jne. Nyt en halua enää mitään näistä. 

Vierailija
32/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suurin osa ihmisistä on vähän "erikoisia", ne on niitä "normaaleita" ihmisiä, valitettavasti.

Vierailija
33/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on nyt vapaamatkustaja, eikä halua luopua saavutetusta edusta? 

Vierailija
34/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on se, että ilman miestä ei maallemuutto ja okt onnistu, koska en  osaa huoltaa yksin omakotitaloa. Joko yhdessä tai ollenkaan maalle. Vastauksena niille jotka ehdottivat omia kämppiä.Ap

Vierailija
35/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehellä on kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puhtaat vaateet ja sitä seksiä ja nyt hän ei halua muuttaa maalle? hmm miksiköhän. 

Vierailija
36/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länkyti, länkyti, mene viŧŧuun älisemästä. 

Mene pois lukemasta jos ärsyttää, huss! Ap

Vierailija
37/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on nyt vapaamatkustaja, eikä halua luopua saavutetusta edusta? 

Ei taida olla näinkään. Ap

Vierailija
38/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa, mutta mies haluaisi vaihtaa maata. Hän on ulkomaalainen, mutta kun mentiin naimisiin, sovittiin että Suomessa tullaan asumaan. Hän vaikutti olevan täällä myös ihan tyytyväinen, on hyväpalkkainen koulutusta vastaava työ jne. Mutta nyt on viimeisen vuoden aikana alkanut tulla tyytymättömyyttä ihan kaikkeen täällä. Sää on kamala 6 kk vuodesta. Arkkitehtuuri on rumaa ja se masentaa. Ihmiset on tylyjä ja kolkkoja eikä hänellä ole ystäviä. Sukua ja perhettäkin on ikävä.

Ongelma vaan on, että minä viihdyn täällä Suomessa, ja kokisin elämän hänen kotimaassaan vaikeaksi ajatukseksi. Suurin syy on, että olen aika ihmispelkoinen erakko, ja siellä kulttuuri on paljon sosiaalisempi kuin täällä. Minua pidettäisiin tosi kummallisena ja alettaisiin luultavasti vihata niin töissä kuin suvussa - jos nyt mitään töitä edes keski-ikäisenä naisena alaltani siellä saisin. 

Vierailija
39/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on se, että ilman miestä ei maallemuutto ja okt onnistu, koska en  osaa huoltaa yksin omakotitaloa. Joko yhdessä tai ollenkaan maalle. Vastauksena niille jotka ehdottivat omia kämppiä.Ap

Mikä omakotitalon töistä vaatii sinusta peniksen? 

Vierailija
40/60 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä houkuttelin aikoinaan vaimoni ulkomailta muuttamaan Suomeen. Ei kelvannut kerrostalo, kun piti saada multaa kynsien alle enemmän kuin kukkaruukuissa oli. Otin sitten velkaa ja ostin rivarin. Ei ollut kiva sekään. Sanoin, että sillä hetkellä rahani eivät omakotitaloon Helsingissä riitä. (Muuallekaan hän ei halunnut muuttaa.)

Mitä siinä tilanteessa olisi pitänyt tehdä, kun toinen vaatii mahdottomia? No, vaimo sitten sai perintöä, joten osti puolet omakotitalosta. Miten sinä olet edistänyt asiaa muuten kuin vaatimalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi