Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys nelikymppisille naisille: jaksatko punnertaa?

Vierailija
27.03.2024 |

Tarkoitan siis sellaisia miestenpunnerruksia joissa polvet irti maasta.

Jaksatko punnertaa polvet irti maasta?

Vaihtoehdot

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 kertaa nykyään melko helposti. Pitkän harjoittelun tulos.

Vierailija
2/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, kun itse en meinaa enää jaksaa yli muutamaa, vaikka kolmekymppisenä meni vielä kevyesti kymmenen tai enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut yhtäkään punnerrusta tehtyä.

Vierailija
4/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, mutta olen jo 73-vuotias ja selkävaivainen.

Käyn sentään kuntosalilla 2xviikko ja teen siellä myös käsivarsia vahvistavia liikkeitä.

Vierailija
5/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, kun itse en meinaa enää jaksaa yli muutamaa, vaikka kolmekymppisenä meni vielä kevyesti kymmenen tai enemmänkin.

Ja koskaan en ole siis voimaharjoitellut, eli se voima oli jotenkin itsestään vielä kolmekymppisenä mutta nyt ei enää. Olisin kuvitellut että lihakset heikentyisivät vasta vanhempana?

Vierailija
6/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole koskaan siinä onnistunut. Enpä ole kyllä koskaan moista treenannutkaan, enkä mitään liikuntaa harrastanut.

Vierailija
7/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koskaan en ole siis voimaharjoitellut, eli se voima oli jotenkin itsestään vielä kolmekymppisenä mutta nyt ei enää. Olisin kuvitellut että lihakset heikentyisivät vasta vanhempana?

Riippuu täysin mitä tekee. Jos edes vähän joutuu käyttämään lihaksia päivittäisessä elämässä ei ne heikkene.

Vierailija
8/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko testata, vaikka en vielä nelikymppinen ole, vaan vasta 37v. 3 sain näin yhtäkkiä tehtyä, mitoilla 160cm/103kg.

Vierailija
9/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi voimakkaita nelikymppisiä naisia palstalla kun tällä hetkellä näyttää että 40% jaksaa yli 10. Olisin olettanut että vain pieni osa jaksaisi noin monta.

Vierailija
10/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi voimakkaita nelikymppisiä naisia palstalla kun tällä hetkellä näyttää että 40% jaksaa yli 10. Olisin olettanut että vain pieni osa jaksaisi noin monta.

Suurimman osan "punnerrukset" on sellaisia, että nytkäytetään sentti alemmas ja sitten jo takas ylös.

Vierailija
11/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnistuu. Olen liikuntaa harrastamaton, mutta fyysisessä työssä oleva ja muuten aktiivista touhuamista harrastava n51.

Vierailija
12/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48

Miesten punnerruksilla menee 124 noin kahteen minuuttiin oikea oppisesti.

Vierailija
13/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan helposti, toki olen paljon harjoitellutkin. Ja tosiaan niin, että ala-asennossa otsa/leuka koskettaa maahan (kun ei ole tissejä, niin rinnan koskettaminen maahan olisi sama, kuin jos menisi mahalleen).

Viimeisimmässä kuntotestissä sain 36, sitten petti ranne. 

Vierailija
14/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset saa perusteetonta etua pinkeistä ketunnokistaan ja niiden päässä olevista kovista nänninnappuloista. Ne ketunnokat kun ei paina paljoa, mutta toimivat pinkeytensä ansioista hyvinä palautusjousina jotka keventää sitä raskainta osaa.

Vierailija
15/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vahvoja naisia. Iltiksessä oli vuosia sitten juttu jossa urheilutoimittaja näytti oikean punnerustekniikan. Nuori parikymppisen ja bodatun näköinen ja jaksoi tehdä vain noin viisi kunnes alkoi selvästi painaa ja lopetti siihen. Olisi varmasti jaksanut sen kymmenen, mutta ei mitenkään näyttänyt että helposti ja hän oli kuitenkin harrastaja ja nuori.

Vierailija
16/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset saa perusteetonta etua pinkeistä ketunnokistaan ja niiden päässä olevista kovista nänninnappuloista. Ne ketunnokat kun ei paina paljoa, mutta toimivat pinkeytensä ansioista hyvinä palautusjousina jotka keventää sitä raskainta osaa.

Tarkoitatko utaretta?

Naisten utareet on tarkoitettu lypsyä varten

Vierailija
17/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miesten punnerrus, rintakehän tarvii osua maahan kädet 90asteen kulmassa, olen huomannut kun monet laskee muutaman sentin alemmas, ei riitä. Naisten punnerruksia teen vaikka 50 putkeen eli polvet maassa rintakehä maata hipaisten, miesten menee tosta puolet ja olen lihaksikas 53v nainen. 172cm 63kg.

Vierailija
18/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskot siihen mitä ihmiset netissä kertovat? Uskot varmaan joulupukkiinkin?

Mistä noin tyhmiä ihmisiä sikiää?

Vierailija
19/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan 10. Ja ikää 49. 

Vierailija
20/33 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan tehdä punnerruspyramidin. Eli 1,2,3,4,5,6,7,8.9 ja 10 punnerrusta ja takaisin putkeen ja takaisin. 

pitää hallita se tyyli, koko vartalo varpaita myöten mukana ja liike on sellanen joustava dynaaminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän