Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko 1700 euron palkasta jää käteen verojen ja pakollisten kulujen jälkeen?

Vierailija
27.03.2024 |

Katselin noita verolaskureita, mutta en saa niistä selvyyttä, että onko niihin jo huomioitu ne palkolliset tellit ja lellit vai miten on, niin osaisiko joku auttaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät todennäköisesti EBST- maksun verran (eli 245€) velkaa

Vierailija
2/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kuin tuista.

Vierailija
4/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta esim. pienestä reilu 2400€ palkasta jää käteen 2187€. Kuulun kirkkoon ja asun Helsingissä.

Vierailija
5/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä laskurin nettopalkan selvittämiseen, pitää laittaa palkka, ikä ja oma veroprosentti, loput tiedot tulevat automaattisesti.

www.palkka.fi/palkkalaskuri/index.htm

Vierailija
6/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asuinkunnasta ja sen veroprosentista, kirkkoon kuulumisesta, työmatka vähennyksistä sekä muista mahdollisista vähennyksistä.

Ja kyllä, laskurissa on huomioitu nuo tellit ja lellit

Vierailija
7/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hyvä laskurin nettopalkan selvittämiseen, pitää laittaa palkka, ikä ja oma veroprosentti, loput tiedot tulevat automaattisesti.

www.palkka.fi/palkkalaskuri/index.htm

Entäs jos ei tiedä omaa veroprosenttia? Se pitänee laskettaa ensin

Vierailija
8/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta esim. pienestä reilu 2400€ palkasta jää käteen 2187€. Kuulun kirkkoon ja asun Helsingissä.

Onko vähennyksiä? Miten mä luulen että oikea summa olisi 1900€. Verolaskurista voi tarkistaa? Vai onko sekin hakkeroitu.

Vierailija
9/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vähennyksiä? Miten mä luulen että oikea summa olisi 1900€. Verolaskurista voi tarkistaa? Vai onko sekin hakkeroitu.

Veroprosentti on 3,5. 2187€ tosiaan tulee tilille. En tiedä, vaikuttaako lasten lukumäärä jotain? Naimisissa, kolme lasta (joista lapsilisät tuohon päälle).

Vierailija
10/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jäi 1750€ palkasta n. 51€, eli suurinpiirtein osapuilleen n. 1€.

Vierailija
11/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veroprosentti on 3,5. 2187€ tosiaan tulee tilille. En tiedä, vaikuttaako lasten lukumäärä jotain? Naimisissa, kolme lasta (joista lapsilisät tuohon päälle).

Sitten sä et kyllä tee kokoaikaisesti töitä. Muuten ei voi olla koko vuotta noin pieni prosentti. 

Vierailija
12/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla laskureilla tee mitään, koska niitä tietoja ei tiedä mitä tarvitaan. Veronmaksajilla on lista mistä voit suoraan katsoa veroprosentin, on otettu kaikki automaattiset vähennykset ja muut huomioon mutta

- Kuntaverona käytetään keskimääräistä kuntaveroa

- Kirkollisverona keskimääräistä kirkollisveroa

jos asut halvassa kunnassa etkä kuulu kirkkoon, on veroprosenttikin vähän pienempi. 1700e palkasta listan mukaan menee veroa 13,2% eli käteen jää 1475e. Aiemmin mainitusta 2400e palkasta taas noin 1910e.

https://www.veronmaksajat.fi/tutkimus-ja-tilastot/tuloverot/palkansaaja…

Vierailija
13/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sä et kyllä tee kokoaikaisesti töitä. Muuten ei voi olla koko vuotta noin pieni prosentti. 

Teen kokoaikaisesti. Viime vuonna oli koko vuoden sama palkka ja tuon veroprosentin antoivat tälle vuodelle. Toki voin silti joulukuussa joutua nostamaan veroprosentin esim 7 prosenttiin.

Vierailija
14/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verottajan veroprosenttilsskuri on helppo ja selkeä,  siitä saa heti oikean veroprosentin.

Vierailija
15/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kokoaikaisesti. Viime vuonna oli koko vuoden sama palkka ja tuon veroprosentin antoivat tälle vuodelle. Toki voin silti joulukuussa joutua nostamaan veroprosentin es

Eli palkka + lapsilisä mulla reilut 2500€ käteen per kuukausi. Ihan hyvin sillä on pystynyt asuntolainan maksamaan pois, Helsingissäkin.

Vierailija
16/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista?  Helsingissä on kyllä pienin verorosentti.   En  nyt vaivaa päätäni asiasta mutta mulla tuler 2300 eläkkeestä  1600 pankkitilille,  kalliin  kuntaveron kunnassa.

Vierailija
17/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista?  Helsingissä on kyllä pienin verorosentti.   En  nyt vaivaa päätäni asiasta mutta mulla tuler 2300 eläkkeestä  1600 pankkitilille,  kalliin  kuntaveron kunnassa.

No tuon verran tilille kilahtaa. 

Vierailija
18/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän kuin tuista.

Väitteesi ei pidä paikkaansa.0/5

Vierailija
19/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän kuin tuista.

Väitteesi ei pidä paikkaansa.0/5

Saan tukia 1350€/kk + sähkölasku ja kotivakuutus maksetaan + 100€/kk reseptilääkket + hammaslääkäri yms.

Vierailija
20/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuon verran tilille kilahtaa. 

Noihin vaikuttaa vähennykset, joista suurimpia ovat yleensä työmatkavähennys ja kotitalousvähennys. Jos ei ole eiryistä vähennettävää, niin veroprosentti on 2400e palkalla jotain ihan muuta kuin 3,5%. Ilmoittaahan sinne voi mitä vaan ja kilhataa vaikka kaikki tilille. Sitten seuraavana keväänä kyllä karhuavat kaiken takaisin korkojen kanssa jos on liian vähän maksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi