Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahaa voi tapahtua jos merkitsen kaikkiin lappuihin olevani sukupuoleltani "muu"?

Vierailija
27.03.2024 |

Lihaa syövänä valkoisena heteromiehenä pidän tätä hauskana hupina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Aika harvassa paikassa sukupuolella on edes merkitystä enkä tiedä miksi sitä kysellään niin usein. Vastaan useimmiten 'en halua kertoa', jos sellainen vaihtoehto on annettu.

Vierailija
2/8 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Aika harvassa paikassa sukupuolella on edes merkitystä enkä tiedä miksi sitä kysellään niin usein. Vastaan useimmiten 'en halua kertoa', jos sellainen vaihtoehto on annettu.

Menee vitsi vähän ohi, jos ei halua kertoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat on huvit joillakin. En usko että sillä on mitään väliä ellet ole töitä hakemassa. Uskoisin että moni tuönantaja karttaisi tuommoista mutta jotkut ehkä katsoisivat sen plussana.

Vierailija
4/8 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin laittamaan kerran Muu, koska vaihtoehtoina oli Rouva, Herra tai Muu. Selitin että sinkkuna olen Neiti, enkä voi valita siksi Rouvaa koska rouva on naimisissa oleva nainen Suomessa.

Vierailija
5/8 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut  ovat  navetassa; sinne  joudut!!

Vierailija
6/8 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin laittamaan kerran Muu, koska vaihtoehtoina oli Rouva, Herra tai Muu. Selitin että sinkkuna olen Neiti, enkä voi valita siksi Rouvaa koska rouva on naimisissa oleva nainen Suomessa.

Neiti ei ole ollut naimisissa eli jonkinsortin vanhapiika ja kerran rouva on aina rouva vaikka kuinka olisi eronnut. Ja mainittakoon että tuo vanhapiika on sitten naisten aatelia, korkeimman mahdollisen tason nainen.

Vierailija
7/8 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neiti ei ole ollut naimisissa eli jonkinsortin vanhapiika ja kerran rouva on aina rouva vaikka kuinka olisi eronnut. Ja mainittakoon että tuo vanhapiika on sitten naisten aatelia, korkeimman mahdollisen tason nainen.

Niin. En ole ollut naimisissa. Eronneena haluaisin olla myös silti neiti.

Vierailija
8/8 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän  naimaton,  olin avoliitossa  20v.  Lapsia  myös, joskus  jopa  naituki))    mutta ei  virallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän