Poikaystävän äiti kommentoi persoonaani ikävästi
Olimme siis viettämässä poikaystäväni pikkusiskon synttäreitä. Istuimme syömässä kakkua ja hänen äitinsä totesi tekevänsä jonkinlaisia energiahoitoja nykyään. Hän kertoi opiskelevansa kyseisiä juttuja. No olin tietysti kohtelias ja kuuntelin, vaikka aihe ei sinällään itseäni kiinnosta. Kyselin häneltä opinnoista ja olin aidosti kiinnostunut kuulemaan mitä hänen äidillään oli kerrottavanansa.
Sitten kuin puskista poikaystäväni äiti alkoikin arvioimaan minua ihmisenä. Hän sanoi että minä olen liian välittävä ihminen, ja että hänen poikansa tarvitsee vähemmän. Olen perusluonteeltani ystävällinen ja rakastava ja osoitan rakkautta monilla tavoilla. Annan lahjoja, sanallista, kehollista ja emotionaalista rakkautta kumppanilleni. Ja ihan omasta sisäisestä halustani. Olen sellainen. Poikaystäväni äiti sai kuitenkin minut tuntemaan itseni jotenkin vääränlaiseksi. Lisäksi hän jatkuvasti epäili ja pohti kuinka me sovimme toisillemme koska hänen poikansa on kuulemma välttelevä, ja minä liian läheisyyttä antava tyyppi. Sanoin että mielestäni meillä toimii hyvin enkä ole huomannut mieheni välttelevyyttä mitenkään. Onnneksi poikaystävänikin sanoi jotain, ja kertoi äidilleen että rakastaa minua tälläisenä :D
Lisäksi äiti kommentoi ikääni sanomalla että näytän ikäistäni paljon vanhemmalta. Aivan sama jos olisikin totta, mutta mikä tarve hänellä on mustamaalata minua?
Jäi aika huono maku suuhun. Ei tämä toisaalta maailmaa kaada, saahan ihmisillä olla ennakkokäsityksiä ja mielipiteitä. Jäi kuitenkin ikävä maku suuhun.
Kommentit (22)
Ajatteli tietysti että jos ja kun lapsia tulee teille, ettei sitten ala kaduttamaan liittosi hänen poikansa kanssa.
Senpäivästä sotkua ne erot, joissa lapsia on, ovat.
Sinäkö puolustat tuollaista anoppia?