Olenko outo, kun meni maku tapailu mieheen tämän takia (ekat treffit)
Tapailemani mies odotti minua ravintolan aulan penkillä. Hän röhnäsi puoli makaavassa asennossa, toinen jalka heitetty toisen polven yli. Tuli jotenkin ensi silmäyksellä todella vetelä ja välinpitämätön kuva.
Muutoin oli ihan mukava, mutta en saa tuota näkyä mielestäni pois.
Kommentit (36)
Huomasi varmaan jo ovella ettei kuvat täsmänneet todellisuuteen :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä tapailumies se sellainen on, jonka näkee ensimmäisen kerran? Ventovierashan se on.
Jep. Juuri tällaiset jutut paljastavat tämän tarinankertojan mielikuvituksen tuotteet. Mitään röhnöttävää miestä ei koskaan ollutkaan. Ap halusi vain heittää bensaa liekkeihin kun "naiset on niin vaativia".
Uusi vaan.
Jos mies oikeasti kiinnostaa, antaa paljon anteeksi.
Tuo ei kiinnostanut.
Luota intuitioon -sehän tässä puhui!
Voi hyvää päivää taas, pelkissä haavekuvissa eläviä naisia, vähän realismia kehiin. Ehkä mies oli väsynyt, mutta kuitenkin halusi tavata sinut. Ehkä mies otti rennosti kun oli odottanut sinua pidempään..kun sinä päätit tulla myöhässä. Sinä olet vain nainen et mikään taivaanlahja.
Saa mennä maku ihan mistä vaan syystä, ei se silloin ole "se oikea". Mulla meni maku yhdestä ensitreffiläisestä sen takia, että sanoi näytelleensä yhdessä elokuvassa. En tiedä miksi, en ole ajatellut että sellainen olisi jokin kynnyskysymys itselleni, ehkä en vaan ylipäänsä ollut niin kiinnostunut hänestä että tuo oli "se juttu" mihin pystyin tarttumaan jotenkin konkreettisesti.
Yksikään normaalit käytöstavat omaava ei röhnötä julkisella paikalla. Kotisohvalle se so sopii kyllä.
Aika kovat on vaatimukset jos noin pienestä menee homma kerrasta poikki. Lasinsiruilla kävelyä, yksikin virheliike on liikaa.
No, miehenä arvostaisin jos nainen kertoisi minulle noita havaitsemiaan ylipääsemättömiä ongelmia. Itse harkitsen tarkkaan minkä ominaisuuden nostan ongelmaksi ja etenkin minkä nostan esiin. Nimittäin niitä saattaa alkaa sitten löytymään puolin ja toisin. Osa epämukavuuksista on nyt vain sellaisia että ne nyt vain havaitaan "vielä menevän kirkkaasti spekseihin", eikä niihin koskaan enää palata ja siirrytään kokonaisuudessa eteenpäin. Paino on sanallla kokonaisuudessa. M57
Luota ensivaikutelmaan. Se pettää hyvin harvoin.
Itse asiassa en muista että ikinä olisin tehnyt väärää tulkintaa ihmisestä. Joskus kun olen oppinut tuntemaan paremmin, olen jonkin aikaa luullut että hän olikin erilainen. Mutta ei, sitten hän tekee jotain mikä osoittaa hänen olevan tasan sellainen kuin ensiksi näytti.
Vierailija kirjoitti:
No, miehenä arvostaisin jos nainen kertoisi minulle noita havaitsemiaan ylipääsemättömiä ongelmia. Itse harkitsen tarkkaan minkä ominaisuuden nostan ongelmaksi ja etenkin minkä nostan esiin. Nimittäin niitä saattaa alkaa sitten löytymään puolin ja toisin. Osa epämukavuuksista on nyt vain sellaisia että ne nyt vain havaitaan "vielä menevän kirkkaasti spekseihin", eikä niihin koskaan enää palata ja siirrytään kokonaisuudessa eteenpäin. Paino on sanallla kokonaisuudessa. M57
En yleensä kerro miehelle mikä oli ongelma. Siitä yksinkertaisesta syystä että naisilla ei ole samat näkemykset. Jos minua häiritsee miehen ylipaino, miksi huomauttaisin siitä hänelle? Varmaan hän tietää itsekin olevansa ylipainoinen, mutta syystä tai toisesta ei ole tehnyt sille mitään.
Ja voi olla että jotain toista naista ei yhtään haittaisi. Joten mitä iloa siitä olisi, että minä sanoisin jotain? En jäisi odottamaan että hän laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin etsi vaan sitä yksisarvista koko loppuelämäsi.
Monessa miehessä olekaan muuta kuin se yksi "sarvi"
Minulle ylitsepääsemätön ongelma on v-sanan möläyttely. Kertoo vain ihmisen moukkamaisuudesta, jos hokee sukupuolielimiä Vieläpä niin, että naisen herjaaminen on ok, mutta miehisten elinten ei. Puhuvatko yhtä typerästi äitinsä, mummonsa ja esimiehensä kuullen vai kunnoittavatko heitä mutta eivät esim. deittiä?
Siis istuiko naisellisesti jalat ristissä vai miehekkäästi jalka (nilkka) polven päällä? Näillä aika huomattava ero, ensimmäinen olisi ehdottomasti miehellä nou nou.
Ajatelkaas, jos irl ei olisi mitään sovittu. Sattumalta näkisit kivannäköisen ihmisen jossain penkillä istumassa. Istahdat noin metrin päähän vaikka kengännauhaa kohentamaan. Jos on kiinnostusta, juttu voi lähteä ilman ennakko-odotuksia. Jos ei niin ei.
Ja sitten ihmetellään miksi ihmiset eivät nykyään löydä kumppania. Eipä niitä olisi ennenkään löydetty jos kaiken olisi pitänyt olla täydellistä.