Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos oikeus määräisi että sun täytyy asua jatkossa Turussa

Vierailija
27.03.2024 |

Miten suhtautuisit? 

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurinpitotoimena voi saada siirron asumaan Poriin. Päätöksestä voi valittaa europan ihmisoikeustuomioistuimeen.

Höpöä! Muutin Poriin vapaaehtoisesti ja viihdyn oikein hyvin. Voisin viihtyä Turussakin, ehkä joskus muutan sinne. Vapaaehtoisesti tietty. Pk-seudulle en muuta, tosin olen siellä asunut yli 20 vuotta.

Vierailija
42/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on takuulla jonkin ihmisoikeussäädöksen tai kidutuksen kieltävän lain vastaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu vuosi Turkua riitti mulle. Ihmiset siellä on sisäänpäin lämpiäviä, vaikea tutustua niihin työn ulkopuolella. Edes naapureihin ei saanut muuta kontaktia kuin tervehdyksen. Mä oon sosiaali ihminen, en jaksa tuollaista.

Joten ei kiitos, ei Turkuun!

Siis sosiaalinen. Hiton autocorrect!

Itsestähän tämä on kiinni. Itse olen täysi introvertti, mutta ei mitään mulla ollut mitään ongelmaa tutustua ihmisiin ja löytää ystäviä. 

Vierailija
44/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos palkkaa 5000€ niin sitten. Yksi sekopää oli Turusta. Nyt jo vanha mies. Turkulaisilla ja savolaisilla jotain yhteistä. Puhuvat hassusti ja ovat kieroja.

Paitsi että savolaiset on mukavia.

Juuri näin! 

Vierailija
45/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkuun juoksisin. Asuin siellä aiemmin. Liian sulkeutuneita ja tympeitä ihmisiä minun makuuni.  Muutama mukavakin oli joukossa. En ihmettele, kun tyttäreni opettaja sanoi minulle näillä sanoilla "tyttärenne toi kuin raikkaan tuulahduksen kouluumme" muuttaessamme sinne. Oli ihana pohjoisesta tullut opettaja. 

En ole tamperelainen juuriltani, mutta sydän sykkii kauniille, ulospäinsuuntautuneelle ja vireälle Tampereelle. Opiskelin siellä aikoinaan ja edelleen todella ihana käydä usein sukuloimassa Mansessa. Ratikka plussaa! 

Vierailija
46/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä asua. Voisin oikeastaan asua missä vaan rannikolla Porista etelään ja itään. Sisämaahan en muuttaisi.

Mutta nyt asun sen verran pienemmällä paikkakunnalla, etten varmaankaan saisi vastaavanlaista paikkaa Turusta, jos tämä pitäisi myydä.

Vierailija
47/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisi olla viimeinen paikka, mihin voisin muuttaa. Ei ikinä.

Vierailija
48/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No comment.

Vierailija
49/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on sekoilua, ei siinä semmoisesta asuinpakkapakosta tietenkään määrätä, vaan muusta asuinpaikasta minkä perusteella sitten taas määräytyy jotain seurannaisjuttuja. 

Vierailija
50/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, olin keskustassa vuosia töissä ja mun makuun siellä on aivan liikaa ``palleroisia`` Olin myös kauppatorin puukotuksen aikaan töissä ja silloin viimeistään päätin että muutan pois.

Nyt asun maaseudulla ja on rauhallinen olo.

Vierailija
51/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä epäinhimillinen rangaistus! Valittaisin Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen siis.

Vierailija
52/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ok mutta mun teinit ei varmaan suostuisi muuttamaan, jäisivät Hkiin eksälle asumaan

Vierailija
53/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin pois.

-Turkulainen

Vierailija
54/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi.

Vierailija
55/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä oikeus määräisi minua asumaan Turussa? Voisin varmaan asuakin mutta joku syy siihen pitää olla.

Vierailija
56/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys, ei ketään voi pakottaa muuttamaan minnekään. Ja jos yritetään pakottaa, ihminen luultavasti vastustaa ajatusta jo sen takia. 

Vierailija
57/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan Puolaan.

T. Jaana K.

Vierailija
58/67 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun siellä jo.

Vierailija