Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kieltäytyä tahdikkaasti naisen treffikutsusta?

Vierailija
27.03.2024 |

?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjailu ja rivienväliviestintä on hämmentävää ja osoittaa epäkunnioitusta toista ihmistä kohtaan. Suora puhe mutta kiltisti toista loukkaamatta (ei esim. eritellä toisen vikoja miksei juuri hänen kanssa haluta tavata), se on paras. 

Vierailija
42/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kutsusta. Olen tietysti imarreltu huomiosta, mutta en ole sinusta kiinnostunut muuten kuin hyvän työyhteistyön merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä nainen treffikutsun esittää? Oletko antanut aihetta olettaa että olet kiinnostunut vai tuliko kutsu ihan yllättäen täysin vieraalta?

Vierailija
44/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro olevasi työtön.

Vierailija
45/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo suu auki naista ja sanoo "Häh?". Kun nainen toistaa kutsun, niin vastaa että "Emmää" ja lähtee pois.

Vierailija
46/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tanssimaan! - en halua

Tule juomaan! - en halua

Vierailija
47/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäänpä että olen itse antanut todella tylyjä pakkeja nuorena.

Ongelma on siinä että treffipyyntö on tullut ihan puskista. Olisi todella hyvä idea ensin jutella niitä näitä kevyesti, jolloin huomaa kyllä jos toinen ei ole tippaakaan kiinnostunut. Silloin voi jättää treffipyynnön kokonaan esittämättä.

Olisi hyvä tajuta, että vaikka itse olisi katsellut toista sillä silmällä vaikka kuinka pitkään, se toinen ei edes huomannut sinua. 

Vierailija
48/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini (nainen) kutsui erään miestuttavansa treffeille. 

Mies vastasi, että hän etsii kauniimpaa naista. Kaverini on keskimääräistä kauniimpi nainen. Mies itse on todella vaatimattoman näköinen.

Joka tapauksessa törkeä vastaus, kenellekään ei pidä vastata noin. 

Vierailija
49/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sanot että persujen vuosikokous puskee päälle, niin ei tarvitse odotella kutsua jatkossakaan.

Tämä! Laitat sille säpönä tai tekstarina vain PS-logon peukulla ja sanot että vihaat demari yh-akkoja, niin saat olla rauhassa.

Vierailija
50/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä nainen treffikutsun esittää? Oletko antanut aihetta olettaa että olet kiinnostunut vai tuliko kutsu ihan yllättäen täysin vieraalta?

Törmäillään silloin tällöin, muutoin ei tunneta 

Vierailija
51/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini (nainen) kutsui erään miestuttavansa treffeille. 

Mies vastasi, että hän etsii kauniimpaa naista. Kaverini on keskimääräistä kauniimpi nainen. Mies itse on todella vaatimattoman näköinen.

Joka tapauksessa törkeä vastaus, kenellekään ei pidä vastata noin. 

Oilisikohan yrittänyt jotain pelimiesoppaista oppimaansa neggingiä, tai miksi sitä ikinä kutsutaankaan?

Sitten se meni vaan käteen.

Samaa mieltä toki siitä, että törkeästi sanottu, oli tarkoitus sitten mikä hyvänsä.

Vierailija
52/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, kinkkinen. Jos näet ao naista koko ajan, tämä pitää hoitaa aivan perusteellisen hyvin. Mutta jos kyseessä on joku, jota ei näe usein tai ei ole muussa kontaktissa, voi vedota seurustelutilanteen muuttumiseen?

"Kyllä muuten, mutta kun seurustelutilanne saattaa olla muuttumassa, niin ei olisi ollenkaan korrektia." 

Ei aivan tähän liittyen, mutta sen ainoan kerran kun nainen tuli pöytäämme istumaan ravintolassa (levähti kaverinsa kanssa), niin mentiin sitten seuraavalla viikolla ulos. Ei oikein ilmeisesti allekirjoittaneella ns. lähtenyt, yritin ehdotella lähempää tuttavuutta täysin tietoisena, että tuskin irtoaa ja olin aivan oikeassa. Sitten kun viestiteltiin, niin vetosin muistaakseni siihen, että en tule enää vaivaamaan häntä seksitoiveillani, olen pahoillani jos loukkasin jne; hän olisi ilmeisesti halunnut nähdä. 

Naiset suhtautuvat todella kielteisesti seksiin, sellaista suoraan ehdottelemalla voi päästä eroon erittäin helposti tilanteessa, johon ei jostain syystä halua jatkoa. Totta kai, ei tällä saa loukata ketään, aikuisena miehenä tämä ehdottelu on pystyttävä tekemään kohteliaasti, edes auttavan tyylikkäästi ja kohdetta loukkaamattomasti. Joten jos tarvitaan suoraviivaista ratkaisua, niin kysy suoraan mielenkiintoa johonkin FWB-toimintaan?

Vierailija
53/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kutsusta, mutta kieltäydyn siitä. Mukavaa päivänjatkoa! 

Tämä on siisti ja riittävän suora. Ei jää mitään epäselvää, mutta olet kohtelias.

Vierailija
54/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset suhtautuvat todella kielteisesti seksiin

Ja tälläisellä naisella tekee kukaan......MITÄ???!

Vierailija
55/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla nimenomaan tahdikas, niin älä ole liian suora. Sano, että tosi kiva kun kysyit, mutta et nyt halua ruveta seurustelusuhteeseen/deittailemaan. Naiset kyllä tajuaa, että tämä on selvä kieltäytyminen eikä kysele sen enempää. 

Vierailija
56/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tyhmä ruma homsantuu, kanssas treffeille en tuu."

Eniten kertoo se että pitää kopioida pakit Aku Ankasta :D

Minna Canthiltapas!

Vierailija
57/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vähän eri tasoa.

Vierailija
58/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pelkään että yksi nainen aikoo lähestyä ja mietin jo etukäteen miten voi ystävälkisesti kieltäytyä. Töissä joudun näkemään häntä. 

Vierailija
59/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin pelkään että yksi nainen aikoo lähestyä ja mietin jo etukäteen miten voi ystävälkisesti kieltäytyä. Töissä joudun näkemään häntä. 

Tässä ketjussa on sulle hyviä vinkkejä, ole hyvä.

Vierailija
60/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy: Nieletkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme