Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kieltäytyä tahdikkaasti naisen treffikutsusta?

Vierailija
27.03.2024 |

?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tyhmä ruma homsantuu, kanssas treffeille en tuu."

Jos tämä on sinusta "fiksu"tapa kieltäytyä trefeistä, niin mikä sitten  olisi töykeä? Oletko edes siinä asemassa, että sinua joku treffeille kysyy, saatika, että olisi varaa moiseen ylimielisyyteen:D 

No ainakin sydämensivistys sinulta puuttuu, joten nainen väistäsi  todellakin luodin, kun kieltäydyt.

Vierailija
22/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että ei kyllä kiinnosta. Ollaan kuitenkin kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot että hei, ihanaa kun kysyit treffeille mutta et ole sellaisessa tilanteessa että deittailu sopisi juuri nyt.

Oikeastiko joku haluaisi tällaisen vastauksen, jos se on totuudenvastainen?

Siinähän jää ihan väärä kuvitelma päälle.

...ja olen vielä ihan tosissani tämän ihmettelyni suhteen. Minä ainakin miehenä kuvittelisin tuollaisen vastauksen jälkeen, että ehkä jotain kiinnostusta on, mutta tilanne ei vain ole hyvä treffailuun.

Ymmärtävätkö naiset jotenkin intuitiivisesti, että tämä on vain kohtelias tapa sanoa "ei kiinnosta"?

🤯

Näin naisena sanoisin, että naiset ovat ehkä herkempiä lukemaan rivien välistä, että kyseessä on todella kohteliaat pakit.

Miehet ovat sen verran suovaviivaisempia, että en käyttäisi tuota miehiin. Miehet ajattelee juuri kuten sanoit ja miltä se lause oikeasti kuulostaakin. Jos mies on tosissaan kiinnostunut, ongelma vaan siirtyy ja mies ottaa tasaisin väliajoin yhteyttä kysyäkseen 'joko nyt?'. Ei hyvä.

Vierailija
24/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on sinusta "fiksu"tapa kieltäytyä trefeistä, niin mikä sitten  olisi töykeä? Oletko edes siinä asemassa, että sinua joku treffeille kysyy, saatika, että olisi varaa moiseen ylimielisyyteen:D 

No ainakin sydämensivistys sinulta puuttuu, joten nainen väistäsi  todellakin luodin, kun kieltäydyt.

Näin juuri ja jos tökerösti torjuttu nainen kertoo kavereilleen, mitä urpo on lausunut, niin kaveritkin tietävät väistää luodin.

Vierailija
25/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot että hei, ihanaa kun kysyit treffeille mutta et ole sellaisessa tilanteessa että deittailu sopisi juuri nyt.

...ja olen vielä ihan tosissani tämän ihmettelyni suhteen. Minä ainakin miehenä kuvittelisin tuollaisen vastauksen jälkeen, että ehkä jotain kiinnostusta on, mutta tilanne ei vain ole hyvä treffailuun.

Ymmärtävätkö naiset jotenkin intuitiivisesti, että tämä on vain kohtelias tapa sanoa "ei kiinnosta"?🤯

No  minä ainakin ymmärtäisin kerrasta, että ei kiinnosta. En kyllä kyselisi toista kertaa :D

Vierailija
26/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtävätkö naiset jotenkin intuitiivisesti, että tämä on vain kohtelias tapa sanoa "ei kiinnosta"?

🤯

Totta kai naiset ymmärtää. Tämä on just hyvä. "Kiitos kysymästä, mutta ei kiinnosta" -tyyppiset vastaukset on naisille aivan liian tylyjä.

Vierailija
27/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤯

Totta kai naiset ymmärtää. Tämä on just hyvä. "Kiitos kysymästä, mutta ei kiinnosta" -tyyppiset vastaukset on naisille aivan liian tylyjä.

Minä en ymmärrä mistään rivien välistä vaan tarvitsen selkeää ja suoraa puhetta t.burgerinainen

Vierailija
28/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo vaan että "en lähde", ei jää epäselvää.

Vierailija
29/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin juuri tuota, että en ole vielä valmis treffailuun eron/seurustelun/suhteen jälkeen. En sano mitään turhaan, että katsotaan myöhemmin tms. Ellen ole sitä mieltä. 

Vierailija
30/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kutsusta, mutta kieltäydyn siitä. Mukavaa päivänjatkoa! 

Vierailija
31/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten kertoo se että pitää kopioida pakit Aku Ankasta :D

Arvasin että täällä on akuankkansa lukenutta sivistyneistöä. :)

Vierailija
32/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtävätkö naiset jotenkin intuitiivisesti, että tämä on vain kohtelias tapa sanoa "ei kiinnosta"?🤯

No  minä ainakin ymmärtäisin kerrasta, että ei kiinnosta. En kyllä kyselisi toista kertaa :D

Tämä menee nyt ihan mahdottomaksi, jos miehet ja naiset ymmärtävät saman viestin eri tavoilla. Silloinhan sen viestin lähettäjän pitäisi ymmärtää, että miten vastaanottaja tulee sen ymmärtämään, jotta osaisi muotoilla sen oikein.

Jos se on ylipäätään mahdollista, niin sittenhän olisi samalla tavalla mahdollista, että se viestin vastaanottaja suorittaisi tulkkauksen omassa päässään ja silloin oikeastaan mitään kommunikaatio-ongelmaa ei olekaan.

Paitsi, että nyt pitää arvailla, että onko viestin lähettäjä jo muokannut viestiään vastaanottajalle sopivaksi, vai lähettänyt raakana...

Vierailija
33/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös mahdollista jättää kokonaan vastaamatta. Se on silloin selvä merkki siitä, ettei kiinnosta. 

Vierailija
34/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin naisena arvostaisin suoraa ja selkeää vastausta. Sellaisenkin voi esittää kohteliaasti.  

Vierailija
35/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat pakit samalla tavalla kuin naiset antavat keskivertomiehelle.

Vierailija
36/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti minkälaisen kieltäytymisen itse haluaisit kuulla.

Ei luulisi olevan kovin vaikeeta, paitsi jos olet autisti.

Vierailija
37/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voi vaan laittaa, että kiitos kutsusta, mutta en ole kiinnostunut. Ei tarvitse selitellä mitään ja jos toinen jää inttämään, ei tarvitse vastata. 

Vierailija
38/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiität mukavasta kutsusta, ja sitten kerrot rehellisesti (mutta kohteliaasti) syyn sille, mikset halua treffeille lähteä. Helppoa.

Ei mitään syitö tarvitse eikä kannata esittää. Ne eivät yleensä ole kohteliaita, eivätkä auta asiaa mitenkään. 

Paras on sanoa vaan, että kiitos, mutta en halua treffeille.

Vierailija
39/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveää teennäistä lepertelyä. Amerikaano kuulostaa naurettavalta kun sen suomentaa.

Vierailija
40/61 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiinnosta tippaakaan, eikä ole intoa ryhtyä treffeille kutsujan kanssa minkäänlaisiin tekemisiin, niin on viisainta tehdä se heti selväksi. Koskee sekä miehiä, että naisia. 

Silloin ei anna yhtään siimaa toiveille, että jatkossa vielä ehkä onnistuisi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme