Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa on nyt liikkeellä paljon syöpää?

Vierailija
27.03.2024 |

Onko joku lähettänyt säteilyä ja pilaantunutta ilmaa Suomeen? Nyt on englannin kuningas Charlie ja Katharina prinsessa sairastuneet ja entinen työkaveri ja yhden ystävän muutama joista kaksi nyt lähiaikoina kuollut. En pidä enää ikkunoita kodissa auki enkä parvekkeen ovea kun jotain säteilyä ja saastepilvi voi tulla asuntoon. 

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fukushiman onnettomuus.Koko ajan meriin leviää radioaktiivista jäämää.Sitä on jo joka puolella maailmaa.Mutta minkäs sille mahtaa.Paskat on jo housuissa.

Vierailija
42/56 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syöpä ole tarttuva tauti eikä siis liiku paikasta toiseen. Syöpä tulee, jos on tullakseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi miksi minä tummana synnyin miksi en syntynyt vaaleana,minun rakkaani ei lemmi.............Kuka muuten kippaa minun valkoviinini huonompiin suihin kysyn vaan?

Ei kukaan.Itse olet jo aloittanut Pääsiäisen vieton kun viini noin laulattaa.Virvon varvon tuoreeks`terveeks`

Vierailija
44/56 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen jne.

Vierailija
45/56 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kohta saapuu Pfizerin syöpärokote.

Vierailija
46/56 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä puussa näitä idioottei asuu... suosittelen syksyllä tuplabuusteria

Vierailija
47/56 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteet ovat alkaneet toimia. Maailman väestö tulee supistaa pieneen osaan nykyisestä vuoteen 2030 mennessä Näin on WEF päättänyt. Tietenkään roketteet eivät yksin riitä, tavoitteen saavuttamiseen tarvitaan myös muutamia pieniä ja yksi iso sota joka onkin jo nurkan takana. 

Surkean hidasta toimintaa sinulta, piikkihullu. Olen pettynyt, että sait laitettua vakiovastauksesi vasta 19.01, vaikka aloitus tehtiin jo ennen puolta päivää. HÄPEÄ!

Vierailija
48/56 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkittu ja turvallinen ei ollutkaan niin tutkittu ja turvallinen.

Vierailija
49/56 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheissa, mainoksissa ja propagandassa tutkitaan ei teoissa. Tutkimattomat ovat geenipiikkien tiet.

Vierailija
50/56 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi elää sitä todennäköisemmin saa syövän. Suomen ikärakenne alkaa olla vanhoihin painottunut joten se näkyy syöpätilastoissa.

Vierailija
51/56 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ole "liikkeellä" paljon syöpää. Se ei ole mikään virustauti tai kausiflunssa.

Vierailija
52/56 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syöpä ole tarttuva tauti eikä siis liiku paikasta toiseen. Syöpä tulee, jos on tullakseen. 

Eikö nyt periaatteessa ole mahdollisuus saada toiselta syöpä jos jollain tapaa veri pääsee sekoittumaan keskenään ja toisella on syöpäsoluja verenkierrossa?

Vierailija
53/56 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäaineet ...   Ruokiin lisätyt?  

Vierailija
54/56 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä lisääntynyt hirveästi ihmiset, jotka tupakoivat 24/7. Ei ennen vaan suomalaiset tupakoineet noin paljoa!

Vierailija
55/56 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino

Vierailija
56/56 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pahin syöpä on SAK

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi