Ootteko muuten miettinyt, että minkälaista lentoliikennettä meiltä yritetään peittää näillä "pilvisillä päivillä"?
Nytkin kuuluu vaan kun USEAT koneet lentelee tuolla "pilvien" takana mutta mitään ei tietty näy...ei mitään pieniä koneita...
Kommentit (18)
Lentäminen ei tapahdu salassa keneltäkään, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Voi veljet mikä aloitus
Harhaisilla yleensä on.
Näiden sivuja joskus luen. Heille on tavaton ihme että vantaalla, tampereella jne lennetään enemmän ja koneet matalammalla kuin vaikka mökkikunnassa. Mistähön sekin mahtaa johtua?
Olen miettinyt. Ehkä sekunnin ehdin miettiä kun jo oivalsin, että tutkat ja satelliitit näkevät kaiken lentoliikenteen.
Kokeile ap samaa.
Ja tämä on hauska. Kun he eivät näe aurinkoa, paikkakunnalla pilvistä, he uskovat nyt auringon olevan peitetty. Aika iso homma olis vanoilla kun sama aurinko paistaa pallonpuoliskolle.
Lentokoneiden kylvämät kemikaalivanat jää pilvien yläpuolelle, mutta ne ne on jo vaikuttaneet ilmeisesti syntyvyyteen?
Niin ja ajeleeko miten autotkin salassa kun on hernerokka sumua. Kyllä mä kuulen kun ne menee, koska olen usein itsekkin siellä ajamassa.
Vierailija kirjoitti:
Lentäminen ei tapahdu salassa keneltäkään, idiootti.
Paitse että ry**ät lentelee transponderit kiinni ja näitähän horneteilla käydään kurkkimassa.
Ootteko muuten miettiny onko nää älyvapaat kirjoittelijat trolleja vai ihkaoikeita pöpipäitä?
Jumalakin siellä pilven päällä istuskelee, ettei vaan näkyisi tänne maahan!
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten miettiny onko nää älyvapaat kirjoittelijat trolleja vai ihkaoikeita pöpipäitä?
Heidän faceltaan näkyy tuttuja nimiä, de wittin ajoilta asti. Sit näitä r-vastaisia, uskomushoitajia, pikku puolueissa ehdolla olleita jne näitä toisinajattelijoita. Vehvi on heille märkö ja se yks rikas mies ja halonen.
Entä jos se on lumiauran tai lakaisukoneen ääni, vedellä puhdistaa asfalttia. Hyvisten ufoja voisi lennellä? Ehkä joskus hävittäjä tai pienkone.
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneiden kylvämät kemikaalivanat jää pilvien yläpuolelle, mutta ne ne on jo vaikuttaneet ilmeisesti syntyvyyteen?
Kyllä meidän tyttö työntää jo neljättä lasta. Joten empä tiedä.
Voi veljet mikä aloitus