Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parmesanjuustomurupussissa sanotaan, että säilyy avattuna jääkaapissa 5 päivää!

Vierailija
27.03.2024 |

Eihän sitä laiteta kuin hieman pastan tms. päälle. Miten koko pussin muka voisi syödä 5 päivässä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös parmesan lähtökohtaisestikin tuoksu alapäältä, joten mistä sen tietää, onko pilaantunut vai ei?

Vierailija
22/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostat parmesanin palan ja raastat ihan itse sen mitä kerralla tarviit? Kestää paremmin palana.

Toisaalta iso pala voi ottaa makua jääkaapista jos se on siellä pitkään.

Sen voi pakata purkin sisälle tai kääriä paperiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan raastetta vain jos teen risottoa tai muuta vastaavaa ruokaa, mihin käytän koko pakkauksen,

Vierailija
24/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös parmesan lähtökohtaisestikin tuoksu alapäältä, joten mistä sen tietää, onko pilaantunut vai ei?

Suurempi mysteeri on mistä tietää homejuuston menneen pilalla? Se ... homehtuu?

Vierailija
25/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pakasta loput.

Huoh... 

Voi Huoh sentään sinulle itselläsi. Moni juusto menee pilalle pakastaessa, esim juuri parmesan on niitä makunsa menettäviä. Itse käytän mieluummin kuivahtanutta vanhaa parmesania kuin tuoreena pakastettua, vetistä parmesania. Tietysti jos olet jo tuhonnut makuaistisi jollakin eineksellä tms, on se ihan oma häpeäs.

Höpö höpö!

En syö eineksiä koskaan ja teen erinomaista ruokaa 2x päivässä.

Mulla on aina juustoja pakkasessa, esim Münsteriä ja parmesania ja jos näyttää siltä että joku pala jää käyttämättä raastan senkin pussiin. Parmesan sulaa sekunneissa ruuan päälle tai sekaan. Ei ole vetistä

Tällä hetkellä jämäjuustopussissa on sekaisin vanhaa provolonea, cheddaria ja emmentalia. Helppo ottaa kourallinen vaikka gratiinin kastikkeeseen

Vierailija
26/26 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä paljon pidempään, suunnilleen niin kauan kuin se näyttää syötävältä. Sama pätee muihinkin avattuihin pakkauksiin, paitsi liha ja kala. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän