Voiko omaisuutensa lahjoittaa aikuisille lapsilleen elinaikanaan?
Siis niin, että toki siitä menee lahjavero, mutta onko tuo siis juridisesti mahdollista? Jos omaisuutena on asunto ja mökki.
Kommentit (44)
Isäni on antanut minulle 280000 euroa käteistä perintönä. Se antoi myös kesämökkinsä minulle ja siitä meni verot. Eihän verottaja tiedä siitä jos antaa rahaa lapselleen jos et mene kertomaan siitä. Sain rahaa jo 4 vuotta sitten eikä kukaan ole kysellyt mitään. Olen pikkuhiljaa niitä pankkiin tallettanut pikkusummina mutta käteistä myös säilytän kotona. Oli isäni idea antaa rahaa käteisenä.
Vierailija kirjoitti:
Isäni on antanut minulle 280000 euroa käteistä perintönä. Se antoi myös kesämökkinsä minulle ja siitä meni verot. Eihän verottaja tiedä siitä jos antaa rahaa lapselleen jos et mene kertomaan siitä. Sain rahaa jo 4 vuotta sitten eikä kukaan ole kysellyt mitään. Olen pikkuhiljaa niitä pankkiin tallettanut pikkusummina mutta käteistä myös säilytän kotona. Oli isäni idea antaa rahaa käteisenä.
Väitätkö oikeesti että sulla on vaatekaapissa 280 000euroa isältä saatu ja verottaja ei muka iskenyt kiinni.
Älä puhu potaskaa.
Kuinka vitsin moneen kertaan ne samat rahat verotetaan täällä paskavaltiossa...
Painajainen. Yhteisomistusmökki, jossa vielä häärää henkilö joka ei omista siitä mitään.