Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku käy lomamatkoilla kuntosalilla!?

Vierailija
27.03.2024 |

Eikö lomat pitäisi olla rentoutumista ja loikoilua varten ja ehkä kävellen nähtävyyksiä katselemaan ym.? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa jos ei viikkoon tai pariin tekisi muuta kuin löhöäisi. Tosi kurja olo tulisi.

Vierailija
22/25 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö yksin kaikki nämä "miksi joku, miksi jotkut" aloitukset tänne?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ole parempaa kuin kunnon treeni ilman kiirettä, on se sitten kuntosali tai juoksulenkki. Sen jälkeen poolille rentoutumaan. Lämmössä palautuminen on nopeampaa. 

Mä en taas ymmärrä all inclusive lomailua jossa kärtsätään iho auringossa ja mässätään aamusta iltaan. 

Olen ollut all inclusive lomalla hyvin aktiivinen. Aamiaisen jälkeen olen lähtenyt puolipäiväretkelle ja loppupäivä sitten rentoutumista. Joku viiden tunnin reissu on just sopiva ja sen jälkeen lounasta syömään.  Kokopäiväretkelle hotelli on antanut eväät mukaan. 

All inclusive on ihanteellinen myös kovaa treenaavalle. Pystyy helposti tekee kaksikin treeniä päivään kun välillä käy syömässä hyvin. Hyvissä hotelleissa on laadukas buffa josta löytyy ainekset terveelliseen syömiseen. On salaatteja, kanaa, smoothieita, hedelmiä, vihanneksia.

Tuossa edellisessä ei ollut kyllä puhetta tällaisesta, vaan ihmeteltiin mässäily/löhölomaa.

Asiat voi tehdä niin monella eri tavalla. Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. 

Vierailija
24/25 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeni rentouttaa ja tuo hyvän mielen. Lihaksissa säilyy lihaspaineet, ja näyttää paremmalta rannalla. 

Vierailija
25/25 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö yksin kaikki nämä "miksi joku, miksi jotkut" aloitukset tänne?  

Ja ennenkaikkea "miksi naiset..." 🤦🏻