Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idioottimaisin syy, miksi ystäväsi on pistänyt välit poikki?

Vierailija
27.03.2024 |

mulla se, mitä mun oma vanhempi on tehnyt. En yhtään tiiä, millä logiikalla se mun vika mahtaa olla. Tämmösille ihmisille annan semmosen neuvon, että kannattaa tehdä lomake, jossa sitten kyselee kavereilta, mitä kumminkaima tai joku muu sukulainen on tehnyt.

Jäis varmaan kaverit vähiin. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastannut hänen viestiinsä tarpeeksi nopeasti, kun olin reissussa toisen ystävän luona toisella paikkakunnalla. Siinä vaiheessa kun oli aikaa kirjottaa ajatuksella vastausta niin oli poistanut someyhteydet ja blokannut mut. :D

Rehellisesti sanottuna olen kyllä varsin tyytyväinen siihen ettei ko. henkilö ole enää osa elämää. Oli koko ystävyyden ajan sellainen minä minä ihminen, jolle ei ikinä mennyt perille kun yritti asettaa jotain rajoja, koska hänen omat tarpeensa ylitti aina kaiken muun. Varakkaan suvun pilaama tapaus joka voinut koko elämänsä tehdä mitä mieli tekee kun aina on voinut rahalla hankkia uuden alun jne.

Onneksi hänen oma lapsellinen käytös johti yhteydenpidon loppumiseen hänen aloitteestaan, niin ei tarvitse enää ikinä omaa päätänsä vaivata sillä että joutuisi yrittää aikuista ihmistä opettaa normaaleille käytöstavoille. 

Vierailija
2/4 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkenin mennä erääseen tapahtumaan toisen kanssa joka sattui olemaan serkkuni joka tuli luokseni kyläilemään ja juuri sen tapahtuman vuoksi. Annoimme kyllä mahdollisuuden kaverillenikin tulla mukaan kertomalla tapahtumasta ja siitä että olemme sinne menossa ja tarjouduimme hankkimaan hänellekin lipun mutta kieltäytyi. Meidän olisi pitänyt jättää hänen vuokseen tapahtuma väliin ja koska emme jättäneet, tuli kauhea huuto ja välien rikkoutuminen. Ei haittaa. Ei ole tähän päivään mennessä tullut ikävä tuota kaveria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui itsekeksimistään ja täysin hatusta kiskaisemistaan asioista 🤔 Siis ei todellakaan mitään totuuspohjaa, mutta on päättänyt, että on nyt näistä asioista traumatisoitunut ja elämä pilalla.

Vierailija
4/4 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä oli eroamassa todella huonosta suhteesta ja joutui aivan hirveän mustamaalaus- ja vahingoituskampanjan kohteeksi. Hän luuli, että olen siinä mukana, vaikka en ollut.

En pidä syytä idioottimaisena ja ymmärrän hyvin hänen tilanteensa. Tuollainen on niin raskas tilanne henkisesti. Collateral damage. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi