Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallisin tai pienin asia, josta olet ollut kateellinen?

Vierailija
27.03.2024 |

Minä olen kateellinen seurustelukumppanilleni siitä, että hän rakastaa minua syvästi. Itse en ole onnistunut häneen rakastumaan. Hän tietää asian ja hyväksyy sen. Olemme vielä yhdessä, kun odottelen, josko rakkaus heräisi ajan kanssa.

Eräs äiti oli kateellinen pienelle lapselleen, kun tällä on niin mukavia kavereita.

Aloitin tällaisen ketjun aiemmin, en tiedä, miksi se poistettiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että muut pääsevät rannoille, saunaan ja uimaan. Aaltoihin jalat, istuskelua lauturilla. En ole kateellinen varsinaisesti, mutta petyn joskus ja haluaisin. Kaipaan luonnossa oloa jossain määrin.

Vierailija
2/6 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva saada tähän kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän olisi mukava saada kommentteja.

Ap

Vierailija
4/6 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löydy kummallisia kateuden kohteita.

Vierailija
5/6 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ole kateellinen mistään aineellisesta asiasta kun on kaikkea itsellä mukavaan elämään ja rikkauksia en tartte. Mutta jos joku osaa laulaa oikein kauniisti tai soittaa jotain instrumenttia hyvin niin tästä olen epämusikaalisena hieman kateellinen. 

Vierailija
6/6 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan ole kateellinen mistään aineellisesta asiasta kun on kaikkea itsellä mukavaan elämään ja rikkauksia en tartte. Mutta jos joku osaa laulaa oikein kauniisti tai soittaa jotain instrumenttia hyvin niin tästä olen epämusikaalisena hieman kateellinen. 

Sama täällä! Olen toivottoman epämusikaalinen. Olisi ihana jammailla vsikka porukassa laulellen ja soitellen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi