Exä lähettelee edelleen viestejä vaikka en halua olla tekemisissä
Joka kuukausi tulee viestejä "Mitä kuuluu? On ikävä. Muistatko, kun... Olenko loukannut sua jotenkin" tai yrittää soittaa.
En vastaa viesteihin enkä puheluihin, mutta nyt viimeiseen viestiin laittoi "uhkauksen" että soittaa seuraavaksi poliisille jos en vastaa ja tekee minusta katoamisilmoituksen, koska on niin huolissaan minusta.
Voiko noin oikeasti tehdä eli onko mun pakko vastata tai muuten poliisit ryntäävät oven läpi sisään? Olen ihan tavallinen työssäkäyvä ihminen ja haluan elää omaa elämääni enkä halua kertoa exälle asioitani.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Laitat hänelle yhden viestin jossa sanot lyhyesti ja tiukasti että et halua enää minkäänlaisia yhteydenottoja ja sen jälkeen laitat estoille jokaisessa kanavassa.
Kyllä, näin tein minä vastaavassa tilanteessa. ) vuotta myöhemmin kun olin avannut yhden some-tilin enkä ajatellut edes sitä tyyppiä enää vuosiin niin yhtäkkiä tupsahti viesti häneltä sinne. En vastannut ja laitoin silloinkin estoon. että hulluja kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat hänelle yhden viestin jossa sanot lyhyesti ja tiukasti että et halua enää minkäänlaisia yhteydenottoja ja sen jälkeen laitat estoille jokaisessa kanavassa.
Kyllä, näin tein minä vastaavassa tilanteessa. ) vuotta myöhemmin kun olin avannut yhden some-tilin enkä ajatellut edes sitä tyyppiä enää vuosiin niin yhtäkkiä tupsahti viesti häneltä sinne. En vastannut ja laitoin silloinkin estoon. että hulluja kyllä riittää.
* Siis 9 vuotta myöhemmin.
Estä ihan kokonaan. Et vastaa yhtään mitään sille. Seuraavaksi se etsii käsiinsä sua edeltävän uhrin ja pommittaa sitä ellei löydä uutta. On nähty niin mlnern kertaan.
Estin numeron, mutta ilmeisesti ostaa aina prepaid-liittymiä, joista lähettää viestejään.
Suhteessamme hän vähätteli ja mitätöi minua kaikin mahdollisin tavoin, lopulta sain rohkeutta sanoa että haluan erota enkä halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Sain vuokrattua oman asunnon ja muutin pois. En halua mitään draamaa kun ei tämä asia ei tässä miksikään muutu.
Ap
Viestintärauhan rikkominen on rikos. Ilmoitat sille exällesi lyhyesti ja asiallisesti, että koet hänen yhteydenottonsa häiritsevinä etkä halua minkäänlaisia yhteydenottoja häneltä. Tämän jälkeen et vastaa yhtään mihinkään, mutta pidä tallessa hänen yhteydenottonsa. Siinä on todistusaineistoa jopa lähestymiskieltoa varten. Vainoaminenkin on nykyään rikos.
Ota uusi numero ja muuta muualle.
Olin samantapaisessa tilanteessa itsekin aikoinaan. Siinä ei auttanut kun kaiken yhteyden katkaisu, lopullisesti. Narsisti käyttää kaikki keinot, koska hänen pitää saada se viimeinen sana.