Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä lähettelee edelleen viestejä vaikka en halua olla tekemisissä

Vierailija
26.03.2024 |

Joka kuukausi tulee viestejä "Mitä kuuluu? On ikävä. Muistatko, kun... Olenko loukannut sua jotenkin" tai yrittää soittaa.

En vastaa viesteihin enkä puheluihin, mutta nyt viimeiseen viestiin laittoi "uhkauksen" että soittaa seuraavaksi poliisille jos en vastaa ja tekee minusta katoamisilmoituksen, koska on niin huolissaan minusta.

Voiko noin oikeasti tehdä eli onko mun pakko vastata tai muuten poliisit ryntäävät oven läpi sisään? Olen ihan tavallinen työssäkäyvä ihminen ja haluan elää omaa elämääni enkä halua kertoa exälle asioitani.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset estä sen numeroa?

Vierailija
2/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota arabi tai afrikkalainen mies, niitä suomalaiset miehet pelkää ja jättää sinut rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko erostanne on? Voisitko pistää eston hänelle?

Vierailija
4/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita esto tai vaihda numero

Vierailija
5/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ja ilmoita, että voit hyvin ja haluat olla jatkossa rauhassa. 

Vierailija
6/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko ilmaissut hänelle selvästi, ettet halua olla tekemisissä?

Vierailija
7/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä uhkailee, estoon vaan.

Vierailija
8/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko vastata. Tämä on tieto.

Vierailija
9/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit estää eksän puhelut ja viestit.

Poliisi tuskin ryntää oven läpi. Ehkä yrittää soittaa ensin. Poliisit soittaa tuntemattomasta numerosta, niin siihen kannattaa vastata.

Vierailija
10/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kannattanut erotessa puhua asiat selviksi eikä vaan lakata vastaamasta viesteihin? tai kai tuo ghostaaminen on nykyaikaa.

Vierailija
11/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat hänelle yhden viestin jossa sanot lyhyesti ja tiukasti että et halua enää minkäänlaisia yhteydenottoja ja sen jälkeen laitat estoille jokaisessa kanavassa.

Vierailija
12/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota arabi tai afrikkalainen mies, niitä suomalaiset miehet pelkää ja jättää sinut rauhaan.

Ap on mies

Vierailija
13/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjiä uhkauksia.

Vierailija
14/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisiko kannattanut erotessa puhua asiat selviksi eikä vaan lakata vastaamasta viesteihin? tai kai tuo ghostaaminen on nykyaikaa.

Tämäkin totta - onko ap antanut exälleen mahdollisuuden jutella erosta vai vaan jättänyt vastaamatta tälle? Siinä tapauksessa niitä yhteydenottoja kerjää ihan itse. 

Vierailija
15/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa, sillä siitä vain innostuu, kun vastaat hänen huoleen. Mikään laki ei pakota vastaamaan ja poliisi ei ota kantaa. 

Vierailija
16/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies

Ei varmasti oo. Jos noin epätoivoinen ex niin mies ois jo huvikseen vaan pillua saadakseen vastannu edes johonkin viestiin.

Vierailija
17/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuleva exäni näyttelee inttiimikuvia kavereilleen. Olen allapäin vaikka saan hassuja viestejä exäni ystäviltä.

Ovatko kännykät vieneet kaiken yksityisyyden ihmettelen.

En masennu vaan teen Onlyyn jonkin tilin vaikka en osaa ainakaan viellä.

Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
18/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliisi ala mihinkään toimiin sen takia, että joku hörhö menee niille ilmoittamaan, että sen ex ei vastaa puheluihin eikä viesteihin 🙄

Vierailija
19/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan voinut puhua asioita selviksi exän kanssa, koska oli pahemman luokan narsisti. Olin jättänyt hänet jo useamman kerran, mutta luikerteli aina takaisin lupailemalla kaikenlaista ja tuli aina samaa säälijuttua kuinka hänellä oli vaikea lapsuus ym ym.  Lopulta kun olin lähes itsemurhan partaalla, oli vaan pakko katkoa kaikki yhteydenotto mahdollisuus, ettei taas puhuisi itseänsä takaisin.

Vierailija
20/27 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuleva exäni näyttelee inttiimikuvia kavereilleen. Olen allapäin vaikka saan hassuja viestejä exäni ystäviltä.

Ovatko kännykät vieneet kaiken yksityisyyden ihmettelen.

En masennu vaan teen Onlyyn jonkin tilin vaikka en osaa ainakaan viellä.

Sitä saa mitä tilaa

Se on rikosilmoituksen paikka, jos exä levittele susta alastonkuvia.