Olen hoikka nainen enkä silti saa miehiä
Miehethän väittävät, että hoikkuus on tärkein asia naisessa ja että hoikka nainen saa kyllä miehiä. No en tiedä missä ne miehet viipyvät, kun ei ole näkynyt. N34
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö mällit mällykkeet
Aina olen niellyt. Tykkään siitä. Nielen jokainen kerta, kun saan vehkeen suuhun.
Ex-(mies) ei seksistä pitänyt, ei suutelemisesta, ei rakastelusta. Olin tyhjennysastia harvoin. Kolmen minuutin muna max. Sellaista se oli.
Se touhuilu näivettyi kovin noloksi jo noin puolen vuoden - vuoden kuluessa.
Oltiin neljä vuotta yhdessä.
Hyvä nainen meni hukkaan... Surullista :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja kuinka usein olet tarjonnut vittuasi astuttavaksi?
Missä itse olet persettäsi tarjonnut?
Ihan kaikissa seudun yökerhoissa, mutta tässä ei nyt ollut minun saanneista puhe.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän yrität kontaktoida urhoja.
Mulla ainakin hoikkuus on eka asia.
Kommunikaatio taito seuraava
Sua ei ainakaan kontaktoi , buaah, kukaan, tylsimys.
Kontaktoida- verbi. Jösses.
Sua ei kuuntelis. Ei !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hyvä että olet hoikka mutta minkälainen sun turpavärkki on? Tai entä miten pukeudut?
Ei se pelkkä hoikkuus tee sinusta kaunista vaan myös nuo asiat pitää olla kunnossa.
Kropan pitää olla myös naisellinen eli peppua pitää vähän olla ja tissit pitää olla.
M35
Turpavärkki...
Mies himoitsee hevosen turpaa ja k.lua.
Gutaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama kysymys kuin rumalle.. nieletkö? Mites kakkonen?
Voin tunkea kakkoseesi mitä vain haluat :)
Olen pyöreä ja aviomieheni lisäksi perässäni roikkuu koko ajan miehiä.
Olisiko sitten kuitenkin niin, että jokin muu kuin kropan malli merkitsee!?
Ei ne miehet enään ittestään kenenkään naisen elämään tule metoon ja media mollauksen jälkeen. Nykyään naisen pitää tehdä aloite tai mennä esim. Tinderiin jossa mies tietää varmasti että olet etsimässä seuraa.
Hoikka ei myöskään automaattisesti tarkoita kaunis vaikka yleisesti ottaen kyllä. Ellet ole joku malli niin myös luonteella on yhtä iso merkitys kuin ulkonäöllä. Ei kukaan pidemmän päälle jaksa katella naista jos ei tunne oloaan mukavaksi hänen kanssaan.
En väheksy tai epäile monien naisten vaikeutta saada parisuhteita ja joillakin on varmasti myös vaikeutta saada edes satunnaista seksiä (vaikka halua olisi).
Monilla miehillä on omat vaikeutensa saada vastakkaiselta sukupuolelta mitään huomiota ja siksi itsekin suuntaan aina retkeni Suomen ulkopuolelle, jos kaipaan naisilta enemmän kuin kolleganaisten kanssa käytyjä keskusteluja.
M50
Vierailija kirjoitti:
Olen pyöreä ja aviomieheni lisäksi perässäni roikkuu koko ajan miehiä.
Olisiko sitten kuitenkin niin, että jokin muu kuin kropan malli merkitsee!?
Ovat jääneet läskiesi väliin jumiin vai miksi siellä perässä roikkuvat?
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan hoikkuus riitä, vaikka se onkin tärkeä kriteeri.
Pitää olla myös kaunis, sopivan puhelias, sanavalmis ja "vaaraton". Eli et saa vaikuttaa aggressiiviselta tai uhkaa miehen miehisyyttä.
Usein tosiaan puhutaan toivotuista ominaisuuksista, mutta yhtä olennaisia ovat ei-toivotut piirteet. Eli vaikka olisit paperilla "kaikkea mitä mies voi toivoa", et kelpaa, jos olet lisäksi Asperger. Voi mennä hetki, ennen kuin mies hoksaa tämän, mutta sen jälkeen se on good-bye.
Mistäkö tiedän?
Tuttua on. Olen hoikka ja kaunis (ilmeisesti) joten miehiä kyllä kiinnostaa ulkonäön perusteella, mutta suurimman osan mielestä olen liian autisti (miesmäinen?) sitten pidempään suhteeseen.
30-40v miehet katselevat alle 25v naisia.
Koita 50+ miehistä löytää kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan hoikkuus riitä, vaikka se onkin tärkeä kriteeri.
Pitää olla myös kaunis, sopivan puhelias, sanavalmis ja "vaaraton". Eli et saa vaikuttaa aggressiiviselta tai uhkaa miehen miehisyyttä.
Usein tosiaan puhutaan toivotuista ominaisuuksista, mutta yhtä olennaisia ovat ei-toivotut piirteet. Eli vaikka olisit paperilla "kaikkea mitä mies voi toivoa", et kelpaa, jos olet lisäksi Asperger. Voi mennä hetki, ennen kuin mies hoksaa tämän, mutta sen jälkeen se on good-bye.
Mistäkö tiedän?
Tuttua on. Olen hoikka ja kaunis (ilmeisesti) joten miehiä kyllä kiinnostaa ulkonäön perusteella, mutta suurimman osan mielestä olen liian autisti (miesmäinen?) sitten pidempään suhteeseen.
Mun mielestä kuulostat juuri sellaiselta mistä minä olisin kiinnostunut.
M50
Osta mustat nahkahousut niin alkaa tulla treffejä kymmeniltä miehiltä. Naisilla se on just noin helppoa.
Laiha onkin eri asia kuin hoikka.