Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka nainen enkä silti saa miehiä

Vierailija
26.03.2024 |

Miehethän väittävät, että hoikkuus on tärkein asia naisessa ja että hoikka nainen saa kyllä miehiä. No en tiedä missä ne miehet viipyvät, kun ei ole näkynyt. N34

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tänäänkö se parisuhde miehen kanssa olisikin sitten....myönteinen asia?! Yrittäkää nyt jo päättää.

No, mutta tehän olettekin jo aktivoituneet sen asian suhteen. Luettaan ketjun vastaukset luultavasti muuttaa mielensä. 

Vierailija
42/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa vaikka olen hoikka ja treenattu, vyötärö 70 cm, lantio 96 cm ja rinnat 70C. Hiukset on pitkät ja paksut, iho hyvä ja naamakin ihan nätti. Hiljaista on, ja pakit tulee, jos itse yritän jotakuta lähestyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että miehet yleensä haluavat myös mukavan ihmisen? Hoikkuus ei näköjään sitä tarkoita.

Miehiä kiinnostaa vain reikä, eikä ole niin väliä kenessä se on.

Ei pidä paikkaansa. Vittumaista muijaa ei viitsi edes panna

T: setämies

Vierailija
44/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehet nykyisin naisista tykkää, koska ne tykkää miehistä ja niiden perschereiästä.

Vierailija
45/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän miehet nykyisin naisista tykkää, koska ne tykkää miehistä ja niiden perschereiästä.

Vaikea saada miestä kun miehet himoitsevat toisiaan

Vierailija
46/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että miehet yleensä haluavat myös mukavan ihmisen? Hoikkuus ei näköjään sitä tarkoita.

Millä se setämies panisi? Niin, ei millään.

Ei viisari värähdä normaalisti vaan on (puoli)  löysää 0-3 min munatusta. 

Vierailija
47/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän yrität kontaktoida urhoja. 

Mulla ainakin hoikkuus on eka asia.

Kommunikaatio taito seuraava

Vierailija
48/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä se setämies panisi? Niin, ei millään.

Ei viisari värähdä normaalisti vaan on (puoli)  löysää 0-3 min munatusta. 

Kumoan mieluusti väitteesi joten laitas osoitetta tulemaan ja räplää kuiva vittusi märäksi (jos se frigidillä nyt edes kostuu)

Vierailija
49/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mitä siitä? Onko sinun hoikkuutesi nyt jotenkin suuri saavutus, josta pitäisi palkita ihan automaattisesti?

Minä olen lihava nainen ja aina on ollut tarpeeksi seuraa (yksi kerrallaan). Nykyisessä parisuhteessa olen ollut 6 vuotta. Ei se lihavuus deittaillessa näy kuin ehkä niin, että iso osa miehistä päättää ulkonäön perusteella ja ilman tutustumista, että ei kiitos. Mutta minä en siitä uhriudu, koska jokaisella on oikeus valita deittikumppaneita juuri niillä kriteereillä kuin haluaa. Maailmassa on ihan tarpeeksi miehiä, vaikka kaikki eivät kiinnostuisikaan.

Mene ulos tekemään jotakin sinua kiinnostavaa ja tutustu samalla uusiin ihmisiin. Ole heille mukava. Siellä se sinun kumppanisi on, eikä missään Tinderissä tai baarissa.

Vierailija
50/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä että olet hoikka mutta minkälainen sun turpavärkki on? Tai entä miten pukeudut? 

Ei se pelkkä hoikkuus tee sinusta kaunista vaan myös nuo asiat pitää olla kunnossa.

Kropan pitää olla myös naisellinen eli peppua pitää vähän olla ja tissit pitää olla.

M35

Vierailija
51/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut saat jos osaat ineä penistä hyvin. 

Vierailija
52/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hyvä että olet hoikka mutta minkälainen sun turpavärkki on? Tai entä miten pukeudut? 

Ei se pelkkä hoikkuus tee sinusta kaunista vaan myös nuo asiat pitää olla kunnossa.

Kropan pitää olla myös naisellinen eli peppua pitää vähän olla ja tissit pitää olla.

M35

Turpavärkki...

Vierailija
53/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja kuinka usein olet tarjonnut vittuasi astuttavaksi?

Vierailija
54/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kirjallinen todistus, lääkärintodistus että olet maho. Niin takaan että alkaa olla miehiä jonossa. Muuten saat odottaa huoletta sinne Parasta Jälkeen-päiväykseesi asti eli 50 v. tietämille. Kukaan mies ei ala pelaamaan venäläistä rulettia ladatulla aseella. Mutta normaalipainoisuudesta erittäin suurta plussaa! Se kun ei ole suomalaisten naisten suhteen mikään itsestäänselvyys.

Vierailija
55/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisessä tärkein asia ei ole hoikkuus, muitakin avuja huomioidaan,.

Hoikkuus ei auta, jos naama on norsun v:llä. Aika moni mies haluaa henkevän, persevän ja rintavan. On mukavaa, jos luut ei kolise.

Vierailija
56/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ja kuinka usein olet tarjonnut vittuasi astuttavaksi?

Missä itse olet persettäsi tarjonnut?

Vierailija
57/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus tai oikeastaan normaalipainoisuus on vasta perusedellytys, lähtökohta. Sitten pitäisi vielä olla luonteeltaan siedettävä.

Vierailija
58/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus tai oikeastaan normaalipainoisuus on vasta perusedellytys, lähtökohta. Sitten pitäisi vielä olla luonteeltaan siedettävä.

Kun mikään ei riitä...

Vierailija
59/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö mällit mällykkeet

Aina olen niellyt. Tykkään siitä. Nielen jokainen kerta, kun saan vehkeen suuhun.

Ex-(mies) ei seksistä pitänyt, ei suutelemisesta, ei rakastelusta. Olin tyhjennysastia harvoin. Kolmen minuutin muna max. Sellaista se oli.

Se touhuilu näivettyi kovin noloksi jo noin puolen vuoden - vuoden kuluessa.

Oltiin neljä vuotta yhdessä.

Vierailija
60/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laihakin voi olla. Mieluummin lihasta ja kunnolla pyllyä ja tissiä kun luiseva ns. laiha läski. IMO

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi