Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa nyt miehet miten teillä sanotaan ystävälliseisti mutta jämäkästi että en ole kiinnostunut

Vierailija
26.03.2024 |

Miten hätistää sitkeä piirittäjä? Kun ei kuitenkaan halua loukata toista. 

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli parikymppisenä tuollainen piirittäjä. Ei käyty missään leffassa, toistemme luona, syömässä yms. Ainoa kontakti oli pikkukylän kaljabaari, jonne satuimme muutaman kerran yhtä aikaa. Änki samaan pöytään yms.

Sitten myöhemmin kuulin, että kutsui minua kavereilleen exäkseen. Mistä helvetistä keksi, että olisimme ikinä seurustelleet? Yäk.

Vierailija
42/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En ole sinusta kiinnostunut."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ap haluaa huomiota eikä siis sano ei. Täälläkin kirjottaa saadakseen huomiota.

Jos ei kiinnosta niin jokainen fiksu osaa sen sanoa JOS haluaa ja jos kokee toisen olevan "sitkeä piirittäjä". Jos sanoo noin ei yhtäkkiä voikin haluta kahvitella.

Ap on vähän vajaa tai huomionkipeä, sanoisin.

Vierailija
44/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun kommentti vain palauttaa mieleen miten helppoa miehillä on, kun ei tarvitse pelätä torjuntaväkivaltaa. "

Ei naisenkaan tarvitse pelätä torjuntaväkivaltaa. Sama kun pelkäisi aina autoa ajaessaan kolaria, vaikka mahdollisuus tähän on äärimmäisen pieni.

Vierailija
45/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään nyt vielä ettemme todellakaan ole tavanneet missään tinderissä tai muussakaan vastaavassa. En ole ollut ns. haku päällä. Enkä voi ghostata tätä miestä koska tulemme tapaamaan jatkossakin väistämättä.

Ap

Jos te olette tutustuneet muuten ja mies on sitä kautta ihastunut, niin silloin on varmaan ok jatkaa sitä suhdetta sellaisena kuin se nykyisinkin on. Mutta ymmärrät varmaan, että kun kyse on yksipuolisesta ihastuksesta, niin miehelle olisi aika tuskaista viettää aikaa kahden kesken sun kanssa? Se voi olla tuskaista, vaikka teitä olisi siellä lounaalla tai konsertissa enemmänkin, mutta pelkästään kahdestaan se on vielä pahempaa.

Tuo ohje, minkä joku antoi, että älkää hyvänen aika mitään kaveruutta tarjotko, pätee mielestäni sellaiseen tilanteeseen, kun mies ei ole ennestään tuttu. Ei sellaisessa tilanteessa ole mitään järkeä ruveta virittelemään jotain kaveruuskuviota. Mutta kun mies on ennestään tuttu ja kuviot on sellaiset, että näette toisianne jatkossakin, niin pitää vain yrittää olla hienotunteinen sitä miestä kohtaan ja ymmärtää, että tilanne on hänelle hyvin vaikea.

Vierailija
46/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä noin voi sanoo, oon kiltti. Onx muita ideoit.

Ap

Vierailija
47/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tähän yksi idea mikä ei liity torjuntatekniikkaan mitenkään, mutta voi silti pelastaa aapeen epätoivotulta lähentelyltä.

Anna sen miehen ymmärtää että ylenkatsot häntä. Tapa millä sen teet, riippuu tietenkin tilanteesta. Jos hänellä on huonompi koulutus kuin sinulla, korosta parempaa koulutustasi ja vihjaa, että alemmin koulutetut ovat vähän surkeita tyyppejä. Jos hän asuu vähemmän arvostetussa kaupunginosassa, ota puheeksi miten heikkoa materiaalia asuu hänen naapurissaan. Jos hän on lyhyt, kurottele hyllyltä hänen päänsä päältä jotain tavaraa ja murjo "hauska" vitsi. Käytä mielikuvitusta, osaat kyllä.

Takaan, että miehen kiinnostus hiipuu. Mies ei siedä, että nainen ylenkatsoo häntä.

Vierailija
48/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestintä on joskus vaikea laji. Tyttärelleni kävi kerran sillä tavalla, että yhdellä nuorten leirillä yksi hänestä kiinnostunut poika kysyi häneltä 'alaksä oleen' vai miten nyt nuorilla onkin tapana kysyä. Tytär vastasi 'okei', mihin poika taas vastasi vaivautuneena 'ei mitään, unohda koko juttu'. Hän oli ilmeisesti omassa mielessään lisännyt tyttären vastauksen perään kysymysmerkin ja tulkinnut sen ihan omalla tavallaan. Ei tullut pariskuntaa heistä.

Mutta kyllä luulisi jo aikuisten osaavan ilmaista itseään hieman selkeämmin.

Vierailija
49/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sitkeällä piirittämisellä? Jatkuvaa seuraanhakeutumista vai jatkuvaa viestien lähettelyä?

Kannattaa vaan tuumata suoraan ettei nappaa, minkä seurauksena vastaava käytös jatkuu vielä jonkin aikaa mutta laantuu pikkuhiljaa olemattomiin kunnes jossain vaiheessa ko. tyyppiä ei kiinnosta enää lähteä edes sinne konserttiseuraksi vaikka itse pyytäisit.

Vierailija
50/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sitkeällä piirittämisellä? Jatkuvaa seuraanhakeutumista vai jatkuvaa viestien lähettelyä?

Kannattaa vaan tuumata suoraan ettei nappaa, minkä seurauksena vastaava käytös jatkuu vielä jonkin aikaa mutta laantuu pikkuhiljaa olemattomiin kunnes jossain vaiheessa ko. tyyppiä ei kiinnosta enää lähteä edes sinne konserttiseuraksi vaikka itse pyytäisit.

Tätä on kysytty mutta Ap ei osaa edes tähän vastata, joten en ihmettele että tällä miehellä on vaikeuksia ymmärtää häntä.

Vierailija
51/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan mitään ystävyyttä ala tarjoamaan, sitten alkaa vaan armoton ruikutus "ollaks FWB ku onhan siinä ystävyyttäkin".

Älä sano "en ole sinusta kiinnostunut", vaan laita sille tekstari "alkasin just tapailla yhtä mua kiinnostavaa tyyppiä, joten mä nyt katson mihin se kortti johtaa".

Noin.

Vierailija
52/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttämällä selkeää yksiselitteistä kieltä. Ei naismaisia kiertelyjä, vihjailuja, kaarteluja ja kaunisteluja. Tämä tuntuu olevan etenkin naisille usein aivan valtavan hankalaa. Lue tarkkaan, annan nyt sinulle miehenä tarkat ohjeet mitä sanot. Toista tämä sanasta sanaan miehelle, äläkä lisäile tai muuttele mitään:

EN OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA MILLÄÄN TAVALLA.

Toistan vielä varmuuden vuoksi, kirjoita tämä ylös ja harjoittele mielessäsi etukäteen:

Takaan, että menee perille. 

Ei mene.

Vierailija
53/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on sitkeä piirittäjä koska olet ylikiltti lapanen etkä kykene ilmaisemaan ajatuksiasi rehellisesti ja selkeästi. Nyt olisi hyvä hetki opetella.

Kyllä, tykkään olla mukava. Ja kun kyseistä miestä näen kuitenkin tietyissä ympyröissä jatkossakin. En vaan ymmärrä miksei mene perille ettei mukava juttelu ole lupaus mistään. 

Ap

No miten olet ilmaissut ettet ole kiinnostunut? Pitääkö meidänkin lukea ajatuksiasi?

Vierailija
54/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttämällä selkeää yksiselitteistä kieltä. Ei naismaisia kiertelyjä, vihjailuja, kaarteluja ja kaunisteluja. Tämä tuntuu olevan etenkin naisille usein aivan valtavan hankalaa. Lue tarkkaan, annan nyt sinulle miehenä tarkat ohjeet mitä sanot. Toista tämä sanasta sanaan miehelle, äläkä lisäile tai muuttele mitään:

Toistan vielä varmuuden vuoksi, kirjoita tämä ylös ja harjoittele mielessäsi etukäteen:

Takaan, että menee perille. 

Ei mene.

Miksei menisi? Jos puhut jostain 0,00001 prosentista joille ei mene, niin aika huono comeback.

Vierailija
55/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tähän yksi idea mikä ei liity torjuntatekniikkaan mitenkään, mutta voi silti pelastaa aapeen epätoivotulta lähentelyltä.

Anna sen miehen ymmärtää että ylenkatsot häntä. Tapa millä sen teet, riippuu tietenkin tilanteesta. Jos hänellä on huonompi koulutus kuin sinulla, korosta parempaa koulutustasi ja vihjaa, että alemmin koulutetut ovat vähän surkeita tyyppejä. Jos hän asuu vähemmän arvostetussa kaupunginosassa, ota puheeksi miten heikkoa materiaalia asuu hänen naapurissaan. Jos hän on lyhyt, kurottele hyllyltä hänen päänsä päältä jotain tavaraa ja murjo "hauska" vitsi. Käytä mielikuvitusta, osaat kyllä.

Takaan, että miehen kiinnostus hiipuu. Mies ei siedä, että nainen ylenkatsoo häntä.

Provo varmaan mutta moni nainen ajattelee tällä samalla täysin järjettömällä ja sumealla logiikalla. Psykologinen näpäyttely ei todellakaan toimi miehiin siten kuin nainen kuvittelee.

Vierailija
56/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jaahas. Kypsää käytöstä?

Alkuperäinen Ap

Vierailija
57/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jaahas. Kypsää käytöstä?

Alkuperäinen Ap

Voiko alkuperäinen Ap sitten vastata useasti esitettyihin kysymyksiin siitä että "Millä lailla mies piirittää sinua? Millä lailla olet ilmaissut ettet ole kiinnostunut? Näihin loogisiin kysymyksiin et vastaa mutta muuhun kyllä.

Vierailija
58/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa miehistä on ihan fiksua porukkaa ja he kyllä ymmärtävät että ei on ei.

En kuitenkaan usko että he osaisivat kertoa mitä niille muille miehille pitäisi sanoa kun ei siihen kukaan muukaan tiedä vastausta.

Nämä jotka jäävät roikkumaan eivät välitä. Se on ihan sama mitä heille sanoo, niin ei mene jakeluun. Ovat sairasta sakkia ja osa on oppinut että tarpeeksi kun ahdistelevat niin joku alistuu ja se riittää heille.

Samat tyypit jos onnistuvat löytämään jonkun ilman ahdisteluja, eivät myöskään hyväksy sitä että heidät jätetään. 

Toivottavasti ap ymmärrät että vinksahtaneet ihmiset ovat vinksahtaineita. Ne ei sillä parane vaikka kuinka avaimia kilisyttäisit tai koittaisit valistaa. 

Vierailija
59/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo varmaan mutta moni nainen ajattelee tällä samalla täysin järjettömällä ja sumealla logiikalla. Psykologinen näpäyttely ei

olisit siis ihastuksissasi naisesta, joka toimii noin?

Vierailija
60/85 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä mennä sellaista sanomaan.