Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskas työ"kaveri"

Vierailija
26.03.2024 |

Olen uudessa työpaikassa ollut nyt noin pari kuukautta. Olen viihtynnyt uudessa työssä hyvin ja mukavia työkavereita pääsäntöisin. Työ on vanhaa tuttua mitä olen tehnyt ennenkin toki aina hiukan erillaista aina mutta suurinpiirtein samanlaista. Mutta  on tämä yksi  uusi työkaveri jonka kanssa olen joutunut muutaman kerran tekemään töitä keskenään. Mulla meinaa tässä kohtaa jo mennä hermo suoraan sanottuna. Tyyppi tuntuu olevan kokoajan mun perässäni..  Jos mulle tulee asiakas ja tai alan hoitaa tehtävää niin hän tunkee mukaan aina jos huomaa tilaisuuden. Vaikka kykenen tekemään homman aivan hyvin itse.  On muutenkin aina suuna päänä joka asiassa mukana. erikoinen persoona muutenkin. Puhuu nälvivästi ja epäkohteliaasti jos esim harjoittelija tai uusi työntekijä kysyy ( meitä on monta uutta työntekijää talossa )  Tuntuu että en ole ainoa jonka hermoihin ottaa tämä. Teksisi mieli vähän ärähtää takaisin. Että minulle ei tarvitse tuohon sävyyn puhella vaikka uusi olenkin. Mutta en viitsisi heti uutena alkaa hankalaksi. Kun en oikein tiedä millainen hänen asemansa on tässä talossa. En tiedä mitä tekisi. En viitsisi heti ruveta marmattaa ja yleensä pyrin vain toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mutta jossain kohtaa itselläkin mitta tulee täyteen. 

Ja muut työkaverit on pääsääntöisesti oikein mukavia ja auttavaisia. Eikä muut harrasta tälläistä kyttäämistä tai täämöistä touhua. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla