Sanokaa nyt miehet miten teillä sanotaan ystävälliseisti mutta jämäkästi että en ole kiinnostunut
Miten hätistää sitkeä piirittäjä? Kun ei kuitenkaan halua loukata toista.
Kommentit (85)
"No voi hellanlettas. Sinä puhut nyt jostain häviävän pienestä vähemmistöstä miehiä. Kukaan normaali mies ei tee tuollaista vaikka tulee torjutuksi. Yhtälailla tuollaisia hulluja, sekopäitä ja psykopaatteja on naisissakin. Sano se asia sitten puhelimessa tai viestissä jos pelottaa, ja ilmoita uhkailuista poliisille."
Vähättelystäsi huomaa, miten pihalla olet naisen elämästä. Jokainen baarissa käynyt nainen on kokenut sen tilanteen, kun pitäisi päästä eroon puolihumalaisesta miehestä, jonka mielestä nainen on luvannut hänelle seksiä, koska on jutellut hetken mukavia. Kun häntä yrittä torjua, hän suuttuu. Ja sitten sitä miettii onnistuisiko livahtamaan narikkaan sillä aikaa kun hän käy vessassa puolessa minuutissa, pesemättä käsiään. Ei nämä ole mitään marginaalityyppejä, nämä on normaaleja, työssäkäyviä, asuntovelkaisia Perttejä ja Juhia, joita heidän kaverit pitää tosi hyvinä tyyppeinä padel-klubilla, ja jotka painostavat naisia seksiin ilman mitään käsitystä sanasta ei.
Sun kommentti vain palauttaa mieleen miten helppoa miehillä on, kun ei tarvitse pelätä torjuntaväkivaltaa.
Sinulla on sitkeä piirittäjä koska olet ylikiltti lapanen etkä kykene ilmaisemaan ajatuksiasi rehellisesti ja selkeästi. Nyt olisi hyvä hetki opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttämällä selkeää yksiselitteistä kieltä. Ei naismaisia kiertelyjä, vihjailuja, kaarteluja ja kaunisteluja. Tämä tuntuu olevan etenkin naisille usein aivan valtavan hankalaa. Lue tarkkaan, annan nyt sinulle miehenä tarkat ohjeet mitä sanot. Toista tämä sanasta sanaan miehelle, äläkä lisäile tai muuttele mitään:
EN OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA MILLÄÄN TAVALLA.
Toistan vielä varmuuden vuoksi, kirjoita tämä ylös ja harjoittele mielessäsi etukäteen:
Takaan, että menee perille.
Lisään tähän vielä että älä helvetissä tarjoa mitään kaveruutta. Jos mies on kiinnostunut naisesta, niin ei se todellakaan halua olla mikään kaveri. Se on sama asia kuin lapsesi haluaisi lemmikin ja sanoisit että ei sellaista voida ottaa hoidettavaksi, se
"Ai kamala. En huomannut tätä kommenttia. Eikö mies näe naista ihmisenä?"
Ap
Näkee. Oletko ihan teini kun otat tällaisia kommentteja tosissasi?
Lisään nyt vielä ettemme todellakaan ole tavanneet missään tinderissä tai muussakaan vastaavassa. En ole ollut ns. haku päällä. Enkä voi ghostata tätä miestä koska tulemme tapaamaan jatkossakin väistämättä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttämällä selkeää yksiselitteistä kieltä. Ei naismaisia kiertelyjä, vihjailuja, kaarteluja ja kaunisteluja. Tämä tuntuu olevan etenkin naisille usein aivan valtavan hankalaa. Lue tarkkaan, annan nyt sinulle miehenä tarkat ohjeet mitä sanot. Toista tämä sanasta sanaan miehelle, äläkä lisäile tai muuttele mitään:
Toistan vielä varmuuden vuoksi, kirjoita tämä ylös ja harjoittele mielessäsi etukäteen:
Takaan, että menee perille.
Hieno ohje. Kerrotko vielä mitä sitten pitää tehdä kun mies suuttuu ja kiroaa ja uhkaa käsiksi käymisellä? Sellaista nimittäin oikeasti tapahtuu. Tuon "naismainen kiertely" on naisten keino suojata itseään haavoitetun miehisen egon väkivallalta.
Blokkiin heti jos ei ekasta kerrasta ymmärrä. En tajua mikä siinä on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap on trolli. Mutta toisaalta, monet naiset ovat täysiä uuvatteja näissä asioissa.
Minkälainen torjunta sinulle kelpaisi?
Vai ärsyynnyitkö pelkästä torjunnan ajatuksesta niin, että koit tarvetta haukkua naisia, koska siltä se viestisi perusteella vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap on trolli. Mutta toisaalta, monet naiset ovat täysiä uuvatteja näissä asioissa.
Naiset? Miksei miehet tajua ettei se toinen nyt vaan ole kiinnostunut jos esim. vastausta viestiin ei kuulu moneen päivään. Jos nainen on kaikkiin aiempiinkin ehdotuksiin jo sanonut ei?
Vierailija kirjoitti:
Lisään nyt vielä ettemme todellakaan ole tavanneet missään tinderissä tai muussakaan vastaavassa. En ole ollut ns. haku päällä. Enkä voi ghostata tätä miestä koska tulemme tapaamaan jatkossakin väistämättä.
Ap
Kanssakäyminen minimiin. Älä vastaa viesteihin. Kun näette, tervehdi ja pidä muuten etäisyyttä.
Minulle ainakin toimisi sellainen, "en ole kiinnostunut tapailemaan sinua, mutta olit rohkea kun uskalsit lähestyä". Jäisi hyvä maku suuhun.
Ei tuo kyllä varmaan toimisi mihinkään arvaamattomiin luolamiehiin.
"En ole kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä." Jos et noita sanoja saa suustasi niin jää tänne sitten pähkäilemään.
Harmittaa että haksahdin tähän paskaprovoon ja tuhlasin aikaani. Onneksi Wolt-kuski tulee kohta, menen syömään ja katsomaan telkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on sitkeä piirittäjä koska olet ylikiltti lapanen etkä kykene ilmaisemaan ajatuksiasi rehellisesti ja selkeästi. Nyt olisi hyvä hetki opetella.
Kyllä, tykkään olla mukava. Ja kun kyseistä miestä näen kuitenkin tietyissä ympyröissä jatkossakin. En vaan ymmärrä miksei mene perille ettei mukava juttelu ole lupaus mistään.
Ap
No. Itse ainakin arvostan, jos joku sanoo selvästi että nyt ei ole ( romanttista ) kemiaa, eikä halua tapailla.
Jos on tosi kiva tyyppi, niin max. ehdotan kaveruuttani varovasti hänen ehdoillaan. Edellä mainittu jo mainitsikin keikat, leffassakäynnin etc. Jos ei ole "aikaa", niin silloin lopetan viimeistään.
En loukkaannu, tai saa traumoja. Lähinnä yritän oppia suorasta, asiallisesta kommunikaatiosta. Itse olen pahimmillaan niin nolo, että kiertelen ja kaartelen, keksin tekosyitä ja lopulta sorrun ghostaamiseen. Munatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kun miehet eivät ole samanlaisia.
Jos olet mies, voit sanoa omalta kohdaltasi. En usko että aloittaja pyytää ketään ennustamaan kaikkien maailman miesten ajatuksia.
Miesten aivot ovat yksinkertaisemmat kuin naisen. Tähän pätee samat säännöt kuin muussakin kommunikaatiossa naisen ja miehen välillä. Tässä pari perusasiaa: (olen mies)
1. MIES EI OSAA LUKEA NAISEN AJATUKSIA. ÄLÄ KOSKAAN, IKINÄ OLETA NIIN.
2. PUHU SELKEÄSTI. SANO MITÄ HALUAT, JA TÄSMÄLLEEN. ÄLÄ JÄTÄ MITÄÄN SANOMATTA. ÄLÄ KIERTELE JA OLETA ETTÄ MIES PÄÄTTELEE MITÄ OIKEASTI HALUAT.
No ei naisetkaan osaa lukea miehen ajatuksia. Minä olen käynyt elokuvissa yhden miehen kanssa sillä tavalla, että minulle selvisi vasta elokuvan jälkeen, että miehen käsityksen mukaan me oltiin treffeillä.
Jos pyydätte naista treffeille, niin sanokaa sille, että kyseessä on treffit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset? Miksei miehet tajua ettei se toinen nyt vaan ole kiinnostunut jos esim. vastausta viestiin ei kuulu moneen päivään. Jos nainen on kaikkiin aiempiinkin ehdotuksiin jo sanonut ei?
Ap ei ole missään maininnut että olisi mihinkään ehdotukseen sanonut ei.
Itse käytän epäkiinnostaville naisille että on imartelevaa kun kiinnostusta on, mutta en nyt hae ketään, koska olen sisäisesti rikki ja pimpelipom. Tuo on lähes totta ja vain unelmien täyttymys saa/saisi ryhdistäytymään ja yrittämään tosissaan.
Pakkeja on toki tullut saatua ja rehelliset ovat parhaat. Eli suora ei, eikä mitään hiljaista vetäytymistä tai kaverikorttia.