Tytti Yli-Viikari ei saanut taaskaan töitä
Kommentit (116)
Kun on kerran kussut korkean pallin tehtävät, on hyvin vaikeaa enää päästä sellaisiin takaisin. Paitsi tietenkin, jos kyseessä on politiikka. Tytin olisi paras laskea rimaa ja unohtaa ylimmän tason johtotehtävät. Vaihtoehtoisesti muuttaa ulkomaille ja yrittää lähteä siellä tyhjältä pöydältä.
Vierailija kirjoitti:
Kun on kerran kussut korkean pallin tehtävät, on hyvin vaikeaa enää päästä sellaisiin takaisin. Paitsi tietenkin, jos kyseessä on politiikka. Tytin olisi paras laskea rimaa ja unohtaa ylimmän tason johtotehtävät. Vaihtoehtoisesti muuttaa ulkomaille ja yrittää lähteä siellä tyhjältä pöydältä.
Tai antaa taas vähän Pöystille pesää kun viimeksikin toimi niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai antaa taas vähän Pöystille pesää kun viimeksikin toimi niin hyvin.
Luulen että aika on ajanut pesän ohi.
Olen niin onnellinen että verorahoilla perseilystä joutui jonkunlaiseen vastuuseen, vaikka miten yritti heilutella uhrikorttia.
Esim. hakijan hyvä ranskan taito ei taida oikein kompensoida mm. kavallustuomion aiheuttamaa mainehaittaa rekrytoijan kannalta katsottuna. Valitettavasti.
Työelämän vaatimukset ovat siinä suhteessa valitettavasti melko kovia, etenkin jos hakija hakee jotain hiemankin vastuullista tehtävää, varsinkin kun elämme muutenkin kovia aikoja nykyään.
Eihän Tyttiä kukaan palkkaa. Munasi oikein hyvin kun sai fudut. Porukka kyllä muistaa Tytin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Keravalla olis mitään paikkoja auki? Yli-Viikari vois sopia sinne.
Kuulemma jumppakeppijohtajan virka tulee haettavaksi. Tytti voisi olla siihen hommaan pätevä. Siinä pääsee matkustamaan eri maihin tutkimaan näiden jumppakeppkulttureja ja käytännön toimintaa. Mutta lentopisteet ovat sitten työnantajan omaisuutta!
Jos Tytti olisi mies, niin hän olisi jo joku isokenkäinen virkaMIÄS.
Ei taviskaan helposti töitä saa, jos rikostuomio minkä tasoinen tahansa on harteilla.
Yritin aiemmin jo vinkata että Tytin kannattaisi ranskan kielen taitoisena muuttaa Ranskaan ja perustaa siellä yritys vaikka patonkikauppiaana
Kouluilla tarvitaan avustajia ja läksyjen kuulustelijoita. Tytti kouluihin vaan töihin.
On vaikea palkata henkilöä luottamustehtävään jos ei erota firman ja omia rahoja keskenään..
Eikö Only Fans ole rahakasta hommaa nykyään? Tytille uusi ura.
Tytti voisi ryhtyä yleiseksi sylkykupiksi
Tytti voisi perustaa oman firman. Kirjallisuutta hän ainakin tuntee. Eiköhän jotain siltä alalta. Kääntämistä, arvostelua jne.
Jospa hän käyttäisi niitä avuja, joilla sai edellisetkin virkansa. Vai onko ikä tehnyt tehtävänsä?
Vierailija kirjoitti:
Tytti voisi ryhtyä yleiseksi sylkykupiksi
Jospa annettaisiin Tytin jo olla rauhassa.
Miten on, jos olisit itse vastuussa yrityksestä tai organisaatiosta, ja sen maineesta tai rekrytoinneista, palkkaisitko henkilön, jolla on ollut varsin tuore ehdollinen vankeustuomio kolmesta virkatehtäviin liittyvästä rikoksesta?
"Helsingin hovioikeus tuomitsi Yli-Viikarin kesäkuussa 2023 kolmen kuukauden ja 10 päivän ehdolliseen vankeuteen kolmesta rikoksesta, jotka liittyivät virkatehtävien hoitamiseen. Kavallustuomion Yli-Viikari sai virkamatkoiltaan kertyneiden Finnair-pisteiden käyttämisestä yksityislentoihin.
Korkein oikeus (KKO) ei myöntänyt Yli-Viikarille valituslupaa, joten Helsingin hovioikeuden tuomio on lainvoimainen."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f9765bf6-b3a7-471c-b537-b18db829b…
Ainakin itse henkilöstön rekrytointitilanteessa, jossa olen ollut mm. valtion virkamiehenä mukana, päätyisin todennäköisesti valinnassa johonkin toiseen hakijaan, jolla en sillä hetkellä tiedä olevan tuoreita rikostuomioita CV:tä kaunistamassa.