Oletteko laihduttaneet HERBALIFEN avulla?
Millaisia kokemuksia?
Auttoiko? Oliko nälkä? Pysyikö paino poissa?
Kommentit (3)
Suklaanmakuinen jauhe sekoitetaan rasvattomaan maitoon ja oli kyllä minusta OK makuinen " kaakao" . (maistoin myös hedelmämakua, mutta oli liian äklö mun makuun.)
Laihduin kyllä, mutta kävin kyllä salilla ja jumpissa joka toinen päivä.
Serkkupoika, alle 40 v oli innokas Herbalifen käyttäjä. Kuoli yllättäin ja ruumiinavauksessa todettiin, että sisäelimet pettivät (maksa, keuhkot, munuaiset ja sydän), akuutti kuolinsyy oli rytmihäiriö. Lekurit epäilivät syyksi " lisäravinteita" , tässä tapauksessa siis Herbalifeä. Kuulemma useampikin nuorehko henkilö on kuollut todennäköisesti Herbalifen seurauksena, aiheuttanut rytmihäiriöitä ja jotain skeidaa on kertynyt myös sisäelimiin. Mainittakoon myös, että serkkuni hyvä ystävä kuoli niin ikään yllättäin hieman myöhemmin ja syy oli sama. Siihen loppui mun Herbalifen käyttö.
Ja senttejä myös reilusti eri puolilta kroppaa. Joten toimii kyllä, kunhan jaksaa sekoitella pirtelöitä. Itse lopetin Herbalifen käytön juuri siksi, että ne pirtelöt alkoivat vain jotenkin " tökkimään" vaikka makujakin oli useaa sorttia. Proteiinipatukat olivat kyllä ihan hyviä makeankorvikkeita ja välipaloja. Mutta ovathan ne tuotteet kyllä aika kalliita...
Nyt on sitten kilot tulleet takaisin ja yritän ihan omin konstein niistä päästä...