Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tuon köyhän naisen mies ja lapsen isä on joka auttaisi naista rahallisesti?

Vierailija
26.03.2024 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vahavarainen-aiti-krista-23-kertoo-…

Eikö sen mies siittäjän kuulu maksaa lapsen harrastukset ja muita kuluja. Miksipä nainen tekee lapsen sitten jos mies on luuseri eikä huolehdi perheestä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön mutta en tinki mistään. Ostan parasta pesuainetta ja hyvää ruokaa. Harrastuksia minulla ollut koko ikäni. Aina ne olen pystynyt jotenkin rahoittamaan tekemällä vaikka pimeitä töitä.

Vierailija
2/3 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään mutta en tunne empatiaa yyhoo-mutseja kohtaan, kun lapsi on hankittu ennen työelämään pääsyä. Tuossakin nainen alkanut sikiämään juuri täysi-ikäistyttyään. Eihän se lapsen vika ole, mutta minä en lahjoita senttiäkään. Itse petasit ja nyt makaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep heti äidiksi kun on täysi-ikäistynyt. Onko lapsen isä millään tavalla kuvioissa? 

Vielä kysyisin, että mitä tarkoittaa kuntoutumistuki? Kuka sitä saa ja mitkä ovat perusteet?

Ihan vaan Kristalle tiedoksi, että sen jälkeen kun asumiseen ja ravintoon varatut rahat on käytetty, niin suurin osa ihmisistä budjetoi, miten loput käytettävistä rahoista voidaan käyttää.

Kissa perheeseen näköjään on kuitenkin hankittu. Miten kissan ruoka- ja kissanhiekkakulut, mahdollisista eläinlääkärikuluista puhumattakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme