Voisitko seurustella triplamaisterin kanssa?
Mies tekee vielä työkseen jotain mistä en tajua yhtään mitään. Kauhea alemmuuskompleksi iski, kun kuulin tuon. Voiko tästä tulla mitään?
Kommentit (28)
On tuokin nyt taas ongelma. Itse olen tuplamaisteri, kuten myös puolisoni. Ihan normaaleja ihmisiä ollaan. Alettiin seurustella ennen kuin oltiin mitään maistereita. Onneksi, eipä olis helppoa nykypäivänä kun ihmisiä niputetaan pelkkien tutkintojensa perusteella uskottomiksi, egoisteiksi ja ties miksi.
Ei hän ole sun yläpuolella jos haluaa tapailla sinua. Vahvuutenne saattavat olla erilaisia. Itse ihmettelen, miksi seurustella miehen kanssa ollenkaan, kun heidän yleinen olemuksensa on niin alhainen
Jos triplamaisteri tienaa hyvin, elättää, eikä omaa itsemääräämisoikeutta loukkaavia taipumuksia, harkitsisin seurustelua. Jos hän haaveilee esim. Koti-isyydestä tai lisäopinnoista, en edes harkitsisi. Miehestä joka hinkuttaa tittekeitä vailla tuloksia ei ole perheessä hyötyä, vaan hän todennäköisesti asettautuu itse lapsen asemaan ja sinusta tulee elättäjä
Itse olen tuplamaisteri, monet kouluttautuvat useamman tutkinnon, jos töissä tarvitsee. Miehelläkin on kaksi ammattia, ihan yleistä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
On tuokin nyt taas ongelma. Itse olen tuplamaisteri, kuten myös puolisoni. Ihan normaaleja ihmisiä ollaan. Alettiin seurustella ennen kuin oltiin mitään maistereita. Onneksi, eipä olis helppoa nykypäivänä kun ihmisiä niputetaan pelkkien tutkintojensa perusteella uskottomiksi, egoisteiksi ja ties miksi.
Triplamaisterius tarkoittaa vähintäänkin 6-10v opintoja. Tuleeko tämä triplamaisteri perheeseen ajatuksella loisia vastuullisessa äitinaisessa, jotta voi rakentaa cv:tään ja saa seksiä samalla, vai ajatteliko hän työllistyä ja elättää perhettä? Kuinka monta kymmentä tuhatta euroa hänellä on opintolainaa, joita yhdessä maksellaan ennen kuin on varaa vaippoihin ja vakaaseen asuntoon?
Minä olen nykyään naimisissa sellaisen kanssa. Mies on triplamaisteri, kuuden ällä ylioppilas ja koko kouluajan todistusten keskiarvo 10. Oli ja on korkeassa asemassa ulkomaalaisesta pankissa. Aivan samanlainen piereskelevä, kiroileva ja muita tienkäyttäjiä ratin takaa arvosteleva suomalainen mies hän, kuin kaikki aiemmat kumppanini. Saimme yhdessä lapsenkin, hän on mainio tapaus kun puolet geeneistä on tältä yliälyköltä ja puolet minulta, tavan talliaiselta. Vastaus siis - kyllä voit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Triplamaisterius tarkoittaa vähintäänkin 6-10v opintoja. Tuleeko tämä triplamaisteri perheeseen ajatuksella loisia vastuullisessa äitinaisessa, jotta voi rakentaa cv:tään ja saa seksiä samalla, vai ajatteliko hän työllistyä ja elättää perhettä? Kuinka monta kymmentä tuhatta euroa hänellä on opintolainaa, joita yhdessä maksellaan ennen kuin on varaa vaippoihin ja vakaaseen asuntoon?
Tuntemallani tuplamaisterilla on jäätävät tulot. Joo ihan hukseen tsekkaan iltapäivälehtien verotiedot vuosittain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuplamaisteri ja opinnot veivät yhteensä kuusi vuotta. Suurin osa useamman tutkinnon suorittajista tekee tutkinnon työn ohessa, niin minäkin tein eli ei siihen tarvinnut lainaa enkä saanut opintorahaakaan.
Ei tietenkään. Kerroin vaan ap:lle että osaa varautua siihen että kyseessä saattaa olla vastaavanlainen suorittajaihminen. Niistä ei saa mitään halinalleja kainaloon, kun aina jotain mitä pitäisi olla suorittamassa.