Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En muka ymmärrä naisia?

Vierailija
25.03.2024 |

Mulle on useasti sanottu että en tajua naisista mitään. Mitä tämä tarkoittaa? Eikös naiset ole ihan samanlaisia ihmisiä kuin miehetkin. Kyllä mä miesten kanssa tulen juttuun. En hahmota mikä ero tässä on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko autisti?

Vierailija
2/9 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro esimerkkejä tilanteista, jolloin sinulle on sanottu niin. Eiköhän se siitä selviä. 

Vierailija
4/9 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei nyt esim. arvosta sellaista jatkuvaa vitsailua ja v*ttuilua, mikä ehkä miesten kesken on  "normaalia". Esim. kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa (hänellä 2 veljeä, ei siskoja) niin minun piti kertoa etten arvosta hänen hauskoina pitämiään källejä, esim. jauhopussi tippuu kaapin ovea avatessa jne. Oli sinänsä jännä että mies ei itse osannut arvostaa häneen kohdistettuja källejä, vaan purskahti itkemään kun kaadoin hänen päähänsä puoli maitopurkillista paperisilppua.

Vierailija
5/9 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat oikeassa. Ei tuollaista sanota turhan päiten.

Vierailija
6/9 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on yksilö, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
7/9 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih. Ei ole. Naisilla on erilainen tapa ajatella asioita, tunteet ja logiikka. Johon ehkä saat ohjeita naisilta tai tietävät miehet. Ellei ole miesmäinen nainen tai muuten sama tapa ajatella kuin sulla tai miehillä. 

Vierailija
8/9 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon joskus noin miehille, jotka kuvittelevat naisten olevan aivan erilaisia kuin he itse. Esim. että nainen on elävä nukke jolla ei ole persoonallisuutta tai omaa tahtoa. Tai että naiset ovat aina mielenvikaisia ja epäloogisia. Jne.

Vierailija
9/9 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaatii aina jotain erityiskohtelua ja pitäs osata lukea ajatukset. Sillä lailla ne on erilaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi