Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moskovan terzori-iskusta.......

Vierailija
25.03.2024 |

Minulla oli jo viimevuoden lokakuun Israelin terzoristi-iskun jälkeen oitis sellainen "hytinä", että kyse oli "Cabalin" (incl. tietenkin zotateollisuus) jo kauan sitten suunniteltu isku, jotta zota jatkusi jossain päin maailmaa, koska kun nyt selvästikin näyttää siltä, että Ukraina on miltei tuhottu kollektiivisen lännen toiveesta ja tuella.

Cabal onnistui vain tuhoamaan oman taistelutantereensa (Ukrainan) joka on sopivan kaukana EU-Euroopasta ja USA:sta, koska halusivat Ukrainan maaperältä, ilmatilasta ja merialueilta päästä tuhoamaan Venäjän hallituksen ja johdon ja sen jälkeen saalistamaan Venäjän rikkauksia. (Pelkään tosissani, että Suomi on seuraava lännen "Ukraina").

Ja nyt kun tapahtui tuo Moskovan terzori-isku, oli USA:n (osallinen myös tietenkin iskuun) hallituksen virallinen tiedonanto (Kamala Harris) oitis, että Isis, siis muzlimit sen teki. ... No, miettikääpäsvähän ... jos Cabal tietää satavarmasti syylliset, niin miksi he eivät ole sitä virallisesti ilmoittaneet Moskovaan?

Eli, kollektiivinen länsi (Cabal) on syyllinen näihin viimesiinkin terzori-iskuihin (myös Nordstream 2) ... siis kaikkiin. Heidän (siis pimeän puolen, mustahattujen eli Cabalin) eduksi on zotien jatkuminen ja ihmiskunnan hallitseminen, orjuuttaminen pelolla, velalla, sairauksilla ja nälällä maailman tappiin asti.

Nyt tulisi tutkia, kuka maksoi, lahjoi nämä iskujen tekijät? Mistä raha ja aseet tulivat?

Minulla on siitä "hytinä", mutta oman turvallisuuteni vuoksi vaikenen. ... No, yhden pisteen vihje: miettikää, miksi ei tutkita? ... Vastaus: ei tutkita, koska eipä tietenkään syylliset tutki johtolankoja, jotka johtaisivat heihin itseensä. En mainitse nimiä, hallituksia, johtajia, 3-kirjaimisia järjestöjä, suurfirmoja ... mutta päätelkää itse! Käyttäkää omia aivonystyröitänne! ... Ei mulla muuta ... tällä kertaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi