Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liian intiimiä kysyä omalta tyttäreltään seurusteleeko hän?

Vierailija
25.03.2024 |

21-vuotias tyttäreni opiskelee toisella paikkakunnalla ja käy kotona viikonloppuisin. Hän ei koskaan ole oma-aloitteisesti kertonut kavereistaan. Onko liian tunkeilevaa, jos kysyn ns. parisuhdeasioista? Tietenkin hän on aikuinen ihminen, eikä tilivelvollinen minulle asioistaan, mutta olen vaan utelias.

Mites muissa perheissä? Keskustellaanko tällaisista asioista lasten ja vanhempien kesken?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sösses sentään, minkälaiset välit teillä oikein on jos et uskalla kysyä omalta muksultasi että onko sillä poikaystävää? Normaaleissa perheissä on normaalit suhteet ja normaalia kysyä normaaleja asioita.

Vierailija
2/5 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tytär ole sinulle oma-aloitteisesti kertonut, ei sinun ole syytä lähteä tenttaamaan aikuista ihmistä. Kyllä hän kertoo sinulle sitten kun/jos on tarve. Olen itse kahden teinin äiti. En kysele heiltä sellaisia. Tuskin kertoisivatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt miksi tytär ei kerro oma- aloitteisesti asioistaan?

Kerrotko hänen asioitaan eteenpäin? Tuomitsetko valintoja? Tai tuomitsetko muiden valintoja ja juoruilet muiden asioista? 

Vierailija
4/5 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako jos sanot hänelle että 'kerrothan minulle, jos löydät poikaystävän'. Älä ainakaan tenttaa!

Vierailija
5/5 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te sitten puhutte yleensäkään? Kyllä mun lapset kertoo tuollaiset asiat ilman muuta ja kavereistaankin yhtä jos toista. Outoa on jos et tiedä mitään.