Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisot: eri sängyissä nukkuminen?

Vierailija
25.03.2024 |

Olen keski-ikäinen mies, yli-ikäinen ukkeli. En ole koskaan ollut kenenkään puoliso, ei mulla ole koskaan ollut mitään sellasta suurta pitkää suhdetta kenenkään kanssa. Mutta kun olin nuorukainen niin mulla oli tyttöystävä joka myös oli nuorukainen. Me tehtiin kaikkea yhdessä, kaikkea, oltiin yhdessä ihan kaikki meidän aika ihan ympärivuorokautisesti. Eli myös nukuttiin kaikki yöt yhdessä samassa sängyssä.

Eräänä yönä me sitten jostain ihmeen syystä kuitenkin sattumalta nukuttiin eri sängyissä. Ja sen yön jälkeen mä sanoin hänelle: "mä en ole koskaan nukkunut niin hyvin kuin viime yönä, kun en nukkunut samassa sängyssä sun kanssa vaan nukuin ihan yksin!" Ja mun tyttöystävä vastasi mulle että hänen nukkumiskokemuksensa oli tasan sama, hänen nukkumisensa ilman mua tarjosi hänelle hänen elämänsä parhaat yöunet!

Just, joten nyt ymmärrätte minun aloitukseni pointin, ymmärrätte minun kysymykseni, pohdintani. Eli vaikka hurjasti tykkäisi toisesta ja mielellään viettäisi hänen kanssaan koko loppuelämänsä... niin voiko kuiteskin olla täydellisen 100% relevanttia että ei nukuta samassa sängyssä? Eri sängyt! Kuulostaako hyvältä, unelmaratkaisulta, täydelliseltä elämältä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun erittäin hyvin puolisoni vieressä,  eikä hänkään ole valittanut unettomuutta.

Toivottavasti jokainen saa nukkua itselleen parhaaksi sopivalla tavalla.

Vierailija
22/25 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yli 60 vuotiaita ja olemme nukkuneet yli 40 vuotta toistemme vieressä. Läheisyys varmasti kärsisi ja seksin määrä vähenisi,  jos nukkuisimme eri huoneissa. Ihanaa olla illalla viimeiseksi ja aamulla ensimmäiseksi hetki toisen kainalossa. Kovaäänisiä nukkujia olemme molemmat, mutta meillä läheisyys menee parempien yöunien edelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kerroksissa nukutaan

Vierailija
24/25 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erillään nukuttu vuosia. Viikonloppuisin usein nukutaan yhdessä. Jotkut jaksavat järjestelyä ihmetellä mutta siinähän kummastelevat. Suhde voi hyvin ja läheisyyttä riittää. Olen todella herkkäuninen.

Vierailija
25/25 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina nukkunut yksin. Ja aina nukkunut huonosti. edelleen odotan milloin saan oman vaimon jonka kanssa voi käpertyä lusikkaan. On vaikeaa löytää suomesta kun kaikki naiset haluaa nukkua eri huoneessa, eri talossa, eri kaupungissa jne.

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan