Ällöttääkö seksi sinua? Ja jos, niin
miksi? Itseä ällöttää. Kaikki se sottaisuus mikä liittyy alapää touhuihin seksin yhteydessä.
Kommentit (18)
Kyllä se kun omaa naamaa olisi pitänyt sinne alapäähän tunkea oli vähän ällöttävää. Muuten touhu oli aika neutraalia.
Nuorempana on ällöttänyt, mutta ei enää näin melkein kuusikymppisenä. Ei se nyt lopulta niin kovin sottaista edes ole. Näin vanhemmilla päivillä seksiin kuuluva läheisyys, ihokosketus, puhuminen, rakkaus on erilaista. Tuntee itsensä ja toisen paremmin. Tietää että elämä on rajallista ja toisen voi menettää äkkiäkin.
Ällöttää. Seksihullut ovat jääneet jonnekin alkukantaisuuden tasolle.
En kestä ajatustakaan miesten vehkeistä. Lihamötkäle ja sanovat sen haisevankin kuvottavalle!
Vierailija kirjoitti:
Höh. Seksuaalisuushan on ihan normaali aikuisen ihmisen tarve eikä mitään seksihulluutta. Normaali parisuhteeseen ja rakkauteen kuuluva asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. Seksuaalisuushan on ihan normaali aikuisen ihmisen tarve eikä mitään seksihulluutta. Normaali parisuhteeseen ja rakkauteen kuuluva asia.
Aseksuaalina koko touhu vain tuntuu käsittämättömältä. Halailut ja hellyydenosoitukset toki ymmärrän, mutta seksin harrastaminen on (itselleni) ehdoton ei.
Ei, mutta yksi poikakavereistani tykkäsi tulla naamalle, rinnoille, pepulle jne.
Toisinaan tympi kun vaatteet ja hiukset oli töhnässä.
Ei mua mun oma seksin harrastaminen ällötä, mutta muitten kylläkin. En todellakaan halua tietää toisten seksiasioita tai kuulla naapureiden sessioita, yh 🤢
Varmaan ällöttäisi köyriä vauva.fi:n vanhoja mammoja, kyllä, mutta onneksi harrastan seksiä vain hyvännäköisten nuorten naisten kanssa, mieluummin teinien.
Vierailija kirjoitti:
Ja välissä ei ole muita? Seksihullut eivät ole enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ällöttäisi köyriä vauva.fi:n vanhoja mammoja, kyllä, mutta onneksi harrastan seksiä vain hyvännäköisten nuorten naisten kanssa, mieluummin teinien.
Voi että, nyt kyllä sattuu!!
Jos olisin tiennyt millaista seksi on, olisi naimaton. Siis todella inhottavaa, onneksi olen yksin nyt ja tulen pysymään kaukana miehistä.
Juuri siksi roikun seksipalstalla, kun tykkään, että ällöttää🙄
Vierailija kirjoitti:
Kyselysi kuuluu seksipalstalle.
Luulen että sitä lukee aika harva niistä joita ällöttää, että mietipä nyt saako sieltä kovin kattavaa otantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselysi kuuluu seksipalstalle.
Luulen että sitä lukee aika harva niistä joita ällöttää, että mietipä nyt saako sieltä kovin kattavaa otantaa.
Ja tännehän ne pöljät siirrätti
Ei. Kyllä minulle olisi silloin tällöin edellisessä suhteessa kelvannut, mutta minä en kelvannut miehelle.