Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALImasujen PERjantai

19.01.2007 |

menikö tänää oikein?? Oujee, ei enää keksiviikkoa :) hyvä minä!!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keksis ees jotain fiksua tekemistä, mutta kun ei jaksais ollenkaa, just tajusin miks se eilinen pannari ei onnistunu..mä saakutin tompeli en laittanu ollenka tavan maitoa siihen sekaan - enkä vettä, ihan vaan pelkkää pihkam ja jauhot sun muut, ilmankos se oli sellanen peltilevy..no, sen voi kuvitella eilisestä.

Selailin tota vau-kirjaa ja naureskelin itseksein..siinä on rv36 laitettu että sf-mitta vois olla 32cm...heheheee. Mulla oli 33,5cm jo rv31+ jotain, tästä tulee JÄTTImasu, mutsikin naureskeli että ensin näkyy vaan vatsaa,vatsaa,vatsaa ja vatsaa kunnes alkaa näkyä ovesta muutakin..laskeekohan se sf-mitta kun lapsi kiinnittyy ja laskeutuu? Kun mulla se on jatkuvasti vaan noussu, luulis sen muuttuvan kun lapsikin vaihtaa asentoa..vai??

Mun piti taas tyhmänä kysyä jotain mutten ollenka nyt muista mikä se juttu oli..dääääm. Täytyy kai sitte palata taas myöhemmin jos se muistus mieleen. Pitää mennä leikkimää koiran kanssa kun toi lappalainen tunkee pehmolelu-lehmää, " Helmiä" , mun kainaloon..silläkin rassukalla on tylsää.

T

Vierailija
42/45 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo pelästyin. Tosin mun pitää nyt laittaa tytsy suihkuun, jotta ihmisten aikoihin saan sen nukkumaan (pikkasta(???) uhmaa).

-m-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on suihkut suihkuteltu, iltapalaa, satu ja tyttö unten maille. Siinä taitaa olla mun tän illan tekemiset.

Huomiseen.

-m-

Vierailija
44/45 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai enää vain yksi ja sekin asuu tuossa nurkan takana vanhempieni kanssa .. Tämä on kolmas rodussaan, eli ensin oli aivan ihana narttu ja parkki myös, oli niitä maanmainioita Peski- koiria mitä ei enää löydy-Marri Vainion tuotoksia ja seuraava narttu olikin musta vaalein merkein ja itsepäinen otus todellinen jöröttäjä ja oman navan tuijottaja, mutta niin ihana kuitenkin .. Oli täältä pääkaupunkiseudulta Reppulin-kennelistä, ja tämä kolmas tytöistä kaikista suloisin, parkki hääkin, mutta eri värivivahteita löytyy, ihan on kasvattajalta ostettu, mutta isukki ja äityli ovat Reppulia .. Kaikki koirat ovat olleet ihania ja omalaatuisia luonteeltaan .. Mutta hyviä vahteja kaikki !!! Yksi Karjalan karhukoirakin mahtuu joukkoon, mutta se narttu oli todella hankala ja paaaljon ärhäkämpi kuin lappikset. Meillä kaikki nämä 2 viimeistä narttua ovat vihanneet muita narttuja ja aina saa olla varuillaan.

Jos sitten sitä omaa ' vauva' napaakin: Kaikki ok. Tänään kävin H&M:ssa ja ostin vauvalle, 2 erilaista fleece peittoa, sellaisen unipussi puvun fleeciä sekin, lapaset, 2 myssyä, 1 villaisen pipon, valkoisen paitiksen, ja 2 bodya .. Ja kun tulin kotiin niin posti oli tuonut ihanat terveiset, huomenna saan vihdoin ja viimein noutaa ä-paukkauksen :-))

Itselle ostin 2 mammahousut, farkut ja sellaiset beiget housut, ja talvitakin mikä oli kokoa 44(kääk) Siis aikaisemmin olen ostanut aina kokoa 36/38 ja nyt 44, ja isompikin olisi saanut olla, mutta kokoja ei ollut. No housut olivat kokoa M-joten ainakaan hirmusti ei ole massaa kertynyt kankkuihin, eli numerolla on housut suurentuneet alkuraskaudesta. Mutta olkavarsiin on kasvanut allit, ja tänään tein ' pulla' lakon ja nyt viimeiset pari kuukautta syön terveellisesti ..

Näättekö te toiset varsinkin ' esikkoa' odottavat paljon unia vauvasta ? Itse olen nähnyt ja todella usein ne ovat kamalia kauhu-unia ..

Hyvää viikonloppua ! t. emmi rv-30+5

Vierailija
45/45 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseltiin, että onko meillä lappalaisia nämä meidän karvapallerot. Eivät ne lappalaisia ole mutta samanmoisia karvakasoja, pitkäkarvaisia collieita. Helppo turkki hoitaa mutta karvanlähtöaikaan tuppoja on pitkin lattioita.

Tuosta lämpöpussista, Baby Idean sivuilta kannattaa käydä myös tutkimassa niitä. Ostin tuohon turvakaukaloon sen pienimmän mitä niillä on, hintakin oli vain hieman päälle 30 ¿.

Minulla on jalat aivan poikki, olen leiponut tänään hullunlailla ja tehnyt kolme täytekakkua valmiiksi jääkaappiin. Huomenna tulee vieraita enemmänkin neitokaisen 5v synttäreille. Kuinka ikinä jaksan sen hulinan? Kaikki muut on onneksi valmiina, piirakat paistan aamulla ja koristelen kakut.

Sunnuntaina on pojalla ensimmäinen kunnon jalkapallo-ottelu naapurikunnassa. Sinne mennään kannustamaan koko perheen voimin. Poika on ihan innoissaan.

Ensi viikolla taidan mennä ostamaan sen pinnasängyn patjan josko sitten saisin houkuteltua miehen kasaamishommiin. Mulla odottaa kaikki ihanuudet, laitapehmusteet ja verhokatos. Sain ostettua meidän makuuhuoneen sävyyn ihanat tekstiilit pinnasänkyyn ja olisipa kiva laittaa ne jo valmiiksi :)

Ostoslistalla on vielä liivinsuojat, terveyssiteitä, vauvalle vaippoja, tutti ja korviketta.

Nyt kutsuu sänky, väsyttää nin tajuttomasti. Jospa ensi yönä saisi nukuttuakin.

Zeldatar 32+6