Miten päästä yli yksipuolisesta ihastumisesta?
Otsikossa kysymys onkin. Kuinka tappaa tunteet toista kohtaan? Olen ollut toivottoman ihastunut koko ikäni erääseen mieheen ja tiedän, ettei vastakaikua ole luvassa.
Kukaan muu mies ei kiinnosta ollenkaan eikä uusia ihastuksia tai tuntemuksia ole ketään kohtaan ollut. Ainoa jota ajattelen romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä on tämä yksi jota en koskaan voi saada.
Miten tällaisesta tunteesta voisi päästä eroon? Tilanne masentaa ja ahdistaa suuresti.
Kommentit (9)
Lohdutonta. Tsemppiä sinullekin! Tämä on raastava tilanne. Hävettää ja ahdistaa todella paljon.
Ap
Oletko kertonut miehelle tunteesi? Itselläni on ihastus lakannut kun toinen on suoraan sanonut että ei ole kiinnostunut.
Alkaa harrastaan ja matkusteleen, tapaat uusia ihmisiä, ja huomaat lopulta et se ihastus ei olekaan mitään, vaan olet löytänyt itselles paremman
Seksisuhde isään on tabu ihan geneettisistä syistä.
Kannattaa miettiä, montako elämää sulla on. Ja onko se yksi ja ainoa semmonen, että sen voi tuhlata haikalemalla saavuttamatonta?
Tee tietoinen päätös, että unohdat ja pidä siitä kiinni. Päätöksen voi aina pyörtää, jos tilanne odottamattomasti muuttuu.
Mulle kävi näin. Oli säätöä ja ihastumista ihmisen kanssa, joka ei ollut "saatavilla". Päätin unohtaa hänet ja lakata odottamasta ihmettä. Siinä kävikin niin, että kun en enää ollut aktiivinen, niin hän heräsi todellisuuteen ja tajus, että haluaa mut.
Eli kaikki on mahdollista.
Olen kertonut ja meillä oli suhdekin, mutta mies ei enää siis itse ole kiinnostunut minusta. Hänellä on vaimo ja oma perhe enkä tietenkään halua perheenrikkojana ollakaan.
Olen tyytyväinen noin muuten elämääni ilman kumppania, mitään seksuaalisia viettejä tai perhehaaveita minulla ei ole koskaan ollut ja tuo mies on ainoa, jota olen siinä mielessä halunnut. Muutoin koen olevani aseksuaali.
Ap
Aika parantaa haavat. Minulla kesti yli 10 vuotta päästä yli, nyt alan hiljalleen toipua. Torjutuksi tuleminen on todella inhottava fiilis. En ole minäkään miehiä tuon kokemuksen jälkeen kehdannut edes lähestyä.
Tuo vaikuttaa jo pakkomielteeltä. Itse olen päässyt irti, kun olen lopettanut yhteyden pitämisen eikä nähty lain.
No, minä olen yrittänyt jo yli 10 vuotta. Ei onnistu.