Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen aggressiivisuus suuttuessa

Vierailija
24.03.2024 |

Kun riitelemme, mies paiskoo ovia ja repii lähes hiuksia päästään. Teen kuulemma hulluksi. Kerran paskoi telkkarin ja seinän. Miksi minä olisin vastuussa hänen käytöksestään? En koskaan menetä tuolla tavoin kontrolliani. Osaan argumentoida korottamatta ääntäni. Välillä mies komentaa minua että mene nyt ennen kuin jotain.

Tällaisen riidan jälkeen ei myöskään tee mieli tehdä hänen kanssaan kyllä yhtään mitään. Siinäpä ihmettelee kun ei sitten ole sitä seksiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova ripuli pitää olla, jos seinän paskoo!

Vierailija
2/3 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu riidan laadusta onko se saman asian toistoa eli jankutusta tai jatkuvaa vaatimista  tai mitätöintiä ja nämä seikat toistuu. Ei kaikki miehet kestä suuttumatta jos miestä jatkuvasti mitätöidään .  Sitten on tietysti erimielisyyksiä joita tulee kaikille ja jos niistä suuttuu voimakkaasti niin se on toki hieman huolestuttavaa. Seksillä kiristäminen on huono asia mutta toki ymmärrettävää että itse kultakin menee fiilikset riitelyssä. 

Itsellä kyllä samaa vikaa, suutun nopeasti enkä lepy helposti . Mutta ei kyllä tulis mieleenkään  että toisen pitäisi häipyä vielä hyvän sään aikana. Pitää muistaa kuitenkin vanha sananlasku "että sitä myös koettelee eniten ketä rakastaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on. se..

sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi